turbo z ATD DO ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

turbo z ATD DO ALH

Post autor: wesol » pn lut 04, 2013 22:29

tak zgadza sie ja tez coprawda w aUY zapodalem 3 barowca. Zawsze to lepiej wiedziec ile tam pompuje co nie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » wt lut 05, 2013 00:34

italiano_83 pisze:na tej pompie nie wydoli na taką moc :wink:
no może trochę ale 170 da rade ,a faktycznie trzeba by 11 zalożyc zeby te 180-190 miec ale to i tak wtedy jeszcze IC ,nie mówiac o hamulcach ,
Dwajeden w zasadzie to po co takie turbo kupiles od arl-a bedziesz cos modzil jeszcze ?


Obrazek

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » wt lut 05, 2013 17:15

odzim, narazie korekta z czujnikiem 3 barowym i tym turbo szczerze pojechałem do znajomego co auto rozwalił chciałem 130 on ma asz co sie okazało po powrocie poprzedni właściciel wymienił ją i nawet o tym nie wiedział i okazało się że to turbo z arl...



Ptasior87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sty 03, 2013 22:03
Lokalizacja: Lubliniec

turbo z ATD DO ALH

Post autor: Ptasior87 » śr lut 06, 2013 17:12

A ja mam takie pytanie... Dlaczego po kilku krotnym naciśnięciu pedału hamulca na wolnych obrotach zaczyna gwizdać turbinka? Czy z podciśnieniem coś nie tak?



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » śr lut 06, 2013 19:18

Ptasior87 pisze:A ja mam takie pytanie... Dlaczego po kilku krotnym naciśnięciu pedału hamulca na wolnych obrotach zaczyna gwizdać turbinka? Czy z podciśnieniem coś nie tak?
to załoz swój temat


Obrazek

alvar666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sty 30, 2013 14:20
Lokalizacja: Wieleń

turbo z ATD DO ALH

Post autor: alvar666 » czw lut 07, 2013 20:56

witam, mam podobny dylemat co kolega z ta zmina ze mam oryginalne turbo nie wiem jakie nie znam sie. mianowicie chodzi o to ze turbo sie zawiesza. teraz moje pytanie, czy lepiej wymienic na inne mianowicie na gt1749va, czy wyczyscic stare?



Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » czw lut 07, 2013 21:43

słuchaj wyczyścić zawsze możesz ale gwaranci nikt ci nie da ile będzie chodzić wywal katalizator odma pod auto i tyle a na pewno warto spróbować poczytaj na forum u niektórych po wyczyszczeniu jeżdżą rok dwa a nie którzy po miesiącu już zapieczone odnoście wymiany na większe turbo musisz postanowić czy będziesz chipował auto jeżeli tak to się opłaca wtryski 216 turbo arl i masz jakieś 160-170km a jeżeli nic nie planujesz to nie ma sensu wymieniać na większe turbo... ja jak najbardziej zachęcam do chipu i zwiększenia mocy na prawdę duża przyjemność z jazdy...



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » pt lut 08, 2013 07:33

alvar666 pisze:czy lepiej wymienic na inne mianowicie na gt1749va, czy wyczyscic stare?
kolego a bedziesz wymieniał na nowe czy uzywke bo jak uzywke to po prostu wyczysc swoje i bedziesz mial spokój ,po wyczyszzeniu turbo moze juz nigdy sie nie zapiec to zalezy dlaczego sie zapiekło -czy zużyło sie mechanicznie (zmienna geometria),czy silownik tzw grucha sie zapieka i to powoduje zapiekannie sie kierownic , czy twój styl jazdy powoduje zapiekanie sie ,czy masz niesprawny układ paliwowy itd...reasumujac zacznij od wyjecia turbiny i jej wyczyszczenia


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

turbo z ATD DO ALH

Post autor: wesol » pt lut 08, 2013 18:12

niech wyciagnie swoje i sprawdzi czy sa luzy na wirniku jak beda i wzdluzne i poprzeczne to niech odrazu szuka innego. Jesli bedzie wmiar eokej to wyczyscic geo, gruszke przeropowac z obu stron membrany, zlozyc i bedzie latac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » sob lut 09, 2013 13:56

turbo wymienione strasznie późno wstaje ale to normalne w poniedziałek korekta i hamownia
\\


http://vaglog.rtnet.pl/dominiklach_113445.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

turbo z ATD DO ALH

Post autor: wesol » sob lut 09, 2013 17:48

czemu to normalne. Nie wlozyles tma przeciez jakiejs wielkiej lochy z trzy litrowej jednstki. Zreszta nawet jakby bylo z 3.0 tdi to by tak pozno nie wstawalo. Cos masz nie tak. Skrec sztange o dwa obroty.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » sob lut 09, 2013 18:29

kurde sztangę ustawiał mi tuner taką pompka przed zamontowaniem specjalnie mu to zawiozłem żeby po ustawiał....



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

turbo z ATD DO ALH

Post autor: wesol » sob lut 09, 2013 18:53

Nawet wstawiajac suszare od ARL do silnik ALH 90 konnego to bedzie wstawac tak asmoa jak ta seryjna suszara. Ogolnie bedzie chodzic praktycznie tak samo jak ta seryjna. Tyle z ebedzie niewkozystywana jej moc dmuchania. Czesc goraca tych suszarek w zasadzie jest taka sama.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » sob lut 09, 2013 21:35

nie potrzebie skróciłem sztangę o 2 obroty zaczęło wstawać 2600 a co stego jak przy 3200 juz było 2350 przeładowywała nie potrzebnie sie bawiłem teraz nie mogę wrócić do tego co było gadałem z tunerem to jeszcze mnie opiepszył że sie tym bawie on to jakomś pompką ustawał i mówi że to tej turbiny musi być korekta bez tego ani rusz... nic z tego nie wiem



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 191 gości