[LT]nie golf ale LT diesel, pekniete gniazdo wtryskiwacza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

[LT]nie golf ale LT diesel, pekniete gniazdo wtryskiwacza

Post autor: daaroo » czw sie 10, 2006 20:56

Przy wykrecaniu wtryskiwacza peklo gniazdo i odpadlo. Wtryskiwacz wkrecilem zpowrotem ale po odpaleniu wywala wszystko prez ten ulamany kawalek gniazda :( Co teraz dalej z tym robic ?? wkrecic wtryskiwacz na jakis klej ??, przyspawac ten kawalek zpowrotem do glowicy ?
Glowica jest aluminiowa. Podejrzewam ze przy mk II 1.6 diesel tak samo sie przykreca wtryskiwcze, moze komus sie juz cos takiego przytrafilo i moze pomoc ?

LT stary typ, tzw. kwadraciak.


Jak patrzylem na allegro to glowice sa po 1500zł, nawet nie chce slyszec o wymianie :(



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » czw sie 10, 2006 22:12

gdzieś na forum o tym czytałem trzeba normalnie pospawać glowice i ją obrobić, nagwintować i bedzie dobrze najlepiej tam gdzie robią glowice


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw sie 10, 2006 23:06

wyproboje jutro jakies kleje do aluminium

w sklepach maja tego pelno



Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » pt sie 11, 2006 00:21

daaroo pisze:wyproboje jutro jakies kleje do aluminium
IMHO do takiego zastosowania klej się za bardzo nie nadaje.


Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D

greg

Post autor: greg » pt sie 11, 2006 00:40

daaroo, zapytaj w Kielcach koło WDK jest warsztat co obrabiają głowice (chyba Krakowska 11) - może potrafią naprawić bez ściągania głowicy.

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 12:42 am ]
dlaczego o tym pisże - bratu wyrwało kiedyś świece razem z gwintem i w serwisie mu wstawili jakimś tam kompletem naprawczym nowy gwint.. nie wiem jak to robili ale normalną świecę wkręcało się potem w to miejsce.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt sie 11, 2006 16:29

No wiec tak

dzisiaj przy swietle dziennym przyjrzalem sie co i jak

gniazdo gdzie sie wkreca wtrysk bylo nadlamane ale jeszcze sie trzymalo, tzn. pol bylo odgietego. Wyprostowalem lekko mlotkiem a nastepnie plastelina (??) zakupiona w sklepie obkleilem do okola i czekam az zastygnie. Na opakowaniu pisalo ze do klejenia aluminium, kadlubow silnika itp.

Po dokladnych ogledzina stwierdzam ze wczesniej taki zabieg byl juz robiony, dlatego przy odkrecaniu puscilo.

I zdjecia jak wyglada po zaklejeniu

Obrazek

a tak mniej wiecej to sie ulamalo

Obrazek

jeszcze niech postoi ze dwie godziny i pojde sprawdzic. Mam nadzieje ze sie uda.

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 9:44 pm ]
nic nie puszcza, sprawdzone

a powinien kopcic na wolnych obrotach ?? jak dodaje gaz nawet mocniej to nie kopci

a jak tylko spadnie na wolne to leciutko dymi, chyba ze przejade z 5 km to przestaje.



michal126
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz sty 04, 2015 20:02

[LT]nie golf ale LT diesel, pekniete gniazdo wtryskiwacza

Post autor: michal126 » sob sty 17, 2015 20:08

a jaki był to klej lub plastelina nazwa ?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

[LT]nie golf ale LT diesel, pekniete gniazdo wtryskiwacza

Post autor: Sztomel » ndz sty 18, 2015 07:15

He he, w takich silnikach z pewnością taki zabieg pomaga. Pamiętam jak kolega w Syrence 105 L wbił w głowicę świecę zapłonową prawie że na ukos bo też mu się gwint w głowicy wyrobił i kompresję traciła chodząc tylko na dwa gary. Świeca wbita młotkiem na skos w gniazdo i silnik dostał wtedy dopiero werwy. Świeca wbita i kompresja na 3 cylindrze wróciła do normy :-) Śmiech na sali ale kolega zadowolony bo naprawił usterkę podręcznym narzędziem i przyniosło oczekiwany skutek.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości