golf IV paliwo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Sebul
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lis 22, 2010 18:44

golf IV paliwo

Post autor: Sebul » śr sty 16, 2013 23:16

Witam, mój problem polega na tym, że wczoraj wymieniałem świece (dokładnie to wszystkie 4), co najlepsze stare były wszystkie zepsute, żadna nie grzała, nie było też iskry. Więc stare zostały wyjęte i zakupiłem 4 nowe, założyłem, następnie odpaliłem auto bez problemu - to było po południu, gdy wieczorem wyszedłem do auta, wtedy już nie odpaliło, kręci rozrusznik, akumulator juz był ładowany i to samo, zauważyłem, że w przezroczystym wężyku nie ma w ogóle paliwa nic tam nie leci nawet podczas kręcenia autem, czy ktoś wie mniej więcej o co może chodzić ? czy świece żarowe zakłada się w jakiś sposób po ich założeniu trzeba coś zrobić czy tylko wkręcić, napięcie w przewodzie jest nowe świece się grzeją.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

golf IV paliwo

Post autor: Adamm » śr sty 16, 2013 23:41

Sebul, wymiana swiec nie ma nic wspolnego z paliwem, moze przy wymianie swiec ruszylesz przewodami paliwowymi i gdzies jest nieszczelnosc przez co paliwo sie cofnelo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Sebul
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lis 22, 2010 18:44

golf IV paliwo

Post autor: Sebul » śr sty 16, 2013 23:53

teraz doszedłem do wniosku, że to może mieć coś wspólnego ze starym alarmem do którego nie mam pilota a podczas wymiany świec miałem odpięty akumulator, może się ten stary alarm uzbroił i odciął to paliwo, muszę się jakoś go w końcu pozbyć, ale chciałbym się dowiedzieć który wężyk cofa paliwo a który to dopływ przezroczysty ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

golf IV paliwo

Post autor: Michał_1977 » czw sty 17, 2013 08:20

Sebul pisze:może się ten stary alarm uzbroił i odciął to paliwo
Gdyby się uzbroił immobilizer,to nie zapaliłby ani raz.
Piszesz,że w przewodach pusto,więc masz przyczynę.
Może czas na zmianę filtra? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Sebul
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lis 22, 2010 18:44

golf IV paliwo

Post autor: Sebul » czw sty 17, 2013 09:46

Może to i filtra, ale gdyby uzbroił się immobilizer to mrugałaby kontrolka czy nie koniecznie?



Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

golf IV paliwo

Post autor: Warren. » czw sty 17, 2013 10:05

Sprawdź bezpieczniki



Sebul
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lis 22, 2010 18:44

golf IV paliwo

Post autor: Sebul » czw sty 17, 2013 11:41

Sprawdziłem bezpieczniki - wszystkie są dobre. Problem jest taki, że w wężykach nie ma paliwa a filtr jest pełny, wymieniałem go jakoś sierpień - wrzesień, raczej więc odrzucam myśl, że to przez niego a sytuacja była dziwna bo było wszystko ok, wymieniłem świece, było ok auto paliło potem postało i już nie odpalił, nawet nie szarpie, nie próbuje :?



Awatar użytkownika
przeziom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: pt lis 25, 2011 09:39
Lokalizacja: Kielce

golf IV paliwo

Post autor: przeziom » czw sty 17, 2013 17:26

Co do paliwa:
Potrzebujesz pomocy kogos do tego prostego testu. Zdejmujesz wezyk z filtra paliwa (troszke powinno pocieknac), wkladasz go do banki czy butelki czy naczynia i probujesz odpalic auto. Jak paliwo leci to jest dobrze, jak nie, to jest nie dobrze.
Sprawdz pompe paliwa czy dziala (ktos stoi z tylu i slucha a Ty przekrecasz zaplon nie odpalajac samochodu lub na odwrot) i przekazniki przy kierownicy.
Sprawdz VAG'iem jakie masz bledy.

Jak odpalasz to swieci sie kontrolka podgrzewania swiec?
Jaki masz silnik?


---
facebook.com/*#cenzura#*

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

golf IV paliwo

Post autor: Adamm » czw sty 17, 2013 18:06

przeziom pisze:Sprawdz pompe paliwa czy dziala
jesli ma VP to moze sobie sprawdzac dlugo i namietnie ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

golf IV paliwo

Post autor: XV2 » czw sty 17, 2013 20:17

Jeżeli przestał chodzić a na dworze było poniżej 0 to pewnie smarki są w przewodach i lód na sitku w zbiorniku. :popcorn:


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

Sebul
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lis 22, 2010 18:44

golf IV paliwo

Post autor: Sebul » czw sty 17, 2013 21:52

Jednak to alarm (najprawdopodobniej) do którego nie miałem kluczyka centralki ani pilota (Laserline SLH989), udało mi się znaleźć schemat i okazało się, że ma on odcięcie pompy! wyciągnąłem centralkę i wyjąłem wkładkę zamka po czym przekręciłem śrubokrętem centralkę na pozycje OFF. Wyciągnąłem wężyk jak napisał przeziom i wlałem trochę tam paliwa, auto odpaliło za 2 razem. Mam nadzieje, że jutro znowu odpali, wtedy będę już wiedział na bank, że to przyczyna. Dziękuje wszystkim za sugestie :-) , silnik AHF 110km.



XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: golf IV paliwo

Post autor: XV2 » czw sty 17, 2013 22:12

przeziom pisze:(ktos stoi z tylu i slucha a Ty przekrecasz zaplon
Tylko nic nie usłyszy :grin:


Sebul pisze: silnik AHF 110km.
Czyli VP


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

golf IV paliwo

Post autor: Fahoo » pt sty 18, 2013 13:15

gdy nastepmym razem nie zapali ci auto podaj+na zawór n109 na pompie i sprawdz czy odpali


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Sebul
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lis 22, 2010 18:44

golf IV paliwo

Post autor: Sebul » ndz sty 20, 2013 15:43

problem powrocil, nie odpala. Jak podac to napiecie, po prostu dac + z aku i dotknac tego elektrozaworu na pompie ? czytalem tez gdzies ze klapa gaszaca sie moze przyciac od brudu z turbiny, czy to moze miec cos wspolnego ? jesli tak to jak to sprawdzic, przepraszam, ze zadaje takie pytania, ale jeszcze slabo ogarniam temat mechaniki, dodam ze filtr paliwa byl wymieniany kilka miesiecy temu a zaworek na nim wyjmowalem i wydaje sie dobry :) help



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości