Gaśnie po przejechaniu 20km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: Haki » pn mar 25, 2013 20:19

Czytałeś co napisałem wyżej ? Podłącz na krótko - omijając filtr ,,,,
Dobre paliwo do bańki i jazda


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
kylo11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob cze 16, 2007 10:40
Lokalizacja: Radom

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: kylo11 » pn mar 25, 2013 22:51

Moze jakis pompowtrysk pada?? Ale komputer by pokazal bledy czy nie?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: doggie » pn mar 25, 2013 23:02

kylo11 pisze:Moze jakis pompowtrysk pada?? Ale komputer by pokazal bledy czy nie?
od odczytu błędów powinieneś w ogóle rozpocząć, elektryczna pompa wstępna w baku powinna pompować po każdym zakręceniu zapłonu, w trakcie jazdy nie pompuje



Awatar użytkownika
kylo11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob cze 16, 2007 10:40
Lokalizacja: Radom

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: kylo11 » pn mar 25, 2013 23:11

ALe komputer nie pokazal zadnych bledow..........



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: Haki » pn mar 25, 2013 23:25

Sprawdź tzw BIP-Y na pompkach ,,,, Vagiem


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: doggie » pn mar 25, 2013 23:55

gdyby były uwalone pompki to w 018 będzie zamiast 0 wartość 128, BIP-y mogą być nędzne ale to nie będzie przyczyna gaśnięcia po 20 km, zrobiłbym tak jak Haki pisałeś, w baniaczek czystego paliwa i na krótko, objaw ewidentnie wskazuje na brak paliwa a logi nie zaszkodziłoby zrobić,



wodzuwolomin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 14, 2012 14:57

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: wodzuwolomin » wt mar 26, 2013 09:20

Po przekręceniu kluczyka paliwo powinno "siknąć" przez chwilę większym strumieniem z przewodu zasilającego z baku. Ale to paliwo w filtrze skądś się bierze... więc pompa powinna dawać paliwo albo jest niewydolna, czyli na wykończeniu. Nie daje odpowiedniego ciśnienia. Zdjąć przewód zasilający z pokrywy filtra i niech ktoś przekręci kluczyk w stacyjce. Paliwo powinno przez chwilę dawać większym strumieniem przez ok 2 sekundy.



Awatar użytkownika
kylo11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob cze 16, 2007 10:40
Lokalizacja: Radom

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: kylo11 » śr mar 27, 2013 00:42

No i tak jest tryska po przekreceniu,jutro pojade jeszcze raz na komputer,moze pompa vacum ??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: Michał_1977 » śr mar 27, 2013 07:56

Kolega ma identycznie w Ibizie,tylko,że jemu wyskoczył błąd 19463 brak sygnału z czujnika położenia wałka rozrządu.Chyba czyszczenie się kłania,lub wymiana.
U ciebie też może być wina czujnika wału korbowego.Podepnij jeszcze raz VAG i sprawdź dobrze :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
kylo11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob cze 16, 2007 10:40
Lokalizacja: Radom

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: kylo11 » czw mar 28, 2013 22:40

Czujnik połozenia walu byl wymieniany jakies 2miesiace temu, a jakby czujnik byl walniety to by gasł tylko na wolnych obrotach dzis byla na vag-u i nic nie pokazalo popmki w miare ok, w srode mam podjechac to mechanik sie przejedzie i zobaczy co pokaze vag podczas tegy gdy gasnie podczas jazdy....... i tyle wiem moze ktos ma jakies propozycje :)???? bo ja juz :banghead: :banghead: :banghead:



Awatar użytkownika
kylo11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob cze 16, 2007 10:40
Lokalizacja: Radom

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: kylo11 » sob mar 30, 2013 18:53

Widze ze brak propozycji.... :(



Noxi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: śr lut 16, 2011 12:53
Lokalizacja: Terespol/Warszawa

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: Noxi » ndz mar 31, 2013 19:39

Zaglądałeś do zbiornika paliwa? Próbowałeś w momencie, gdy zgaśnie sprawdzić filtr? Czy pełny?
Po zgasnięciu dać mu bańkę z paliwem bezpośrednio pod przewody?



Awatar użytkownika
kylo11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob cze 16, 2007 10:40
Lokalizacja: Radom

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: kylo11 » pn kwie 01, 2013 22:27

halo??



Awatar użytkownika
kylo11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob cze 16, 2007 10:40
Lokalizacja: Radom

Gaśnie po przejechaniu 20km

Post autor: kylo11 » pn kwie 01, 2013 22:31

nie próbowalem ale zauwazylem ze gdy wyjade na trase i jadac bez zadnych postojów czyli jadac bez przerwy to samochod zaczyna sie dlawic po okolo 15-20km i gasnie i dzis tak bylo wiec zrobilem przejazdzke powrotna przez wioski i zrobilem prawie 40km i samochod nie zgasl..................



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 102 gości