WITAM
W sobote cowboy zrobil mi pomiary VAG-iem czy ktos moze zinterpretowac wyniki pomiarow?? Czy wszystkie parametry sa OK??
BYLY TEZ BLEDY:
3 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17564 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1156 - 35-00 - Please Register/Activate
17569 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1161 - 35-00 - Please Register/Activate
PO ICH SKASOWANIU BYL TYLKO JEDEN:
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
[MK4 ASV] Wyniki badania VAGem do oceny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK4 ASV] Wyniki badania VAGem do oceny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt gru 05, 2006 12:13 przez zygimar, łącznie zmieniany 4 razy.
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
zygimar, na mój gust masz efekt zapiekania kierownic w turbinie...jak pobutowałeś to się sztanga rozruszała i potem juz nie udało nam się złapać notlaufa ...
widać klasyczne przeładowanie ...
pisałem Ci o tym tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59354
[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 10:38 ]
jak Ci silnik ostygnie to spróbuj sięgnąć sztangi i zobacz czy dasz rade wciągnąć ją ze 2 cm w strone gruszki i sprawdź czy swobodnie odbije po puszczeniu...
a jeśli nie to wal do kol. evolution z forum we Wrocku - od Ci to przeczysci...
tylko potem daj czasem turbinie troche sie rozkręcić
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
widać klasyczne przeładowanie ...
pisałem Ci o tym tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59354
[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 10:38 ]
jak Ci silnik ostygnie to spróbuj sięgnąć sztangi i zobacz czy dasz rade wciągnąć ją ze 2 cm w strone gruszki i sprawdź czy swobodnie odbije po puszczeniu...
a jeśli nie to wal do kol. evolution z forum we Wrocku - od Ci to przeczysci...
tylko potem daj czasem turbinie troche sie rozkręcić
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Jak to mówią najlepiej się nauczyć i wiedzieć niż ciągle prosić. Cowboy po czym poznałeś, że jest przeładowany? Które parametry w tabelkach? I takie jedno pytanie (a jednak
: mech mi mówił, że mam lekko przeładowane autko. Może to być przyczyną zwiększonego spalania? o 2-3 litry?
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763
suavomer pisze:Cowboy po czym poznałeś, że jest przeładowany?
![Obrazek](http://forum.vwgolf.pl/files/log_01_003_008_011_notlauf_423.jpg)
popatrz na grupe 011 pozycja 3 (cisnienie doładowania) pozycja 2 to wartośc zadana..
jeżeli przez magiczne 6-7 sekund ciśnienie przekracza określoną wartość - w tym przypadku turbo dmucha 2,5 Bara (bezwględnie 1,5 Bara) sterownik przechodzi w tryb awaryjny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 67 gości