Turbina

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

HPT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 22:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Turbina

Post autor: HPT » wt kwie 30, 2013 23:49

JABcok20 pisze:Dla ciekawych. robione fonem ale widać co nieco...
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Wszystkie świecące punkty pod nakrętka na wirniku to ślady po tarczy albo kamieniu. Jeden punkt na wirniku na godzinie piątej to zeszlifowana krawędź...
widać jakiś rzeźnik zostawił ślady swoje pracy:)



Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Turbina

Post autor: krissMK4 » sob maja 04, 2013 19:50

tak to jest jak kowal robi turbo ;) ale to polska :d kraj oszustów i brania pieniędzy za wyczyszczone stare rzeczy :D


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Turbina

Post autor: Sztomel » pn maja 06, 2013 11:28

italiano_83 pisze:Poza tym AHF zdaje się jest na dzielonym kolektorze w przeciwieństwie do ALH gdzie kolektor jest zintegrowany ze stroną gorąca turbosprężarki.
Nie jest. Wszystkie turbinki w Golfie Mk IV są ze zintegrowanym kolektorem wydechowym fabrycznie. Passaty i A4 mają z dzielonym kolektorem,
Mnie się to foto "podoba" - spec nie miał odowiednich narzędzi więc sobie poradził inaczej - :jezor:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości