Różnice w głowicach i uszczelkach pod głowice
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Różnice w głowicach i uszczelkach pod głowice
Witam. Poszukuje info na temat różnicy w budowie głowic 038 103 373 A oraz 038 103 373 E. Obydwie głowicę są na blok nowego typu czyli z pompą w rozrządzie. Wiem tyle że 038 103 373 A była produkowana do 10/96r i jest na hydro starego typu. Interesuje mnie to czy pasują zamiennie? Tak logicznie myśląc powinny pasować ponieważ uszczelki pod głowicę są takie same, tylko że wolał bym mieć pewność przed założeniem. Kolejne pytanie, montując dół z PD pod głowicę z VP zakładamy uszczelkę z PD czy z VP?
Różnice w głowicach i uszczelkach pod głowice
Czyli chcesz zrobić hybrydę - dół z PD a głowica z VP - jest to wykonalne ale z pewnymi zmianami. Osobiście jeszcze tego nie robiłem ale się przymierzam jak dół mi nie wytrzyma modyfikacji (oryginalnie ALH 90 KM wystrojony na okolice 200 KM i 410 Nm w planach na wiosnę br.) O ile się nie mylę to do bloku z PD trzeba założyć dodatkową rolkę prowadzącą dla paska rozrządu oraz wymienić tarczkę impulsową dla czujnika G28 na wale (przełożyć tę z VP do wału z PD). Uszczelka nie ma tutaj znaczenia. Gotowy taki silnik hybrydowy ma do sprzedania kolega z forum A4 o nicku banshe ale chce za niego 3 kafle - chyba już sprzedał bo nie ma nic nowego w ofercie sprzedaży. Taka hybryda jest możliwa tylko z głowicami z silników AGR, ALH, AHF i ASV - starsze głowice nie mają w tym zestawie racji bytu.
Różnice w głowicach i uszczelkach pod głowice
Sztomel, chce zrobić dokładnie to co piszesz tylko nie wiem którą głowicę założyć bo tą z końcówką A mam po kompletnym remoncie, a z końcówką E mam do zrobienia. Moj AGR poddał się przy 214/433 

- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Różnice w głowicach i uszczelkach pod głowice
Baryla, glowice raczej sie nie roznia miedzy soba, jedna miala chyba tylko na zewnatrz zeberka a druga nie (od frontu na srodku)
Sztomel, nie zakladasz dodatkowej rolki paska rozrzadu tylko rozrzad od VP
, tarczka na wale obowiazkowo 

Sztomel, nie zakladasz dodatkowej rolki paska rozrzadu tylko rozrzad od VP


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Różnice w głowicach i uszczelkach pod głowice
Adamm, napewno z koncowka A ma hydro starego typu jak np AFN i ma podwojne sprezynki na zaworach gdzie te z koncowka E maja juz pojedyncze. Wiecej roznic nie znam dlatego dopytuje sie, bo nie chcial bym zwalac glowicy od razu jak ja zaloze 

Różnice w głowicach i uszczelkach pod głowice
Baryla, wez tę nowszą,kup sruby z arl w aso vw i przerób odpowiedno
Różnice w głowicach i uszczelkach pod głowice
Poszła głowica z końcówką A ponieważ była 500km wcześniej po kompletnym remoncie (zawory, prowadnice, uszczelniacze, szklanki). Silnik zgadał bez kłopotu i jak na razie jeździ
Nic nie klepie, wszystko w najlepszym porządku. Teraz tylko dotrzeć i można po testować jak to będzie się odpychać 


Różnice w głowicach i uszczelkach pod głowice
AVF z 2005r, nowe panewki korbowe glyco +0,25, szlif wału bo na jednym wykorbieniu były lekkie ryski, główne zostały oryginalne bo były idealne. Do tego pierścionki goetze. A tak apropo, wróciło pod maskę turbo od Ciebie po poprzednie powiedziało papa jak silnik zrobił 40km z obróconą panewką 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości