Diagnostyka VAG-iem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Diagnostyka VAG-iem

Post autor: zygimar » czw sie 17, 2006 09:33

Witam
Czy ktoś wie gdzie dobrze robią diagnostyke Vagiem we Wrocławiu lub w Świdnicy??
I ile to kosztuje??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

tomala2301
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
Kontakt:

Post autor: tomala2301 » czw sie 17, 2006 21:18

a co się dzieje że potrzebujesz diagnostyki



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Diagnostyka VAG-iem

Post autor: mirass » czw sie 17, 2006 23:24

zygimar pisze:Witam
Czy ktoś wie gdzie dobrze robią diagnostyke Vagiem we Wrocławiu lub w Świdnicy??
I ile to kosztuje??
Jettronik ul .Opolska
pan Adam - na Żernikach za Polarem tel.3576678, 602110503 - koszt 50zł


www.vagtune.pl tel. 502730289

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pt sie 18, 2006 07:45

Czy sprawdza tez dynamicznie??


Podczas przyspieszania nieraz mi szarpnie delikatnie autem kilka razy tak od 1700 do 1900.
Jak odlacze czujnik doladowania i turbina nie pracuje jest ok - czyli nastawnik pompy jest czysty.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pt sie 18, 2006 09:12

zygimar pisze:Czy sprawdza tez dynamicznie??


Podczas przyspieszania nieraz mi szarpnie delikatnie autem kilka razy tak od 1700 do 1900.
Jak odlacze czujnik doladowania i turbina nie pracuje jest ok - czyli nastawnik pompy jest czysty.
podobne obajwy miałem przy padniętym wtrysku sterującym :hmm: I tu VAG nic nie wykrył, ale fakt jest taki, że diagnoza VAG'iem to pierwszy podstawowy krok w tych silniczkach - i dobrze że od tego zaczynasz :pub:

Pozdroo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sie 18, 2006 14:47

zygimar, jestem w Wałbrzychu, mam lapa, mam fejsa - podjedź do mnie to moge sie z Toba przejechać :P

mam czas od 11 do 14 jutro - jakby co napisz PW albo maila cowboy@o2.pl

[ Dodano: Sob Sie 19, 2006 13:34 ]
no jestesmy po diagnozie z kol. Zygimarem :P

za pierwszym razem ciśnienie 2550 mBar i notlauf...potem juz nie udało nam sie zlapać przeładowania, wezyki OKI, więc widzi mi się że zapieczone kierownice - po prostu po butowaniu się rozruszały... tym bardziej, że kol. Zygimar wolno jeździ..

korekcja dawek B. OK ogólnie fajny mk4 tylko podskakuje na dziurach :)

ja polecam skoczyc do kol evolution na czyszczenie turbinki..



ps. najlepszy moment podczas pierwszego pomiaru - ja mówie but w podłoge...coś mi to za wolno, powtrarzam ale do dechy, Zygimar - jest do dechy :P

mój troszke żwawiej reaguje na gaz, az przód podnosi się do góry :) musi jednak 25 kucy wiecej i 200 kg mniej robi swoje :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 16 gości