Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Damianek1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013 16:46

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Damianek1234 » czw lut 07, 2013 19:32

drodzy moi mam problem z golfem 3 1.9 tdi 90 km , a mianowice objawy takie że podczas jazdy na 5 biegu zaczyna przyszarpywać , a na zimnym silniku nierówno pracuje wystarczy dodać trochę gazu i sie uspokaja, byłem w serwisie pomp i podłączył pod komputer i wyświetłił że nastawnik jest ok , kąt wtrysku też , zapłon dobry , i nie wiem co robić proszę o pomoc bo fajna maszynka i nie chcę innej :)



MK3speed
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: wt sty 01, 2013 18:20

szarpanie

Post autor: MK3speed » czw lut 07, 2013 20:07

Na zimnym silniku możesz mieć którąś ze świec żarowych nie sprawną :) często tak bywa że się spali i są takie objawy :) warto spojrzeć czy czasem paliwo z pompy wtryskowej nie schodzi czasami w co niektórych przypadkach winne też są wtryskiwacze które leją jak z cycka krowy ale to można sprawdzić na samochodzie jak one rozpylają jeśli nie posiadasz maszyny a najlepiej oddać do zakładu który się tym zajmuje :) :) i jak dawno temu zmieniałeś filtr paliwa :) a co do szarpania na 5 może być nastawnik do czyszczenia :) http://www.skierniewice.info/golf/instr ... awnika.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprawdź świece żarowe :) Czy paliwo nie schodzi z pompy po dłuższym postoju :) jak dawno zmieniany filtr paliwa :) :)



Damianek1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013 16:46

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Damianek1234 » czw lut 07, 2013 21:19

Filtr paliwa nowy , świece też podczas mrozów palił na dotyk tylko raz podgrzewałem i strzał , tylko nie równe obroty mnie denerwują , bo dodaje troche gazu i wszystko wraca do normy , może wiesz gdzie robią takie usługi czyszczenie nastawnika jestem z woj, mazowieckiego .



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Adamm » czw lut 07, 2013 21:28

Damianek1234, jestem ciekaw w jaki sposob na vagu sprawdzili ze nastawnik jest ok , bo dla mnie objawy typowe dla nastawnika

skad jestes?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Damianek1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013 16:46

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Damianek1234 » czw lut 07, 2013 21:34

witaj adamm jestem z woj. mazowieckiego a dokładnie żyrardów , i mam problemik z golfikiem bo mi przyszarpuje na 5 biegu i jak go rano odpalam to nie równo chodzi , co może być ??? bo na serwisach mówią że wszystko ok a tak nie jest



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Adamm » czw lut 07, 2013 21:41

Damianek1234, to do mnie w razie co daleko nie masz, a jak wypniesz wtyczke predkosciomierza ze skrzyni biegow to przestaje poszarpywac w czasie jazdy ?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Damianek1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013 16:46

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Damianek1234 » pt lut 08, 2013 15:40

Adamm właśnie wypiołem wtyczkę prędkościomierza ze skrzyni biegów to przestaje poszarpywać , czy to jest nastawnik ????



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Adamm » pt lut 08, 2013 16:03

Damianek1234, jesli z odpieta wtyczka nie szarpie to jest to nastawnik, zapraszam do siebie na zabieg :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Damianek1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013 16:46

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Damianek1234 » pt lut 08, 2013 16:52

Adamm ,jaki jest to kosz takiego czyszczenia ??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Adamm » pt lut 08, 2013 17:34

503399909


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Damianek1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013 16:46

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Damianek1234 » pt lut 08, 2013 19:23

a ta wtyczka od prędkościomierza , jest jakoś połączona z nastawnikiem . Wytłumaczylibyście jak to działa że po odłączeniu wtyczki szarpanie ustaje ???



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Adamm » pt lut 08, 2013 19:44

bylo juz o tym na forum

przy braku sygnalu predkosci komp inaczej wysterowuje dawke paliwa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Damianek1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013 16:46

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: Damianek1234 » pn lut 11, 2013 19:08

a po takim czyszczeniu , będzie mniej palił ??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Szarpanie -falowanie obrotów na biegu jałowym mk3 TDI

Post autor: munior » pn lut 11, 2013 21:44

Damianek1234 pisze:a po takim czyszczeniu , będzie mniej palił ??
Będzie palił tyle ile powinien


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości