Problem po wymianie rozrzadu TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
patrolfak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt cze 22, 2012 17:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: patrolfak » pt sty 25, 2013 01:37

Mam taki oto problem po wymianie rozrzadu na filmiku wyraźnie słychać ten dziwny klekot :/
auto ładnie się wkręca na obroty nie kopci nie dymi silnik chodzi równo i idealnie pali w mroźne dni.
Także skąd ten dźwięk ?

" onclick="window.open(this.href);return false;


Wcześniej było wszystko ok.

Proszę o poradę bo już nie mam pojęcia skąd ten cholerny dźwięk
Dzisiaj został wymieniony napinacz paska wieloklinowego i dalej to samo ...

Prosze o pomoc


Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;

Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: black raven » pt sty 25, 2013 09:17

Miałem podobny jak pompa wody była wadliwa ( od nowości ).



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: Adamm » pt sty 25, 2013 12:15

black raven, spoko tylko w 1Z pompa nie jest pedzona z rozrzadu

patrolfak, a kto wymienial rozrzad?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: black raven » pt sty 25, 2013 14:35

W moim aucie też nie była, a dźwięk był identyczny. Może to być po prostu zbieg okoliczności.



MK3speed
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: wt sty 01, 2013 18:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: MK3speed » pt sty 25, 2013 19:51

Sprawdź naciąg paska rozrządu :) Kiedyś miałem taki sam przypadek i takie same efekty muzyczne :D



Awatar użytkownika
patrolfak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt cze 22, 2012 17:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: patrolfak » sob sty 26, 2013 01:31

Adamm, rozrząd wymieniał poznanski dzięcioł do którego już nigdy więcej nie pojadę.

pompa wody nie była wymieniana niestety w poprzedniej wymianie rozrządu także nie była wymieniana.
Sprawdzę także ten naciąg paska


Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;

Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: Adamm » sob sty 26, 2013 08:54

patrolfak, w tym modelu silnika pompa nie musi byc wymieniana z rozrzadem wiec to nie powod do obaw

mozesz zdjac paski od osprzetu i odpalic silnik na chwile, jesli nadal bedzie walilo to cos z rozrzadem, jesli nie to osprzet


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: Michał_1977 » sob sty 26, 2013 13:47

Mi ten dźwięk kojarzy się z obcieraniem ząbków paska o plastikową obudowę rozrządu.
Być może uciekła mu nieszczęsna śruba w okolicy pompy wody i zostawił nieprzykręconą...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
patrolfak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt cze 22, 2012 17:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: patrolfak » wt lut 26, 2013 23:55

A więc problemu nadal nie rozwiązałem. :/
Z tym że jeśli przycisnę napinacz paska alternatora ten z prawej strony to jest cisza. I czy on powinien tak drżeć na prawo i lewo ??


Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;

Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: Michał_1977 » śr lut 27, 2013 07:14

patrolfak pisze:Z tym że jeśli przycisnę napinacz paska alternatora ten z prawej strony to jest cisza. I czy on powinien tak drżeć na prawo i lewo ??
Gratulacje :bigok:
Właśnie odpowiedziałeś sobie na pytanie :-)
Wymień na początek samą rolkę,bo jak śruty się ostro ścigają,to być może właśnie przez to napinacz drży.Jak nie pomoże,to cały napinacz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
patrolfak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt cze 22, 2012 17:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: patrolfak » śr lut 27, 2013 11:19

No właśnie napinacz został wymieniony na nowy i drży dalej.
Spróbuje z tą rolką a jak to nie pomoże to już nie wiem sam .


Byłe Vento Vr6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=531888" onclick="window.open(this.href);return false;

Były MK1 blue http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=580251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecny projekt MK1 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=609273" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: Adamm » śr lut 27, 2013 11:57

moze byc wdliwy napinacz, reklamuj go,
dodatkowo mozesz zalozyc sprzegielko na alternatorze


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

MK3speed
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: wt sty 01, 2013 18:20

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: MK3speed » pt mar 01, 2013 00:41

nowa dzwignia napinacza kosztuje 100 i do tego tulejki 40 i po kłopocie :) możesz zmienić 10 tych napinaczy i będzie to samo jeśli będzie luz na dzwigni góra dół był gdzieś ten temat poruszony na forum :) proponuje użyc opcji szukaj :) :okej:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem po wymianie rozrzadu TDI

Post autor: Michał_1977 » pt mar 01, 2013 06:46

MK3speed pisze: proponuje użyc opcji szukaj
Skoro temat się już nakręcił i nabrał obrotów,to mógłbyś wrzucić link,tak? Korona z głowy Ci nie spadnie :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości