![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nic się nie przestawi.Można swobodnie go wyjąć.Marciano8719fe pisze:z tym zaworem to mogę go swobodnie wykręcić ? i nic się w pompie nie przestawi?
Dzięki Michał_1977 Jutro Postaram się do tego zabrać Pozdrawiam Idam znać co i jakMichał_1977 pisze:Nic się nie przestawi.Można swobodnie go wyjąć.Marciano8719fe pisze:z tym zaworem to mogę go swobodnie wykręcić ? i nic się w pompie nie przestawi?
Myślałem,że już to zrobiłeś...
Jak go wyjmiesz,to potrząśnij nim wzdłuż i *** się,czy tłoczek i sprężynka w nim dzwonią.Jeżeli jest zapieczony,to nic nie usłyszysz.
Wygląda na odcięcie z przeładowania ...podpiąć pod vaga ,sprawdzić błędy ,jak bedzie bład zwiazany z ciśnieniem w dolocie ,to na 100% przeładowanie ...sprawdzić wężyki przy n75 ,jak szczelne to n75 będzie do wymiany.Jak to jest mocne ok.1 sekundowe pojedyncze szarpnięcie ,jakby wyłaczyć zapłon ,to wtrysk sterujący do wymianysroger pisze:silnik odpala normalnie, ale momentami bo nie zawsze , dławi się w zakresie obrotów 2600-3000. To jest takie szarpnięcie jakby przełączyć z benzyny na gaz
w gogle wpisz i grafikasroger pisze:N75 jest pomiędzy filtrem paliwa a filtrem powietrza, tak?
w tdi ,pierwsze co sprawdzamy to błedy w sterowniku ,zwykle naprowadzają na przyczynę usterkisroger pisze: a jak nie on to co dalej sprawdzać?
według mnie żadensroger pisze: dodam że napewno jest sprzęgło do wymiany, jest jakiś związek z tym zjawiskiem?
bzdzioch1 pisze:munior to sie w tdiku chyba urodziłszkoda ze tak daleko mieszka może by mi problem a rozwiązał.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości