Problemy z zapalaniem po wymianie rozrządu, filtra paliwa.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problemy z zapalaniem po wymianie rozrządu, filtra paliwa.

Post autor: Haki » pt kwie 05, 2013 23:07

Coś mi się generalnie w to wierzyć nie chce !! i co ? może ładnie podziękowałeś za usługę i zapłaciłeś ?
Dzwonił bym z miejsca na psiarnię ... a swoją drogą - to podaj adres tych mechaników bo pisanie ,że
Niestety tym razem też samochód stał u tego samego mechanika u którego niegdyś pozbyłem się kata. No ale cóż, skoro lepszych nie mamy...
w życiu nie uwierzę ........ to Śląsk a nie Ustrzyki dolne :popcorn: ( bez obrazy dla kolegów )


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Re: Problemy z zapalaniem po wymianie rozrządu, filtra paliw

Post autor: Sztomel » sob kwie 06, 2013 07:52

munior pisze:
Sztomel pisze:ależ jest zaworek zwrotny w pompie - fabryczny.
Oświeć mnie Sztomel, bo ja go nigdy nie spotkałem ,rozbierając nie jedną pompę na cześci pierwsze... chyba nie masz na myśli kalibrowanego krućca powrotu w nastawniku ? bo zwrotnym to ja bym go nie nazwał ,raczej oporowym... faktem jest że jak stanie, to potrafi niezłego zamieszania narobić ,z temperaturą paliwa i dynamicznym kątem wtrysku, ale z odpalaniem ? ...nigdy ,bo robiłem różne experymenty :hmm:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7304" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problemy z zapalaniem po wymianie rozrządu, filtra paliwa.

Post autor: munior » sob kwie 06, 2013 15:45

Spoko ,dzięki za linka ,zapoznałem się ,choć wszystko to jest mi doskonale znane ... to jest zaworek ciśnienia wewnętrznego :grin: o czym autor wspomina w opisie ...ja bym go raczej zwrotnym nie nazwał ,choć być może tak się fachowo nazywa ,ale mniejsza z tym :-) ja go nazywam ciśnienia wewnętrznego ,kto inny zwrotnym :pub: pewne jest to ,że jego uszkodzenie może być dwojakiego rodzaju ,pierwsze to zatarcie ,drugie to wypadniecie zabezpieczenia i wypadniecie wnetrzności ...obie te rzeczy powodują niezłe zamieszanie :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

igor0111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 19:11
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Re: Problemy z zapalaniem po wymianie rozrządu, filtra paliw

Post autor: igor0111 » ndz kwie 07, 2013 20:21

Haki pisze:Coś mi się generalnie w to wierzyć nie chce !! i co ? może ładnie podziękowałeś za usługę i zapłaciłeś ?
Dzwonił bym z miejsca na psiarnię ... a swoją drogą - to podaj adres tych mechaników bo pisanie ,że
Niestety tym razem też samochód stał u tego samego mechanika u którego niegdyś pozbyłem się kata. No ale cóż, skoro lepszych nie mamy...
w życiu nie uwierzę ........ to Śląsk a nie Ustrzyki dolne :popcorn: ( bez obrazy dla kolegów )
Jak odbierałem samochód to nie sprawdzałem czy wszystko jest na swoim miejscu(a Ty sprawdzasz?), a już napewno nie spodziewałem się, że może zniknąć mi z bagażnika koło zapasowe...Doszedłem do tego dopiero przypadkiem do kilku tygodniach, no i co miałem wtedy zrobić? Tym bardziej, że robota była związana z geometrią przedniego zawieszenia....
Kat też wyszedł w praniu. Postawiłem auto na wymianę rozrządu i wszystkich poduszek skrzyni i silnika(do innego mechanika). Jak odebrałem wóz to chodził inaczej, ale nie spodziewałem się takiego wałka! Dopiero jak pojechałem na spot do BB to koledzy uświadomili mnie skąd bierze się taki wstrętny dźwięk (jakby z beczki) i po chwili już wiedziałem kto i gdzie mi to zrobił. Auto zostało na noc więc czasu było na robotę sporo.
W obu przypadkach obwiniam tylko nieuczciwych pracowników. Nie wierzę, by szefowie o tym wiedzieli i przyzwalali na takie manewry. I właśnie dlatego nie chcę podać nazwy zakładów w których gościły moje samochody. Wiesz już kolego, także dlaczego nie wezwałem władzy po takich akcjach. Sam też jestem sobie winien, bo mogłem skrupulatnie sprawdzić samochód po robocie.
Mówiąc, że lepszych nie mamy mam na myśli mechaników, którzy mówią: „Przyjedź za 2 tyg, bo plac pełny…”, albo takich którzy rozrząd wymienią i nawet gwarancję na niego dają, ale kąta wtrysku nie regulują, bo oni się na tym nie znają…(takiego mamy w Żorach przynajmniej jednego).
Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się takiej kwoty jaką zapłaciłem, ale do dziś nie miałem aż takiej wiedzy, żeby podważyć decyzję kolesia zza kasy. Więc co miałem innego zrobić jak tylko odebrać auto i cieszyć się tym, że normalnie zapala….?
Koniec offtopa


kupiłem diesla aby trzaskać kilometry

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 141 gości