Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć
Wyszło, że jest spalone sprzęgło i rozsypany dwumas. Zaproponowałem znajomej wymianę na stałe koło zamachowe i sprzęgło z ABFa. Czy ma znaczenie, że to AFN w A6?
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć
Koło zamachowe jak już to od 1Z najlepiej wzdłużnie montowanego.
Sprzęgło wsadzają od G60 albo VR6 ale osobiście po opiniach innych użytkowników zostałbym w AFNie przy dwumasie.
Sprzęgło wsadzają od G60 albo VR6 ale osobiście po opiniach innych użytkowników zostałbym w AFNie przy dwumasie.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć
A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć
Kolego, sugeruje się ETKĄ i wg niej koło od poprzecznego 1Z różni się od wzdłużnego końcową literą oznaczenia. Np audi 80 TDI ma takie samo koło jak passat B5 z początków produkcji a golf 3 ma inne.
Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć
W silniku poprzecznym masz rozrusznik od strony skrzyni, a wzdłużnym masz rozrusznik skierowany w stronę silnika. Przez co masz w różnych miejscach wieniec od rozrusznika.Gitner pisze:A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?
Poza tym jeżeli ktoś chce jeździć serią jest sens pakować jednomas? Bo jednak na jednomasie jest troszkę inaczej niż na dwumasie.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć
THX za wyjasnieniaBaryla pisze:W silniku poprzecznym masz rozrusznik od strony skrzyni, a wzdłużnym masz rozrusznik skierowany w stronę silnika. Przez co masz w różnych miejscach wieniec od rozrusznika.Gitner pisze:A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?
Chodzi o koszty. Dwumas ze sprzęgłem to minimalny koszt części 1500. Przeróbka wyjdzie ok 1000, poza tym nie ma pewności ile znów wytrzyma dwumas.Poza tym jeżeli ktoś chce jeździć serią jest sens pakować jednomas? Bo jednak na jednomasie jest troszkę inaczej niż na dwumasie.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości