Turbo do ASZ.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Turbo do ASZ.

Post autor: black raven » ndz mar 24, 2013 07:28

Witam.

Zaczynam się powoli rozglądać za nową turbiną do ASZ. W tym też celu zadzwoniłem do 1 ze sklepów który takie turbiny sprzedaje z pytanie ile ona kosztuje. W odpowiedzi usłyszałem pytanie o jaką konkretnie turbinę pytam bo podobno montowali 4 różne turbiny do ASZ :kac: I teraz pytanko. Czy tak było faktycznie, czy sprzedawca nie wie co mówi???



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Turbo do ASZ.

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 24, 2013 08:30

black raven pisze:podobno montowali 4 różne turbiny do ASZ
Może nie aż tak "różne",ale znalazłem 3 :bajer:
Obrazek

Ta Pierwsza z końcówką Q to jest ori,ta poniżej z końcówką QX to regenerowana,a ta z numerem po prawej stronie,to nie wiem,ale widać,że do ARL-a też pasuje.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Turbo do ASZ.

Post autor: black raven » ndz mar 24, 2013 09:43

Regenerowana odpada, do ARL też, więc zostaje chyba tylko 1( ta którą zaznaczyłeś ) ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Turbo do ASZ.

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 24, 2013 14:03

black raven pisze: odpada, do ARL też
Skoro można ją zastosować,to dlaczego nie.Przecież ona nie jest typową turbiną do ARL,tylko tak jakby uniwersalną.
Zauważ,że dla ARL turbina ma inny nr niż do ASZ :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Turbo do ASZ.

Post autor: black raven » ndz mar 24, 2013 14:33

Tylko czy turbina od ARL podejdzie bez żadnych przeróbek w miejsce ASZ? Co zyskam na takiej zamianie? I czy w ogóle coś zyskam?

I jeszcze 1 pytanko dość istotne. Jak wypada kwestia cenowa między turbo do ASZ a do ARL?



przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Turbo do ASZ.

Post autor: przemlin » ndz mar 24, 2013 17:09

black raven pisze:Co zyskam na takiej zamianie? I czy w ogóle coś zyskam?
turbo arl ma grubszy wałek w stosunku do ASZ ,a zatem więcej wytrzyma niz ASZ
Na turbo z arl można dojsc do 180-190KM bezwiększych zmian /no fmic by sie przydał:/a na turbinie z asz zrobisz max 160KM. Różnica w cenie, różnie, ok 500-700zł



black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Turbo do ASZ.

Post autor: black raven » ndz mar 24, 2013 17:15

A czy samo włożenie turbo od ARL da jakiś przyrost mocy?
Sam montaż jest na zasadzie Plug&Play czy wymaga jakiś przeróbek względem ASZ?



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Turbo do ASZ.

Post autor: iigAlisArr » ndz mar 24, 2013 17:44

Może i da ale raczej nie będzie zdrowe dla T lub silnika.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Turbo do ASZ.

Post autor: black raven » ndz mar 24, 2013 18:09

Więc po co tak kombinować i wkładać od ARL?



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Turbo do ASZ.

Post autor: iigAlisArr » ndz mar 24, 2013 18:25

Aby po korekcie programu mieć dużo więcej koni, a co za tym idzie przyjemności z jazdy i szerszy uśmiech.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Turbo do ASZ.

Post autor: black raven » ndz mar 24, 2013 18:29

Tylko że ja w żadne wirusy nigdy bawić się nie zamierzam. Wystarcza mi to co jest seryjnie w ASZ - w końcu Sharan to nie rajdówka :)
Jeśli włożyłbym ARL na zasadzie Plug&Play to ok, ale jeśli to ma wymagać jakiejkolwiek przeróbki przy montażu - odpada.



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Turbo do ASZ.

Post autor: iigAlisArr » ndz mar 24, 2013 18:32

OT: Sharan super auto. Który rocznik ?


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Turbo do ASZ.

Post autor: black raven » ndz mar 24, 2013 18:33

Rocznik 2003, jeżdzi od 2004.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Turbo do ASZ.

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 24, 2013 18:47

ARL http://moto.allegro.pl/turbosprezarka-1 ... 12957.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ASZ http://moto.allegro.pl/turbosprezarka-v ... 79751.html" onclick="window.open(this.href);return false; i jeszcze KKK http://moto.allegro.pl/ibiza-polo-asz-1 ... 67627.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Widzisz jakiś detal,którym by się różniły oprócz literki na końcu numeru? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości