[MK4 ASV] Wyniki badania VAGem do oceny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

[MK4 ASV] Wyniki badania VAGem do oceny

Post autor: zygimar » pn sie 21, 2006 10:31

WITAM
W sobote cowboy zrobil mi pomiary VAG-iem czy ktos moze zinterpretowac wyniki pomiarow?? Czy wszystkie parametry sa OK??

BYLY TEZ BLEDY:
3 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17564 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1156 - 35-00 - Please Register/Activate

17569 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1161 - 35-00 - Please Register/Activate

PO ICH SKASOWANIU BYL TYLKO JEDEN:
1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt gru 05, 2006 12:13 przez zygimar, łącznie zmieniany 4 razy.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sie 21, 2006 10:35

zygimar, na mój gust masz efekt zapiekania kierownic w turbinie...jak pobutowałeś to się sztanga rozruszała i potem juz nie udało nam się złapać notlaufa ...

widać klasyczne przeładowanie ...

pisałem Ci o tym tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59354

[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 10:38 ]
jak Ci silnik ostygnie to spróbuj sięgnąć sztangi i zobacz czy dasz rade wciągnąć ją ze 2 cm w strone gruszki i sprawdź czy swobodnie odbije po puszczeniu...

a jeśli nie to wal do kol. evolution z forum we Wrocku - od Ci to przeczysci...

tylko potem daj czasem turbinie troche sie rozkręcić :P :bigok:



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pn sie 21, 2006 10:43

Jeszcze raz dzieki za pomoc w testach :) :pub:


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » pn gru 04, 2006 23:11

Jak to mówią najlepiej się nauczyć i wiedzieć niż ciągle prosić. Cowboy po czym poznałeś, że jest przeładowany? Które parametry w tabelkach? I takie jedno pytanie (a jednak :-): mech mi mówił, że mam lekko przeładowane autko. Może to być przyczyną zwiększonego spalania? o 2-3 litry?


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt gru 05, 2006 09:40

suavomer pisze:Cowboy po czym poznałeś, że jest przeładowany?
Obrazek

popatrz na grupe 011 pozycja 3 (cisnienie doładowania) pozycja 2 to wartośc zadana..

jeżeli przez magiczne 6-7 sekund ciśnienie przekracza określoną wartość - w tym przypadku turbo dmucha 2,5 Bara (bezwględnie 1,5 Bara) sterownik przechodzi w tryb awaryjny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 67 gości