mk3 1Z jakie zawory?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kefas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 10:50
Lokalizacja: okolice Jeleniej
Kontakt:

mk3 1Z jakie zawory?

Post autor: kefas » czw sie 17, 2006 14:52

Witojcie.
Od jakiegoś czasu, przy zimnym silniku słychać w okolicach głowicy metaliczne uderzenia (zdecydowanie się nasila po załączeniu klimy). Wydedukowałem że zaworki do regulacji, ale mechanior mi zakomunikował że w tych rocznikach (95) są już samoregulujące (popychacze hydrauliczne). Prawda czy fałsz? :hmm:


kefas

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » czw sie 17, 2006 17:16

Od końca 84r we wszystkich vw oprócz niektórych Transporterach sa samoregulatory, sprawdz olej, lub wymien zalej na maxa i zobacz jak nie pomoże to do wymiany bo takie stukające wybiajają wałek. jedne z objawów może być własnie stary olej, podobne objawy daje zawieszający sie wtryskiwacz w dieslu, ale najpierw postaw na wymiane oleju.



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw sie 17, 2006 21:57

kefas pisze:Witojcie.
Od jakiegoś czasu, przy zimnym silniku słychać w okolicach głowicy metaliczne uderzenia (zdecydowanie się nasila po załączeniu klimy). Wydedukowałem że zaworki do regulacji, ale mechanior mi zakomunikował że w tych rocznikach (95) są już samoregulujące (popychacze hydrauliczne). Prawda czy fałsz? :hmm:
to beda raczej popychacze, koszt jednego to ok 40zl a wymiania sie raczej wszystkie. Nie jest to truda sztuka tylko trzeba rozrzad rozpinac. Ja stawiam na popychacze :bigok:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

kefas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 10:50
Lokalizacja: okolice Jeleniej
Kontakt:

Post autor: kefas » pt sie 18, 2006 08:42

Olej raczej odpada, zrobiłem na nim dopiero jakieś trzy tysiączki, prędzej te popychacze.
To z robocizną koło trzech setek, może po wakacjach uzbieram, a na razie na zimnym ćwierka. :grrr:


kefas

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pt sie 18, 2006 09:54

kefas pisze:Olej raczej odpada, zrobiłem na nim dopiero jakieś trzy tysiączki, prędzej te popychacze.
To z robocizną koło trzech setek, może po wakacjach uzbieram, a na razie na zimnym ćwierka. :grrr:
a nie zaczelo stukac po wymianie tego oleju ?



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » pt sie 18, 2006 14:00

kefas, ale to ze na izmnym silniku klepie i jeszcze przy załaczonej klimie to nic dziwnego, wieksze obicazenie dla silnika. Jezeli juz pozniej sie uspokaja i nie klepie to raczej nie martwilbym sie... :bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

kefas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 10:50
Lokalizacja: okolice Jeleniej
Kontakt:

Post autor: kefas » pt sie 18, 2006 19:20

Klepanie słychać może z miesiąc, to chyba nie olej.
Mechanior też zasugerował żeby z tym pojeździć, dzięki koledzy za rady.
Oczywiście po punkciku. :|


kefas

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości