GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
Panowie a powracając do mojego problemu macie jakieś jeszcze podpowiedzi ?? Bo już nie wiem co może być z nim nie tak :/ ewidętnie daje za dużo powietrza z tego co zdążyłem zauważyć. ale gdzie tkwi problem ??
przepływka, map sensor czy co innego ??
przepływka, map sensor czy co innego ??
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
Przecież tam się nad zwyczajniej podwiesza sterowanie ciśnieniem doładowania stąd przeładowanie na górze, pewnie kierownice dostały nagaru ..
Logi porządne porób bo z tego nic się nie da wyczytać. 011 sam dwa razy portem dwa razy 003.011 dynamiczny - musi być jakiś materiał do porównania.
Logi porządne porób bo z tego nic się nie da wyczytać. 011 sam dwa razy portem dwa razy 003.011 dynamiczny - musi być jakiś materiał do porównania.
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
Dokładnie zrób logi ale wg mnie nic z tego nie wywnioskujemy. Ja bym spróbował wydłużyć cięgno od gruszki o ok 1 obrót.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
A dlaczego mamy nic nie wywnioskować ? Będzie widać czy się doładowanie dalej ścina czy nie..Szatannnn pisze:Dokładnie zrób logi ale wg mnie nic z tego nie wywnioskujemy. Ja bym spróbował wydłużyć cięgno od gruszki o ok 1 obrót.
Cięgła bym nie ruszał, szczególnie jeśli jest fabrycznie ustawione, bo to sprawi tylko że dół oklapnie i delikatnie spadnie przeładowanie, ale nie tędy droga, ma turbo szybko wstawać i ma być utrzymane zadane ciśnienie doładowania.
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
Ok porównamy. Ale zadam pytanie czym może być spowodowana nierówność utrzymania ciśnienia w układzie?? Wg mnie świruje map sensor który odczytuje błędnie ciśnienia doładowania, przez co N75 musi bez przerwy korygować jego błędne wskazania. Dodam że Map sensor (czujnik ciśnienia) w którym znajduje się piezoelektryk który pod wpływem ciśnienia ugina się i wytwarza ładunki elektryczne o wartościach 0-4mA. Mógł on zostać uszkodzony poprzez niskie temperatury lub wibracje. W takich przypadkach nie zawsze sugeruj się wskazaniami komputera, bo to tylko aparatura pomiarowa która pracuje w ciężkich warunkach przy zmiennych temperaturach, i też bywa zawodna. Widzisz na ekranie ciśnienie doładowania a jakie jest naprawdę?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
To tak by trzeba diagnozować 90 % powodów dla których buja się ciśnienie doładowania u użytkowników na forum, zazwyczaj jak map sensor świruje to robi to nie w tak ekwilibrystyczny sposób - tylko pokazuje bzdury po całości.Szatannnn pisze:Wg mnie świruje map sensor który odczytuje błędnie ciśnienia doładowania, przez co N75 musi bez przerwy korygować jego błędne wskazania. Dodam że Map sensor (czujnik ciśnienia) w którym znajduje się piezoelektryk który pod wpływem ciśnienia ugina się i wytwarza ładunki elektryczne o wartościach 0-4mA
Po wysterowaniu n75 danych z przepływomierza nie mam podstaw, aby zakładać że podaje nieprawidłowe wartości, praktycznie wysterowanie n75 jedzie do góry wraz z obrotami - jakieś tam pyknięcia o 1-2% to nic nadzwyczajnego, szczególnie kiedy widać, że sterownik walczy z utrzymaniem doładowania zgodnie z mapą.Szatannnn pisze:Widzisz na ekranie ciśnienie doładowania a jakie jest naprawdę?
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
90% przypadków ok to ile % w takim układzie ma naprawioną usterkę i skąd wiesz ze przypadek kolegi Rosvel nie jest w tych 10ciu %. Jak chcesz to wyśle tobie logi jak turbo pompowało mi 2 bary a vag pokazywał prawidłowe wskazania. Nie twierdze ze nie masz racji, ale nie można wykluczyć takiej możliwości. Sądzę ze masz bardzo dużą wiedzę i nie chcę robić sobie wrogów. Myślę ze powinniśmy pomóc koledze a nie przepychać się o to kto ma racje. To jest moja subiektywna diagnoza i tyle. Sądzę ze może być trafna. Do momentu kiedy nie miałem takiego przypadku myślałem tak jak ty.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
Szatannnn pisze: Jak chcesz to wyśle tobie logi jak turbo pompowało mi 2 bary a vag pokazywał prawidłowe wskazania.
Gdyby turbo pompowało ponad normę to widział bym to w wskazaniach przepływomierza, bez względu na to co pokazywało by się w dynamicznym 011
Po prostu jestem racjonalistą, patrzę na materiał który daje mi użytkownik i na tej podstawie wyciągam wnioski, nie ma podstaw do sądzenia, że map sensor świruje.Szatannnn pisze: To jest moja subiektywna diagnoza i tyle sądzę ze może być trafna.
Dlatego też chcę więcej logów dla potwierdzenia swoich przypuszczeń, bo to że w jednym logu coś się dzieje, nie znaczy, że musi być to powtarzalne w kolejnych. Ale patrząc na logi i zależności między nimi staram się określić najbardziej prawdopodobną przyczynę, a nie najbardziej nieprawdopodobną, były już tematy z uszkodzonym map sensorem na forum, ale jak przeglądam logi ponad trzy lata to na palcach jednej ręki mogę je zliczyć.
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
Ok Panowie zrobię jeszcze raz logi 003 i 011 rozumiem że dynamiczne ? ze 2 do porównania piszcie jeśli jeszcze jakieś zrobić bo pożyczam kompa od kumpla bo ma starszego z windows xp 32bit także jestem uzależniony od niego Pozdrawiam
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
Witam Panowie najnowsze logi dynamiczne grupy 003 i 011
http://vaglog.rtnet.pl/rosvelak_120287.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/rosvelak_120288.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/rosvelak_120289.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/rosvelak_120290.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co o tym sądzicie ?
http://vaglog.rtnet.pl/rosvelak_120287.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/rosvelak_120288.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/rosvelak_120289.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/rosvelak_120290.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co o tym sądzicie ?
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
Ale temat zakładał kolego rosvel. Chyba ze kolego masz podobny problem
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
GOLF IV Brak odpowiedniej mocy, prędkość max 160 :/
Wysterowania ciśnienia doładowania trochę się buja, ale 60mb to jeszcze nie tragedia, można jeździć.rosvel pisze:Co o tym sądzicie ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości