Objawy jak w temacie
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Zatankowalem 40L ropy i przejechalem dokladnie 410km... mam golfa od niedawna i wiem o tym ze tlumik kloncowy jest do wymiany.. zuzycie 110%
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Poprzedni wlasciciel powiedzial, ze: rozrzad zrobiony jakies 5 tysiecy temu (kompletny), oraz wymieniony olej z filtrem i nowe swiece zarowe, oraz termostat. Mowil rowniez, ze nie wie w jakim stanie sa wtryski bo jak mial 4 lata auto to nie ruszal. Wspominal tez, ze powinienem wymienic filtr paliwa (ale mysle ze na spalanie nie ma to wplywu). Filtr powietrza ogladalem i wyglada dobrze... delikatnie przykurzony jak to filtr. Dla pewnosci i powietrza i paliwa wymienie w przyszlym tygodniu.
Auto normalnie sie dogrzewa bo ma nowy termostat. Robi dlugie odcinki po miesice. W zwiazku z mrozami, spodziewalem sie spalania 6,5 do 7 litrow, ale nie 10...
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
Jesli chodzi o paliwo to nie wiem czy to moze miec wplyw, ale owe 40L mialem od znajomego, ktory sprzedal diesla i mu zostalo... wiec mozna powiedziec, ze pochodzenie nieznane, ale to na pewno byla ropa a nie zaden wynalazek...
Kopcil dosc mocno po przekroczeniu 3 tysiecy obrotow (dla mnie kazdy diesel kopci bo jezdzilem benzynami zawsze
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Silnik (moze ktos zidentyfikowac oznaczenia?), pompe i turbo mam takie:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img254/4750/golfsilnik.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img812/923/golfpompa.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img26/3109/golfturbo.jpg)