Klin AAZ - Przeróbka wału... !!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Klin AAZ - Przeróbka wału... !!
Witam
Mam problem z kołem zębatym wału korbowego silnika aaz, mianowicie są luzy na kole zębatym (koło jest nowe i dokręcone na maxxa ) prawdopodobnie znów ścina klin
Chce przerobić końcówkę wałka na taka od TDI-ka, da rade ? ( z tego co wiem to w TDI jest tam coś w stylu pół Księżyca)
Proszę o jakieś info co i jak, jeżeli była by taka możliwość..
Wiem ze kiedyś był już taki temat tu na forum ale nie umiem się doszukać ..
Mam problem z kołem zębatym wału korbowego silnika aaz, mianowicie są luzy na kole zębatym (koło jest nowe i dokręcone na maxxa ) prawdopodobnie znów ścina klin
Chce przerobić końcówkę wałka na taka od TDI-ka, da rade ? ( z tego co wiem to w TDI jest tam coś w stylu pół Księżyca)
Proszę o jakieś info co i jak, jeżeli była by taka możliwość..
Wiem ze kiedyś był już taki temat tu na forum ale nie umiem się doszukać ..
Co do zakładów przerabiających wał, to się nie wypowiem, chciałem natomiast może poradzić wymianę wału korbowago na wał od TDi AFN - jest on wzmocniony co otwiera furtkę do grubszego dłubania silnika. Koszt zakupu wału z kołem nie powinien przekroczyć 200 zł.
[ Dodano: 09 Sie 2009 22:09 ]
Jeśli nie planujesz jakiegoś niewiadomo czego to i od 1Z bedzie dobry, generalnie da się przełożyć właściwie każdy wał od TDi na pompie, wyglądają tak samo.
[ Dodano: 09 Sie 2009 22:09 ]
Jeśli nie planujesz jakiegoś niewiadomo czego to i od 1Z bedzie dobry, generalnie da się przełożyć właściwie każdy wał od TDi na pompie, wyglądają tak samo.
bo się rozrząd mi przesunął ;/ wraz z kątem wtrysku już 2 razy :(
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 22:13 przez Misiekm2, łącznie zmieniany 1 raz.
Więc tak wg ETKI wał jest taki sam w AEY, 1Z, i AFN, AHU, ALE wał od 1Y i AAZ różni się tylko końcową literą w numerze i różni się końcówką i kołem pasowym, inna (dłuższa) jest też śróba mocująca koło pasowe.
[ Dodano: 09 Sie 2009 22:22 ]
Czyli wygląda na to że wał od AFN nie jest jakoś szczególnie wzmacniany...
[ Dodano: 09 Sie 2009 22:23 ]
http://www.allegro.pl/item709573631_wal ... de464.html
tu masz np wał za 100 zł
[ Dodano: 09 Sie 2009 22:22 ]
Czyli wygląda na to że wał od AFN nie jest jakoś szczególnie wzmacniany...
[ Dodano: 09 Sie 2009 22:23 ]
http://www.allegro.pl/item709573631_wal ... de464.html
tu masz np wał za 100 zł
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 22:26 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Po tych 140tyś to raczej by się nic nie rozwaliło. A z tego co sie orientuje to wał od AAZ-ta da się porządnie naprawić tylko po wyjęciu i zawiezieniu do porządnego zakładu. Kolega miał podobny problem i po naprawie jest ok! już 50tyś km.Misiekm2 pisze:właśnie ja nie chce zmieniać wału.. Wał jest w idealnym stanie.. Autko ma na trzaskane tylko 140 tyś km.
Wiem że były tematy jak zeszlifować końcówkę wałka.
Klin AAZ - Przeróbka wału... !!
na czym polega przeróbka walu? Co trzeba zrobić i kupić żeby go nie wyjmować?
A jak wyglądała by naprawa bujającego sie koła pasowego?
Co radzicie zrobić żeby było tanio i wytrzymalo max 50 tys może być i więcej?
A jak wyglądała by naprawa bujającego sie koła pasowego?
Co radzicie zrobić żeby było tanio i wytrzymalo max 50 tys może być i więcej?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości