Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

koko6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob wrz 10, 2011 09:46

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: koko6 » wt wrz 25, 2012 17:03

Witam
jaki powinien być prawidłowy kat wtrysku w Golfie 3 1.9 TD silnik AAZ,na wolnych obrotach po osiągnięciu właściwej temperatury występuje efekt "falowania" silnika-nie równa praca.Dziękuję za ewentualne wskazówki.Pozdrawiam.



koko6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob wrz 10, 2011 09:46

Re: Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: koko6 » śr wrz 26, 2012 13:47

Dodam jeszcze,że pompa była ustawiana na "zegarze" na parametr 90 i przy tym ustawieniu silnik chodził na wszystkie strony,przy przegazowaniu dymił na czarno,po powrocie do poprzedniego ustawienia--skierowaniu pompy w stronę silnika jakby nie było tych objawów,ale jest taka metaliczna praca silnika.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: waski1 » śr wrz 26, 2012 13:56

Poczytaj :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: walus501 » pt sty 11, 2013 15:28

witam!
Mój aaz po dobrym przegazowaniu (około 20 sek. Z gazem w podłodze) zaczął nie równo pracować i trochę zaczął rzucac silnikiem pod maska. Co mogło sie popsuc? Dodam że wtryski sa dobre.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: Michał_1977 » pt sty 11, 2013 15:41

walus501, sprawdź ustawienie rozrządu zgodnie ze sztuką,czyli czy wszystko jest dokładnie na znakach.Być może zaczął się problem z nieszczęsnym klinem na wale.
Możesz jeszcze sprawdzić,czy w paliwie są pęcherze powietrza.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: walus501 » pt sty 11, 2013 17:26

sprawdzę rozrząd i dam znać. A w paliwie nie ma powietrza bo już sprawdzałem. A z tym klinem to o Co chodźi?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

gkliszcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 20:44
Lokalizacja: LWL

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: gkliszcz » pt sty 11, 2013 18:03

walus501 tu masz odpowiedz na twoje pytanie dotyczące klina.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=44967" onclick="window.open(this.href);return false;


Passat vr5 2.3 AZX 170ps

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Re: Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: walus501 » pt sty 11, 2013 23:21

czyli z tego co wyczytałem mogło mi klina z ciąć na kole zębatym paska rozrządu?
czy gdzieś od strony skrzyni?? nie ma tam nic konkretnie opisanego i zdjęcia już nie wyświetlają się...

dodam ze z 1h temu zauważyłem a właściwie usłyszałem ze na wolnych obrotach (~880) co jakąś sekundę słychać głuchy stuk. nie mogę zlokalizować tego skad dochodzi ten dźwięk...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

gkliszcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 20:44
Lokalizacja: LWL

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: gkliszcz » pt sty 11, 2013 23:32

Ten temat jest opisany bardzo dokładnie 41 stron opisów i porad to sporo.A zdjęcia od strony 7 wyświetlają się normalnie. Chodzi o klin na wale korbowym, jak auto chodzi popatrz sobie na koło pasowe czy nie buja nim na boki.


Passat vr5 2.3 AZX 170ps

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: walus501 » pt sty 11, 2013 23:36

troszkę się buja z tym ze ono sie bujało odkąd mam to auto...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: walus501 » pt sty 11, 2013 23:54

na pewno gibie się bo z paska bodajże 5 pk zrobiło mi 3pk. myslełem ze to pompa wody mi go zaciągała wiec kiedyś wymieniłem pompę bo miała luzy..
czyli wyglada na to ze musze sie zająć tym klinem i wałem...
obym nie musiał wyciągać wału...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

gkliszcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 20:44
Lokalizacja: LWL

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: gkliszcz » sob sty 12, 2013 00:21

Lepiej zobacz co się dzieje bo normalne to nie jest.


Passat vr5 2.3 AZX 170ps

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: Michał_1977 » sob sty 12, 2013 08:08

walus501 pisze:na pewno gibie się bo z paska bodajże 5 pk zrobiło mi 3pk.
Masz odpowiedź.

W ilu tematach jeszcze będziesz pisał? :chytry:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 8#p5929318" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Mk3 1.9 TD -Kąt wtrysku

Post autor: walus501 » sob sty 12, 2013 09:52

oki. To lukne do tego. Już chyba zlokalizowałem przyczyne;) sorki za bałagan;)


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości