luz na dźwigni geometrii łopatek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

luz na dźwigni geometrii łopatek

Post autor: robert14-83 » sob gru 29, 2012 20:14

Witam. Jaki wpływ na działanie turbo ma 3mm luz na dźwigni od zmiany geometrii łopatek???



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

luz na dźwigni geometrii łopatek

Post autor: Michał_1977 » sob gru 29, 2012 20:33

Jak to jaki...a np. przeładowanie i notlauf :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

luz na dźwigni geometrii łopatek

Post autor: robert14-83 » sob gru 29, 2012 20:55

da się to naprawić? jakie są ewentualne koszta???



Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

Re: luz na dźwigni geometrii łopatek

Post autor: Przemek482 » sob gru 29, 2012 23:56

zalezy gdzie ten luz masz czy na samej dziwgni czyli laczeniu gruszki z dzwignia to mozna cos tma wymyslec jakas tulejke czy cos pdobnego a jak w srodku storny goracj jest luz to moga byc klopoty ale wrazie cos mam jakies graty z turbo :hmm:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

luz na dźwigni geometrii łopatek

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 30, 2012 08:57

robert14-83 pisze:da się to naprawić?
To zależy co.
Myslę,że mogła spaść zawleczka zabezpieczająca i sztanga przesunęła się na cieńszy koniec tej dżwigni.
Ta dźwignia jest wystopniowana i jak się sztanga przesunie,to właśnie taki luz będzie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

luz na dźwigni geometrii łopatek

Post autor: robert14-83 » ndz gru 30, 2012 11:03

chodzi o to że mam ofertę kupna turbo do AXR ale sprawdzając ją w zakładzie gdzie regenerują turbo wyszedł problem z luzem na dźwigni geometrii...



Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

Re: luz na dźwigni geometrii łopatek

Post autor: Przemek482 » ndz gru 30, 2012 11:54

robert14-83 pisze: wyszedł problem z luzem na dźwigni geometrii...
ale w srodku czy na zewnatrz?



robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

luz na dźwigni geometrii łopatek

Post autor: robert14-83 » ndz gru 30, 2012 12:11

od sprzedającego dostałem informacje: turbosprężarka była na sprawdzeniu w zakładzie specjalistycznym gdzie stwierdzono małą wadę - luz na dźwigni od zmiany geometrii łopatek ok 3mm



Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

luz na dźwigni geometrii łopatek

Post autor: Przemek482 » ndz gru 30, 2012 12:49

a to tak sprawy sie maja ze ty jej sam nie widziałes tylko mam rozumiec telefonicznie? powiem ci tak ten luz moze wystepowac w kilku miejcach : 1 - miedzy gruszka a wajcha tobylby maly problem ,2 moze wystepowac miedzy obudowa strony goracej a wajcha kierownic wtedy to powazny porbrem ,3 miedzy wajcha a pierscieniem kierownic tez spory problem bez czesci zamiennych trudny do zrobienia , 4 miedzy samym pierscieniem a kierownicami a 5 na samych kierownicach innuch mozliwosci to nie widze .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości