Pytanko o turbinke w SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pytanko o turbinke w SB

Post autor: tomogolf2 » czw sie 10, 2006 13:45

Chcialem dzis zobaczyc jakie turbo posiadzam w swoim golfie. i nic konkretnego nie znalazlem tylko jakas blaszke przyczepiona do spodu turbo i bylo na niej wyryte K 14 , to jest rodzaj mojoj turbiny?Moze ktos wie wiecej na twemat tego czy to oryginalna turbina?a najlepiej powie co to za model i ile moze upopmpwac cisnienia i takie tam, bede widzieczny za kazde info.z gory dziex.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » czw sie 10, 2006 14:33

cześć!!!

Też taką mam. Standardowa jako między innymi montowali do VW. Jest malutka ale slyszalem ze dosyć trwała.

pozdro


Seba

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 10, 2006 14:35

kkk k14, w SB byl jeszcze montowany garrett t2

ogolnie niewielkie turbinki, dzieki czemu maja malego laga, ale mimo to daja rade trzymac cisnienie do konca obrotow , max cisnienie w okolicach plus minus 1,5 bar, takze na codzien mozna okolo 1,1-1,2 ustawiac jesli jest wszystko z autem ok i dobry intercooler, w przeciwnym wypadku moze sie robic goraco przy pałowaniu na trasie

[ Dodano: Czw Sie 10, 2006 2:37 pm ]
daszczyk pisze:Jest malutka
malutka to tez pojecie wzgledne, jest mniejsza niz k24 i T3 jakie tez montowali w silnikach TD, ale wspolczesne turbinki montowane w TDI sa jeszcze mniejsze, nie daja nawet rady utrzymac pelnego doladowania do konca obrotow


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw sie 10, 2006 17:39

dziekizaprzal o to mi chodziło, narzie ustawilem na turbo 0,8 bara i mi styka


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » czw sie 10, 2006 19:06

Ja mam w swoim garreta t3. Ktora jest lepsza: t2 czy t3? Mniejsza napewno ma mniejszego laga ale tez gorzej pompuje co chyba jest widoczne w dynamice na wyzszych biegach. Czy sa jakies roznice?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości