EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szadrak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
Lokalizacja: PO
Auto: Seat Leon ST

EGR out - wrazenia

Post autor: szadrak » pn lut 11, 2013 23:04

A ja napisze, ze z powrotem zamontowałem egr i nie żałuje. Miałem dosyć tego ciągłego telepania przy gaszeniu.



bercik2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:06
Lokalizacja: Połaniec
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: bercik2 » wt lut 19, 2013 23:28

A ja napisze że zaślepienie egr-u nie ma żadnego wpływu na gaszenie.


jak by nie było będzie bardzo miło :P

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

EGR out - wrazenia

Post autor: Paviarotti » śr lut 20, 2013 00:19

bercik2, zaślepienie nic, bo niby czemu? na gaszenie ma wpływ klapa gasząca :bajer:


Obrazek

bercik2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:06
Lokalizacja: Połaniec
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: bercik2 » śr lut 20, 2013 03:32

dokładnie klapa.


jak by nie było będzie bardzo miło :P

Awatar użytkownika
oli26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: pt gru 31, 2010 10:54
Lokalizacja: Inowrocław CIN

EGR out - wrazenia

Post autor: oli26 » czw lut 28, 2013 21:14

Ja mam pytanie, czy po zaślepieniu 2 blaszkami EGR-u w TDI AJM jest możliwe wpadanie silnika w tryb awaryjny? Tylko nie piszcie mi, że jest to problem zapieczonej geometrii bo już była czyszczona 2 razy i było wszystko robione i wymieniane tak jak mówią porady na forum związane z notlaufem czyli (węzyki, N75 itd.). Silnik nadal łapie tryb awaryjny tylko w przeróżnych i dziwnych sytuacjach np. na 1 biegu! lub przy prędkości 50 km/h, a nawet przy redukcji na niższe biegi i dlatego zastanawiam się nad wyciągnięciem tych blaszek, ale czy słusznie?


regulamin odnośnie wielkości obrazka w podpisie
MOJA CZARNULA<<<<< ZAPRASZAM!

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

EGR out - wrazenia

Post autor: ciachotdi » czw lut 28, 2013 21:40

zrób logi i wrzuć do odpowiedniego działu



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

EGR out - wrazenia

Post autor: wesol » pt mar 01, 2013 00:08

zaslepienie nie powinno powodowac problemow o ktorych piszesz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
mwillusionmw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn lut 07, 2011 19:47
Lokalizacja: Oleszno / Włoszczowa

EGR out - wrazenia

Post autor: mwillusionmw » pt mar 08, 2013 18:32

Czy w pierwszym lepszym sklepie z częściami dostanę uszczelkę metalową pod kolektor? Potrzebne będą jeszcze jakieś uszczelki dodatkowo jeśli chcę wyczyścić EGR, kolektor ssący i dolot?

I jeszcze jedno pytanie - czy czyszczenie turbiny dodatkowo ma też sens?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: JABcok20 » pt mar 08, 2013 19:46

wesol pisze:Co za teorie. EGr nie bierz eudzialu jak masz wcisniety pedal gazu. EGr udziela sie jak puscisz noge z gazu podczas jazdy lub przy obrotach jałowych.
Dzisiaj czyściełem geometrie skodzie ASV 2001 rok. Po czyszczeniu zrobiłem logi bo coś mi się wydaje że egr pracuje nie tylko nabiegu jałowym. log z pracy jest na samym dole numer kompa 012CL. Wartości 4.8 są w momencie wciśnięcia gazu do deski. poza tym jechałem spokojnie ok 100/h. Więc egr pracuje w pewnym zakresie dawki mapy egr.
http://vaglog.rtnet.pl/zeejay83_117407.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

EGR out - wrazenia

Post autor: italiano_83 » pt mar 08, 2013 19:54

mwillusionmw pisze:Czy w pierwszym lepszym sklepie z częściami dostanę uszczelkę metalową pod kolektor?
Ja dostałem w motoryzacyjnym uszczelkę pod kolektor od ręki erlinga.
mwillusionmw pisze:I jeszcze jedno pytanie - czy czyszczenie turbiny dodatkowo ma też sens?
Nie widzę związku jeśli geometria pracuje prawidłowo to nie ma sensu jej czyścić na siłę, a w profilu widzę AHU, a tam się turbo WG- więc nie ma co czyścić.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: munior » pt mar 08, 2013 22:40

italiano_83 pisze:w profilu widzę AHU, a tam się turbo WG- więc nie ma co czyścić.
No jak to nie ma :chytry: można ładnie z zewnątrz wypolerować :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: munior » pt mar 08, 2013 22:47

mwillusionmw pisze:Czy w pierwszym lepszym sklepie z częściami dostanę uszczelkę metalową pod kolektor? Potrzebne będą jeszcze jakieś uszczelki dodatkowo jeśli chcę wyczyścić EGR, kolektor ssący i dolot?
Nie wiem po co chcesz to czyscić ...jeżeli ci się auto słąbo zbiera ,to mało prawdopodobne że z powodu zalepionego dolotu ...to akurat można szybko zweryfikować zaglądając tu i ówdzie ...także nie nadawaj sobie nie potrzebnej roboty ,a jak ci auto nie jedzie jak powinno to zapewne z zupełnie innego powodu ...Powody mogą być zupełnie błache ,a brudny czy czysty,zaślepiony czy nie , zawór EGR nie ma praktycznie żadnego wpływu na osiągi silnika .W AHU przynajmniej da się te drobiazgi szybko usunąć ,bo nie ma tej "udanej " turbiny VNT :jezor:
Ostatnio zmieniony pt mar 08, 2013 22:53 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

EGR out - wrazenia

Post autor: italiano_83 » pt mar 08, 2013 22:48

munior pisze: można ładnie z zewnątrz wypolerować :grin:
To już pod "regeneracje" się podpina :grin:
oli26 pisze:Silnik nadal łapie tryb awaryjny tylko w przeróżnych i dziwnych sytuacjach np. na 1 biegu! lub przy prędkości 50 km/h, a nawet przy redukcji na niższe biegi
Trzeba to auto zdiagnozować kompleksowo, jeśli bezpośrednio po zaślepieniu EGR wystąpił problem, choć wydaje się to dziwne, to może być jedynie zbieg okoliczności, trzeba szukać.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
mwillusionmw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn lut 07, 2011 19:47
Lokalizacja: Oleszno / Włoszczowa

EGR out - wrazenia

Post autor: mwillusionmw » sob mar 09, 2013 08:38

Silnik sie zbiera bardzo ładnie, i ma moc i dobre przyspieszenie, poprzedni właściciel mial auto 5 lat z czego nie czyścił ssącego, ani EGR ani dolotu i nie wie, czy poprzedni Niemiec cokolwiek takiego robił..dlatego chcę dla uspokojenia siebie mieć czysto w tych rzeczach :grin: skoro turbiny nie trzeba czyścić to pozostaje obejrzeć kolektor, i można zajrzeć przy okazji do dolotu i EGR dla czystego sumenia :-) zmykam zaraz zamówić nową uszczelkę pod kolektor i zaczynam coś działać. Może nie będzie tak źle, niedługo po kupnie chłopak zaślepił EGR, okaże się w praktyce. :grin:

Szerokości :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 176 gości