test przeplywomierza z dioda

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawelgpawel2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt kwie 26, 2013 22:03

test przeplywomierza z dioda

Post autor: pawelgpawel2 » ndz maja 26, 2013 19:15

Po wpieciu we wtyczke silnik pracuje nierowno i dymi na niebiesko.



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

test przeplywomierza z dioda

Post autor: matisim » czw maja 30, 2013 21:56

u kumpla chcieliśmy na próbę dać trochę mocy do silnika AGR, i ni wiem czy to przypadek czy te silniki tak mają ale na diodzie zamiast przepływki nie szło jechać, dym straszny i siły nie miał, podobnie na oporniku na pompie, nie chciał prawie ruszyć :kac: a mój 1Z przyjmował wszystko i szedł aż miło :grin:

Więc chyba nie każdy przepływomierz pójdzie tak sprawdzić...



misior19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt cze 03, 2011 18:15

Re: test przeplywomierza z dioda

Post autor: misior19 » wt cze 04, 2013 10:30

Wczoraj próbowałem tylko że na diodzie wolniejszej 1N4007, silnik ASZ smiga aż miło. Dodaje loga jak to mniej więcej wygląda:
http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_129566.html

Chciałem zapytać czy takie masy mierzonego powietrza na poziomie 1250 i około 58 sprawiają że samochód jedzie lepiej niż na poziomie 850 i 53 czy nie ma to znaczenia skoro zapewnione są wartości na potrzeby ecu?



coval
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 17:43
Lokalizacja: Zielona Góra

test przeplywomierza z dioda

Post autor: coval » wt cze 04, 2013 11:49

Przy teście przepływomierza dioda obligatoryjnie odłączamy zawór EGR bo auto bedzie
Po wpieciu we wtyczke silnik pracuje nierowno i dymi na niebiesko.
Po wpieciu dane z przepływki do ECu to 1275mg/s wiec zawor EGR bedzie pracowal na maxa na jałowych obrotach zeby zbić do okolo 285mg, tak samo przy lagodnym przyspieszaniu, silnik bedzie sie dlawil i gasł.



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

test przeplywomierza z dioda

Post autor: bzdzioch1 » wt cze 11, 2013 20:28

czy jazda z dioda ma jakies uboczne skutki? chciałbym do roboty dojechac 50km nic sie nie stanie?



Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

test przeplywomierza z dioda

Post autor: steniu4 » ndz cze 23, 2013 13:55

munior pisze:jak byś wpiął diodę we wtyczkę ,wpiętą w przepływomierz
pewnie wpiąłby się w przewody przebijając izolację tylko co to za sens?? Skoro zastępuje przepływkę diodą to dla mnie logiczne jest wpięcie jej w piny w złączu a nie podpinanie się równolegle... Ja się ciągle zastanawiam po co ludzie szukają pomocy a potem sami sobie utrudniają zadanie które mają podane na tacy...


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości