zaczyna telepać silnikiem gdy temp. dochodzi do 90 C
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zaczyna telepać silnikiem gdy temp. dochodzi do 90 C
Witam. Mam problem tak jak w temacie gdy temperatura dochodzi do 90 stopni C silnikiem zaczyna telepać tak jakby przerywał. Wszystko do tej pory było git (pompa po regeneracji, nowe końcówki wtrysków oraz nowy filtr wszystko wymienione 4 miesiące temu). Zastanawia mnie fakt że wiatrak się nie załącza i górny wąż od chłodnicy jest trochu twardy. Proszę o szybką pomoc. pzdr
zaczyna telepać silnikiem gdy temp. dochodzi do 90 C
poszedłem obadać sytuacje jeszcze raz ale na zimnym silniku. Auto odpala od strzała (bez wyciągniętego przyśpieszacza kata) i silnik normalnie odpala i tak chodzi parę minut aż nagle słychać zgrzyty i szarpie silnikiem
zaczyna telepać silnikiem gdy temp. dochodzi do 90 C
to tyle czasu było git i tak nagle dawka sama się przestawiła
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
zaczyna telepać silnikiem gdy temp. dochodzi do 90 C
to nie dawka to koło zębate na wale się wyrobiło. Rozbieraj puki czas bo bedzie ale
zaczyna telepać silnikiem gdy temp. dochodzi do 90 C
a więc tak. Rozebrałem filtr paliwa oraz osłonę rozrządu. Z ciekawości ruszyłem za koło zębate od pompy wtryskowej i koło tak jakby dało się wcisnąć/ wyciągnąć z korpusu pompy (taki luz z 0,5 cm). Nie wiem czy czasem nie padło któreś z łożysk które są na wałku bądź coś w środku się odkręciło. Auto normalnie odpala ale zaraz po chwili nim szarpie i obroty falują i słychać metaliczny zgrzyt co jakiś czas oraz dziwny zapach spalin i biały dym.(Pompa po kapitalnym remoncie 5 miesięcy temu). Jutro rozbieranie całości i szukanie jakiegoś pompiarza. Zna ktoś może kogoś dobrego z woj.opolskiego okolice Namysłowa (byle nie Opole ul. Szkolna 8, wszystkim odradzam tego pana)
zaczyna telepać silnikiem gdy temp. dochodzi do 90 C
po rozmowie z specem od pomp powiedział że tak powinno to wszystko chodzić (luz wzdłuż wałka powinien być ale nie może chodzić na boki). Kazał patrzeć na wtryski i rzeczywiście popuszczałem każdy wtrysk i po pewnym czasie auto zaczynało normalnie chodzić ale po chwili auto zaczeło "kuleć". Po wykręceniu wszystkich wtrysków że jedna podkładka która się znajduje po wtryskiem jest wypalona (średnica otworu większa w przeciwieństwie do reszty). I mam pytanie czy te podkładki pod wtryskiwacz odgrywają jakąś rolę oprócz uszczelnienia (nie mylić z podkładkami wewnątrz wtrysku)??
zaczyna telepać silnikiem gdy temp. dochodzi do 90 C
Te podkładki pod wtryskiem oprócz uszczelnienia ochraniają końcówkę wtrysku przed przegrzaniem tzw. osłona termiczna wtrysku.
zaczyna telepać silnikiem gdy temp. dochodzi do 90 C
temat zamykam. Po wymianie podkładki wszystko wróciło do normy jak narazie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 113 gości