Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 17, 2013 14:15
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Panowie, mam mały problem. Czeka mnie wymiana paska rozrządu. Obecnie mam Golfa Tdi ASZ i słyszałem w sklepie że są dwa rodzaje, czy można to jakoś sprawdzić po numerze VIN który do mnie pasuje? I druga sprawa, czy warto wywalać kaskę w sklepie na miejscu (około 700 zł) czy można zamówić coś z allegro. Gdybyście mi mogli koledzy kogoś z allegro polecić to byłbym wdzięczny bo zaoszczędzone pieniądze można zainwestować w inne gadżety a ceny są sporo niższe. Generalnie nie zależy mi na jak najtańszym zestawie, wolę porządny i jeżeli trzeba zapłacić te 700 zł to najwyżej to zrobie ale pewnie jesteście w tym temacie bardziej obeznani.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
byla zmiana w osprzecie rozrzadu. Poczatkowo dawali napinacz z takim silownikiem olejowym a pozniej juz tylko samą rolke napinajaca ze sprezyną. Musisz to sprawdzic naocznie najlepiej i potem zakupic odpwiiednie czesci. Paski i reszta to to samo. Mozesz brac z allegro. Wezmiesz conti pasek i rolki tez dobrej marki i bedzie okej. Napinacza olejowego nie trzeba zmieniac tak jak i pompe wody- chyba ze chcesz albo z powodu ze ma luzy lub wyje.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
tak, po nr vin sprawdzisz czy twoj ASZ ma hydrauliczny tłumik drgań ale lepiej zdjąć plastikową pokrywe i zerknąć co pod nią sie znajduje.
Moj tłumik drgań sie rozciekł i lał sie z niego olej, a pompa była OK jednak nie dziadowałem i też ja wymieniłem
poczytaj viewtopic.php?f=35&t=498611" onclick="window.open(this.href);return false;
Moj tłumik drgań sie rozciekł i lał sie z niego olej, a pompa była OK jednak nie dziadowałem i też ja wymieniłem
poczytaj viewtopic.php?f=35&t=498611" onclick="window.open(this.href);return false;
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
kolega sie juz naciął i tez bral po vinie i niestety zostal mu ten napinacz hydrauliczny. Lepiej kuknąć bo mozliwe ze ktoś przeszedl juz przy wczesniejszej wymianie na ten nowszy typ.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 17, 2013 14:15
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Byłem dziś w sklepie i ceny nie są złe tutaj na miejscu. Za zestaw bez hydraulicznego napinacza 450 zł (pasek gates xs, rolki ina, pompa wody ruville) a z napinaczem 200 zł więcej ale mogę ją oddać jeśli nie będzie potrzebna tylko teraz kwestia czy da się sprawdzić czy jest sprawna (czy od razu lepiej wymienić) Koszt dosyć wysoki a ta opcja z 450 zł mi pasuje
Pasek może być gatesa czy lepiej conti?
Dziękuję wam serdecznie za odpowiedzi, dzisiaj sprawdzę co siedzi u mnie pod tą plastikową pokrywą
Dodatkowo powiedzcie mi czy poza wymianą rozrządu należy także zrobić "synchronizację" vagiem? Bo gdzies takie coś wyczytałem i się zastanawiam czy mój mechanik też to robi czy nie jest to konieczne?
Pozdrawiam
Przemek
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pasek może być gatesa czy lepiej conti?
Dziękuję wam serdecznie za odpowiedzi, dzisiaj sprawdzę co siedzi u mnie pod tą plastikową pokrywą
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dodatkowo powiedzcie mi czy poza wymianą rozrządu należy także zrobić "synchronizację" vagiem? Bo gdzies takie coś wyczytałem i się zastanawiam czy mój mechanik też to robi czy nie jest to konieczne?
Pozdrawiam
Przemek
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Nie mam przekonania do gatesa (może takie osobiste uprzedzenie bo zbyt wiele widziałem tych pasków popękanych), znaczy się silników po tych paskach...marakuja88 pisze:Pasek może być gatesa czy lepiej conti?
Conti z kolei absurdalnie drogi. Od lat stosuję tylko Dayco, kosztuje 30% mniej od Conti a też 2x przeciągnie termin wymiany
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
znaczy korekcję konta wtrysku: tak powinno się to kontrolnie sprawdzić bo zimą mogą pojawić się problemy z odpalaniem.marakuja88 pisze:czy poza wymianą rozrządu należy także zrobić "synchronizację" vagiem?
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 17, 2013 14:15
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Hmmm a jakie wartości powinien mieć kąt wtrysku? Czy lepiej sprawdzić przed wymianą rozrządu i potem porównać po wymianie? Jeśli tak to w jakiej grupie to sprawdzę?
Druga sprawa: Autko słabo się zbiera do 1800 rpm czy to normalne dla tych silników? Jeździłem B5 4motion z silnikem 130 bhp i się ładnie od zera zbierał (fakt faktem przebieg miał oryginalny 140 tyś km)
Pozdrawiam
Przemek
Druga sprawa: Autko słabo się zbiera do 1800 rpm czy to normalne dla tych silników? Jeździłem B5 4motion z silnikem 130 bhp i się ładnie od zera zbierał (fakt faktem przebieg miał oryginalny 140 tyś km)
Pozdrawiam
Przemek
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
w asz nie ma kata wtrysku tylko kąt synchronizacji walka. Ustaw między 0.0 a minus 2
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 17, 2013 14:15
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Nawiazujac do tematu , ostatnio bralem ori rozrzad i pasek byl Gates, rolki NTN, pompa vw mexico
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Po kolejnej wymianie rozrządu kilka spostrzeżeń odnośnie trwałości stosowanych materiałów zamieściłem w temacie
viewtopic.php?f=35&t=314117&p=6184569#p6184569" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=35&t=314117&p=6184569#p6184569" onclick="window.open(this.href);return false;
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości