Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: odzim » pn lut 11, 2013 01:11

auto po programie


Obrazek

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » pn lut 11, 2013 09:55

Tak jest 5 lat temu a reszta logów jak wyglada



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: JABcok20 » pn lut 11, 2013 20:39

nawolnych skacze Cidawka aż od 3.0 do 7-8mg o co kaman?Wyglądatak jakby nagle mniej paliwa podlewało i silnik podaje wiecej żeby wyrównać pracesilnika. Może ten wtrysk ci zacina albo nastawnik/pompa głupieje . Wogóle dziwne przeładowania wymaga 1800 a ma 2400 to niedopuszczalne, masz geometrie sprawną nie zacina.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: odzim » pn lut 11, 2013 20:56

źle logi są wykonane ,logujemy pojedynczo i noga w podłoge ,na takie po trzy naraz nie chce mi sie patrzeć bo nic z nich nie wyniknie mądrego


Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: JABcok20 » pn lut 11, 2013 21:29

Na takich przełodowaniach toturbo szybko odleci, jak go ciśniesz i puszczasz gaz to pewnie niezły surge słychać poza tym samochód zamiast jechać zwalnia.Przyuważ czy kopci w momencie jak dawka skacze na 7-8 i czy nie przebiera. Jak będzie kopcił to może popychacz wysiadł i się zaciera raz zamkając a raz nie zawór.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » pn lut 11, 2013 22:09

Co do dawki to tak skacze jak zapinam skrzynię biegów na to wyglada na wolnych czyli pod obciążeniem dymienia nie ma

Logi zrobię raz jeszcze bo kiepsko samemu



mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Re: Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » sob lut 16, 2013 13:16

Nowe logi mam nadzieje że teraz lepiej włączylem ciut wcześniej bo samemu pózniej cieżko trafić w start stop

Logi w automacie naprawde kiepska sprawa zrzucił bieg na to wyglada :(

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/epterode_114656.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/epterode_114657.html" onclick="window.open(this.href);return false;

A poniżej informacje wyczytane z forum Passata moze to serio coś z tym zwiazane ?

Pytanie jak autko pracuje kąt ustawiony na 51 idelanie jak sie dodaje gazu itp ma prawo sie oczywiśćie zmieniać? czy nie



Dodam z ciekawostek, że problem w nadmiernym klekocie może leżeć do stronie zaworka w pompie wtryskowej, odpowiedzialny jest za płynną regulację kąta wyprzedzenia wtrysku. Jego niepodłączenie (usterka w okablowaniu) lub jego awaria (zabrudzenie) powoduje głośniejsza pracę. Chodzi o N108.
_chris_



Ja miałem identyczny problem z moim 1Z w golfie III.Tez przejezdziłęm chyba z 10 znawców,wydałem tyle kasy że nawet nie liczyłem bo mózg mi sie lasował.Teorie były przeróżne,od przestawionego rozrządu,po ścięty klin na wale,że wał sie przekręcił i mam to czym prędzej sprzedać i setki innych.W końcu pojechałem do gościa który naprawde ma pojęcie o dieslach i komputer ma w paluszku,ale wiedziałęm że sporo kasuje.Szybciej sie połasiłem na kase i jeździłem po paprokach bez efektu.
Co sie okazało,że w pompie poszedł jakiś elektroniczny przyśpieszacz początku wtrsyku i po dodawaniu gazu kąt sie rozjerzdrzał.Gość wysłał mnie do pompiarza(serwis Bosch).I ostatnia teza okazała sie prawdą.Za regeneracje pompy z uszczelnieniem zapłaciłem 1000zł:mad:.Ale odbierając golfine znowu silniczek cykał.A przed tem nie chodził jak mercedes 124 tylko jak ursus 60,w środku to ze słuchawkami jechałem.Może komuś sie przyda moja przygoda.pozdrawiam.



Miałem podobny przypadek zdiagnozowałem w sposób manualny nie podpinając pod Vag-a .
Chodziło o elektrozawór w pompie wtryskowej który znajduje sie na dole pompy i reguluje kątem wtrysku w zależności od obrotów . Sprawdzić go idzie poprzez odłączenie kostki pompy do której idą trzy kable czarno-biały brązowy i czarno-żółty,o ile dobrze pamiętam. Należy podpiąć pod brązowy minus tak żeby nie zetknął sie z innymi a pod czarno żółty plus bezpośrednio z akumulatora na wyłączonym silniku.Powinno być słyszalne cykanie zaworu podczas gdy będzie podawany plus do kostki. Jeśli tego nie ma oznacza że elektrozawór jest nie sprawy. :611:

http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 17121.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: odzim » ndz lut 17, 2013 10:20

kolego jak ty robisz te logi ze masz przeskok 2200 2700 3100 włącz sobie start i potem wbijaj biegi jak bedziesz mail 3 zjedz do 1300 i zacznij sie rozpedzac to nie jest trudne,zresztą nie musisz robic dynamicznych bo ty masz cos nie tak z nastawnikiem jak dawka ci tak skacze


Obrazek

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » ndz lut 17, 2013 11:58

Juz tłumaczyłem ze dawka nie skacze.
Jak auto jest na luzie bez obciążenia to dawka w normie dopiero po wbiciu biegu
Weź i sprawdź sobie w manualu czy tobie jak ruszasz dawka sie nie zmienia tak samo jak u mnie na bank sie zmieni pod obciążeniem

3 jak wybije i dam potem gaz do maksa. To zabije znów na 2 lub 1 niestety to jest problem w automacie tak samo jak na hamowni był były problemy to nie manual i nie jest tak prosto

Musiałbym 1500 zblowana 2 ke i gaz nie odrazu do maksa ale tak 70% i jak ciut sie rozpędzi to wtedy Max



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: odzim » ndz lut 17, 2013 12:47

mmmmat pisze:Juz tłumaczyłem ze dawka nie skacze.
własnie że skacze chyba ze grupa 001 którą logowaleś nie jest z twojego auta


Obrazek

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » ndz lut 17, 2013 20:50

Jest cały czas stabilna przecież przy 903 obrotów dopiero jak wybije bieg na d to obroty spadają n 860 i zmienia sie dawka bo silnik pod obciążeniem jak patrzę na grupę 001

Czy co masz namysli?



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: odzim » ndz lut 17, 2013 21:15

przy 903 masz i 3mg i 7mg
Ostatnio zmieniony ndz lut 17, 2013 23:21 przez odzim, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » ndz lut 17, 2013 22:15

Poczytaj wątek od początku to będziesz wiedział po co był ten log podczas normalnej jazdy. A nie statyczny



jakubbartus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt gru 21, 2012 23:14

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: jakubbartus » pn kwie 01, 2013 15:42

Witam. Koledzy mam pytanie dotyczace silnika ALH. Po wymianie wtryskow na te od asv i przejechaniu ok 400 km silnik zaczał klekotac i stracil moc jedzie do ok 120km/h i potem delikatnie i bardzo dlugo przyspiesza do ok 140km/h. Zdarzyło sie ze po zgaszeniu i odpaleniu na nowo na chwile tzn ok 1km jechal normalnie z odpowiednia moca a teraz juz niestety zamula. znajomy sprawdzal przez vag-com w kąt wtrysku i po rozgrzaniu do 90st na jalowym biegu wartosc waha sie od 165-168, na zimnym wskazanie jest 255. Znalazł tez blad 550. z tego co czytalem to prawidlowe wartosci kata wtrysku to 49-51. czy 165 moze spowodowac objawy ktore opisalem i wystapienie tego bledu?

bede wdzieczny za podpowiedz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 143 gości