kat wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
power_hors
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 07, 2011 21:06
Lokalizacja: Głubczyce

kat wtrysku

Post autor: power_hors » pn lut 04, 2013 12:56

witam jak w temacie mam problem z mk1 z silnikiem 1.6 td
ustawialem kat za pomoca zegara niby wszystko oki a po ustawieniu samochod nie chce sie rozpedzac.
dodam, zeby kat byl dobrze ustawiony musialem z calej sily pchac pompe w strone głowicy.
jeszcze jedno jak zapale to za chwile sam sobie dodaje gazu a przyspieszacz jest wylaczony.
prosze o pomoc



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

kat wtrysku

Post autor: Q_mac » pn lut 04, 2013 13:52

Albo przypchany filtr paliwa, albo jednak źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt wczesny). Zastanawiające jest to że musiałeś pchać pompę na siłę w stronę silnika, rozrząd na pewno jest ok?



Awatar użytkownika
power_hors
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 07, 2011 21:06
Lokalizacja: Głubczyce

kat wtrysku

Post autor: power_hors » pn lut 04, 2013 14:25

filtr nowy, rozrzad na znaki pasuje, mozesz mi wytlumaczyc na chlopski rozum jak ustawic kat wtrysku na zegar



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

kat wtrysku

Post autor: anaba255 » pn lut 04, 2013 19:50

power_hors pisze:dodam, zeby kat byl dobrze ustawiony musialem z calej sily pchac pompe w strone głowicy
Wystarczy poluzowac nakretki na przewodach wysokiego cisnienia przy pompie, pomaga.
Z obiawow jakie podajesz, to raczej zle ustawiona dawka paliwa(za mala), albo cos poprostu pogrzebane w pompie. Moze zacinac sie odsrodkowy regulator obrotow, zeby to zrobic, trzeba sciagnac gore pompy.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

kat wtrysku

Post autor: ciachotdi » pn lut 04, 2013 21:03

kolego wystarczy użyć szukajki na samym dole

http://www.google.pl/custom?domains=for ... cof=&hl=pl" onclick="window.open(this.href);return false;



Łukaszyna21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt mar 15, 2011 21:24
Lokalizacja: gołdap

kat wtrysku

Post autor: Łukaszyna21 » pn lut 04, 2013 22:55

szczerze to w w swoim TD raz tylko ustawiałem zapłon na zegar jeden jedyny ,



Awatar użytkownika
power_hors
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 07, 2011 21:06
Lokalizacja: Głubczyce

kat wtrysku

Post autor: power_hors » pn lut 04, 2013 23:31

wlasnie ostatno zmniejszalem dawke paliwa bo strasznie duzo pali. nie wiem czemu podejrzewam ze przez kat wtrysku dla tego chce go ustawic. koncowki wtryskiwaczy nowe z boscha cisnienie 155 bar filtr paliwa nowy powietrza nie ma w paliwie bo zalozylem przezroczyste przewody .swiece w tamtym roku nowe. co da poluzowanie nakretek ?



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

kat wtrysku

Post autor: Q_mac » wt lut 05, 2013 00:38

Nie będą tak trzymać pompy. Zmniejszenie dawki paliwa nie zmniejszy spalania.



Awatar użytkownika
power_hors
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 07, 2011 21:06
Lokalizacja: Głubczyce

kat wtrysku

Post autor: power_hors » wt lut 05, 2013 11:01

jak na razie to nikt mi nie pomogl



Awatar użytkownika
power_hors
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 07, 2011 21:06
Lokalizacja: Głubczyce

kat wtrysku

Post autor: power_hors » wt lut 05, 2013 11:03

po ustawienu kata wtrysku na zegar silnik pracowal bardzo twardo. dodam ze mam jeszcze 2 auta z takim silnikiem i po ustawienu na zegar auta pracuja ladnie miekko. tak jak powinny



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: kat wtrysku

Post autor: berthold61 » wt lut 05, 2013 11:46

power_hors pisze:po ustawienu kata wtrysku na zegar silnik pracowal bardzo twardo. dodam ze mam jeszcze 2 auta z takim silnikiem i po ustawienu na zegar auta pracuja ladnie miekko. tak jak powinny

a nie wiesz czy ktoś nie grzebał z zaworkiem regulacji ciśnienia wewnętrznego pompy wtryskowej bo jak trzpień wbił za dużo to bedzie chodził jak spychacz niestety


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Łukaszyna21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt mar 15, 2011 21:24
Lokalizacja: gołdap

kat wtrysku

Post autor: Łukaszyna21 » wt lut 05, 2013 19:45

a moze po prostu pompa juz swoje przetoczyła i ustawienie na zegar nie ma sensu
według mnie elementy w pompie nie sa wieczne i zużywają sie , ale to jest moje zdanie :chytry:



Awatar użytkownika
power_hors
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 07, 2011 21:06
Lokalizacja: Głubczyce

kat wtrysku

Post autor: power_hors » wt lut 05, 2013 22:54

jedynie w pompie to ja przestawilem pin w lda i dawke paliwa a tak to nikt nie grzebal. a nie ma znaczenia jaka dawke dam i tak silnik pracuje tak jak kolega napisal, jak spychacz. jak ustawi na sluch to lepiej a jak na zegar to twardo.



Awatar użytkownika
power_hors
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 07, 2011 21:06
Lokalizacja: Głubczyce

kat wtrysku

Post autor: power_hors » czw lut 07, 2013 13:34

oddalem auto do mechanika i okazalo sie ze pompa wtryskowa wyzionela ducha. mam takie pytanie jaka pompe zalozyc najlepiej ? wiem ze bylo wiele postow na ten temat ale roznie pisza prosze o pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości