Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Gitner » sob gru 29, 2012 19:37

Wyszło, że jest spalone sprzęgło i rozsypany dwumas. Zaproponowałem znajomej wymianę na stałe koło zamachowe i sprzęgło z ABFa. Czy ma znaczenie, że to AFN w A6?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: krzycho85 » sob gru 29, 2012 20:29

Koło zamachowe jak już to od 1Z najlepiej wzdłużnie montowanego.
Sprzęgło wsadzają od G60 albo VR6 ale osobiście po opiniach innych użytkowników zostałbym w AFNie przy dwumasie.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Gitner » sob gru 29, 2012 20:53

A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: krzycho85 » sob gru 29, 2012 22:46

Kolego, sugeruje się ETKĄ i wg niej koło od poprzecznego 1Z różni się od wzdłużnego końcową literą oznaczenia. Np audi 80 TDI ma takie samo koło jak passat B5 z początków produkcji a golf 3 ma inne.



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Baryla » ndz gru 30, 2012 14:30

Gitner pisze:A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?
W silniku poprzecznym masz rozrusznik od strony skrzyni, a wzdłużnym masz rozrusznik skierowany w stronę silnika. Przez co masz w różnych miejscach wieniec od rozrusznika.
Poza tym jeżeli ktoś chce jeździć serią jest sens pakować jednomas? Bo jednak na jednomasie jest troszkę inaczej niż na dwumasie.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Gitner » ndz gru 30, 2012 16:54

Baryla pisze:
Gitner pisze:A jaka jest różnica między montowanym wzdłużnie a poprzecznie? Mam rozumieć ze w ABF czy 1Z poprzecznym jest inny zamach niż w ABF czy 1Z wzdłużnym?
W silniku poprzecznym masz rozrusznik od strony skrzyni, a wzdłużnym masz rozrusznik skierowany w stronę silnika. Przez co masz w różnych miejscach wieniec od rozrusznika.
THX za wyjasnienia
Poza tym jeżeli ktoś chce jeździć serią jest sens pakować jednomas? Bo jednak na jednomasie jest troszkę inaczej niż na dwumasie.
Chodzi o koszty. Dwumas ze sprzęgłem to minimalny koszt części 1500. Przeróbka wyjdzie ok 1000, poza tym nie ma pewności ile znów wytrzyma dwumas.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości