
Czym tak naprawde roznia sie pompy w 1V od tych w JR/SB?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrek1712
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
- Lokalizacja: Gdańsk
Czym tak naprawde roznia sie pompy w 1V od tych w JR/SB?
z tego co widze to moja pompa w 1V tez ma regulacje dawki paliwa... wiec jak to wyglada tak naprawde... jakie dodatkowe mozliwosci daje ta pompa z gruszka? wiem, ze temat walkowany byl tysiace razy, sam czytalem prwaie wszystkie posty na ten temat, ale w kazdym temacie twierdzono, ze w 1V nie ma tej regulacji, a jednak z tego co widze to jest... troszke zagubilem sie w tym wszystkim, nie wiem czy nie przeloze swojej starej pompy z powrotem, bo ta co mam teraz cos rozregulowana jest, jakis rzezbiarz widac sie tym bawil... 

Ostatnio zmieniony pn sie 21, 2006 01:07 przez piotrek1712, łącznie zmieniany 2 razy.
- piotrek1712
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
- Lokalizacja: Gdańsk
Eee, drobiazgi... juz sobie jakos poradzilem... teraz jedynie mam problem z tym, ze nie chce sie krecic powyzej 3tys obrotow... rozregulowana kompletnie ta pompa byla ktora wstawilem... nie wiem czy nie wroce do swojej starej.. tam tez byla regulacja dawki paliwa... ale dzieki za zainteresowanie 

VW Golf II '90 1,6 TDic 2005 - 2007
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości