Dlaczego ubywa plyn chlodniczy?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mam ten sam problem w ASV
Witam panowie! Kolego Mariojr czy wyjasnila sie sprawa w Twoim przypadku ??
Ja mam identyczny problem z moim ASV (identyczne objawy). Ściągać głowice??
Ja mam identyczny problem z moim ASV (identyczne objawy). Ściągać głowice??
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt mar 20, 2009 17:38
- Lokalizacja: sląskie
- Kontakt:
Skopiuj link i wklej, bedzie latwiej dla nastepnych bo dzisiaj czytam ten temat i Twojej propozycji nie ma juz na na 3 stronieranczer56 pisze:Kolego przejdz na 3 strone ipoczytaj -temat temperatura tam jest podobny przpadek napewno ci sie przyda,Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2009 02:43 przez domek, łącznie zmieniany 2 razy.
"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"
WITAJMariojr pisze:Prosze pomóżcie bo nie wiem czy pchać się w pompę czy w uszczelkę
MIAŁEM PODOBNY OBJAW W LT 35.
NAJPIERW DOLEWAŁEM PŁYN RAZ NA 5 TYS. POTEM RAZ NA 2 TYS, A KOŃCU CO 500 KM, A SILNIK SUCHY. PŁYN SZEDŁ DO WYDECHU POPRZEZ PĘKNIĘTĄ GŁOWICĘ.
NA 5 CYLINDRZE.
ZOBACZ CZY KTÓRYŚ CYLINDER SIE NIE POCI NA ZEWNĄTRZ. :
Ja mam bardzo podobny problem, jak ponad 3 tys obrotów to ubywa płynu. Tylko tak, płyn powolutku sobie ścieka nad IC i poniżej kapie( na zdjętym zderzaku sprawdzałem). Zdjąłem ostatnio zbiorniczek i jakby jest wilgotny od tego płynu, ale to moze przy dolewce coś tam poleciało. Wężyk próbowałem poprawić, ale trzymał się ok według mnie.
Czyli co uszczelka czy może coś innego, skoro płyn widać że kapie( może tylko jego część, ale kapie)
Czyli co uszczelka czy może coś innego, skoro płyn widać że kapie( może tylko jego część, ale kapie)
Dlaczego ubywa plyn chlodniczy?
Witam , mam podobny problem robię z 300 km i nic, ale rano jak odpalam auto wyskakuje mi, że nie mam płynu. Jak odkręce korek, słychac jakby jednokrotny stuk w okolicach chlodnicy, syk i płyn wraca do tego samego stanu. Jak myslicie to uszczelka czy cos innego?? Silnik ajm 2000r.
Dlaczego ubywa plyn chlodniczy?
Witam ponownie, po wymianie korka od zbiorniczka na nowy juz nic sie nie dzieje. Czyli zapewne siedzial korek...
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: pt wrz 21, 2012 23:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Dlaczego ubywa plyn chlodniczy?
Witam,
Miałem problem z temp gdyż układ się zapowietrzał i mimo 90 stopni na blacie to było w srodku zimno... Zrobiono remont silnika bo wywalało płyn aż...
Po zrobieniu nagrzewa się ale tylko gdy silnik jest na wyzszych obrotach... Jak sie zgasi silnik chwile odczeka to slychac ze jest w ukladzie chłodzenia powietrze..Gdy chodzi dłuzej ale na wolnych obrotach to tak jakby powietrze było mniej ciepłe...
Układ odpowietrzony dobrze zalany płynem...
Dziś zauważyłem że płynu jak ostygnie samochod to jest na dnie w zbiorniku.. A jak jest ciepły to lekko ponad stan... Jutro z rana sprawdze z rana na zimno czy jest tyle samo co było dziś czy jeszcze mniej...
Nagrzewnica nie jest zamulona, termostat ok, silnik wyremontowany...
Jakies rady?
Mikroskopijnie peknieta chłodnica, nagrzewnica albo kruciec?
Miałem problem z temp gdyż układ się zapowietrzał i mimo 90 stopni na blacie to było w srodku zimno... Zrobiono remont silnika bo wywalało płyn aż...
Po zrobieniu nagrzewa się ale tylko gdy silnik jest na wyzszych obrotach... Jak sie zgasi silnik chwile odczeka to slychac ze jest w ukladzie chłodzenia powietrze..Gdy chodzi dłuzej ale na wolnych obrotach to tak jakby powietrze było mniej ciepłe...
Układ odpowietrzony dobrze zalany płynem...
Dziś zauważyłem że płynu jak ostygnie samochod to jest na dnie w zbiorniku.. A jak jest ciepły to lekko ponad stan... Jutro z rana sprawdze z rana na zimno czy jest tyle samo co było dziś czy jeszcze mniej...
Nagrzewnica nie jest zamulona, termostat ok, silnik wyremontowany...
Jakies rady?
Mikroskopijnie peknieta chłodnica, nagrzewnica albo kruciec?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 168 gości