Witam
Czy ktoś wie gdzie dobrze robią diagnostyke Vagiem we Wrocławiu lub w Świdnicy??
I ile to kosztuje??
Diagnostyka VAG-iem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Diagnostyka VAG-iem
Jettronik ul .Opolskazygimar pisze:Witam
Czy ktoś wie gdzie dobrze robią diagnostyke Vagiem we Wrocławiu lub w Świdnicy??
I ile to kosztuje??
pan Adam - na Żernikach za Polarem tel.3576678, 602110503 - koszt 50zł
www.vagtune.pl tel. 502730289
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
podobne obajwy miałem przy padniętym wtrysku sterującymzygimar pisze:Czy sprawdza tez dynamicznie??
Podczas przyspieszania nieraz mi szarpnie delikatnie autem kilka razy tak od 1700 do 1900.
Jak odlacze czujnik doladowania i turbina nie pracuje jest ok - czyli nastawnik pompy jest czysty.
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Pozdroo
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
zygimar, jestem w Wałbrzychu, mam lapa, mam fejsa - podjedź do mnie to moge sie z Toba przejechać ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
mam czas od 11 do 14 jutro - jakby co napisz PW albo maila cowboy@o2.pl
[ Dodano: Sob Sie 19, 2006 13:34 ]
no jestesmy po diagnozie z kol. Zygimarem![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
za pierwszym razem ciśnienie 2550 mBar i notlauf...potem juz nie udało nam sie zlapać przeładowania, wezyki OKI, więc widzi mi się że zapieczone kierownice - po prostu po butowaniu się rozruszały... tym bardziej, że kol. Zygimar wolno jeździ..
korekcja dawek B. OK ogólnie fajny mk4 tylko podskakuje na dziurach![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ja polecam skoczyc do kol evolution na czyszczenie turbinki..
ps. najlepszy moment podczas pierwszego pomiaru - ja mówie but w podłoge...coś mi to za wolno, powtrarzam ale do dechy, Zygimar - jest do dechy
mój troszke żwawiej reaguje na gaz, az przód podnosi się do góry
musi jednak 25 kucy wiecej i 200 kg mniej robi swoje ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
mam czas od 11 do 14 jutro - jakby co napisz PW albo maila cowboy@o2.pl
[ Dodano: Sob Sie 19, 2006 13:34 ]
no jestesmy po diagnozie z kol. Zygimarem
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
za pierwszym razem ciśnienie 2550 mBar i notlauf...potem juz nie udało nam sie zlapać przeładowania, wezyki OKI, więc widzi mi się że zapieczone kierownice - po prostu po butowaniu się rozruszały... tym bardziej, że kol. Zygimar wolno jeździ..
korekcja dawek B. OK ogólnie fajny mk4 tylko podskakuje na dziurach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ja polecam skoczyc do kol evolution na czyszczenie turbinki..
ps. najlepszy moment podczas pierwszego pomiaru - ja mówie but w podłoge...coś mi to za wolno, powtrarzam ale do dechy, Zygimar - jest do dechy
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
mój troszke żwawiej reaguje na gaz, az przód podnosi się do góry
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości