Witam
Czy ktoś wie gdzie dobrze robią diagnostyke Vagiem we Wrocławiu lub w Świdnicy??
I ile to kosztuje??
Diagnostyka VAG-iem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Diagnostyka VAG-iem
Jettronik ul .Opolskazygimar pisze:Witam
Czy ktoś wie gdzie dobrze robią diagnostyke Vagiem we Wrocławiu lub w Świdnicy??
I ile to kosztuje??
pan Adam - na Żernikach za Polarem tel.3576678, 602110503 - koszt 50zł
www.vagtune.pl tel. 502730289
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
podobne obajwy miałem przy padniętym wtrysku sterującym I tu VAG nic nie wykrył, ale fakt jest taki, że diagnoza VAG'iem to pierwszy podstawowy krok w tych silniczkach - i dobrze że od tego zaczynaszzygimar pisze:Czy sprawdza tez dynamicznie??
Podczas przyspieszania nieraz mi szarpnie delikatnie autem kilka razy tak od 1700 do 1900.
Jak odlacze czujnik doladowania i turbina nie pracuje jest ok - czyli nastawnik pompy jest czysty.
Pozdroo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
zygimar, jestem w Wałbrzychu, mam lapa, mam fejsa - podjedź do mnie to moge sie z Toba przejechać
mam czas od 11 do 14 jutro - jakby co napisz PW albo maila cowboy@o2.pl
[ Dodano: Sob Sie 19, 2006 13:34 ]
no jestesmy po diagnozie z kol. Zygimarem
za pierwszym razem ciśnienie 2550 mBar i notlauf...potem juz nie udało nam sie zlapać przeładowania, wezyki OKI, więc widzi mi się że zapieczone kierownice - po prostu po butowaniu się rozruszały... tym bardziej, że kol. Zygimar wolno jeździ..
korekcja dawek B. OK ogólnie fajny mk4 tylko podskakuje na dziurach
ja polecam skoczyc do kol evolution na czyszczenie turbinki..
ps. najlepszy moment podczas pierwszego pomiaru - ja mówie but w podłoge...coś mi to za wolno, powtrarzam ale do dechy, Zygimar - jest do dechy
mój troszke żwawiej reaguje na gaz, az przód podnosi się do góry musi jednak 25 kucy wiecej i 200 kg mniej robi swoje
mam czas od 11 do 14 jutro - jakby co napisz PW albo maila cowboy@o2.pl
[ Dodano: Sob Sie 19, 2006 13:34 ]
no jestesmy po diagnozie z kol. Zygimarem
za pierwszym razem ciśnienie 2550 mBar i notlauf...potem juz nie udało nam sie zlapać przeładowania, wezyki OKI, więc widzi mi się że zapieczone kierownice - po prostu po butowaniu się rozruszały... tym bardziej, że kol. Zygimar wolno jeździ..
korekcja dawek B. OK ogólnie fajny mk4 tylko podskakuje na dziurach
ja polecam skoczyc do kol evolution na czyszczenie turbinki..
ps. najlepszy moment podczas pierwszego pomiaru - ja mówie but w podłoge...coś mi to za wolno, powtrarzam ale do dechy, Zygimar - jest do dechy
mój troszke żwawiej reaguje na gaz, az przód podnosi się do góry musi jednak 25 kucy wiecej i 200 kg mniej robi swoje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 16 gości