Po czym poznać pompe od JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KuRcZaKjaS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 20:42

Po czym poznać pompe od JR

Post autor: KuRcZaKjaS » śr gru 19, 2012 20:08

Witam,
Jak w temacie. Przeczytałem sporo o tym że by moje 1v się lepiej zbierało trzeba zacząć od pompy. I tu po przeczytaniu osiągów 1v coś mi nie pasuje. Ludzie piszą o tym że słabo ciągnie, że 120 na 4 to marzenia, przyśpieszenie rzędu 15 sec do 100 to w przypadku mojego golfa jest nie do pomyślenia. Zbiera się bardzo zacnie, z tą prędkością na 4 też jest dobrze do 120 spokojnie ciągnie, do setki na pewno zbiera się szybciej. I tu moje pytanie. Po czym poznać pompę od jp czy sr. Jakieś oznaczenie czy znaki szczególne?? jest to mój pierwszy golf 2 TD i nie mam pojęcia czy to pompa zmieniona czy silnik w takiej dobrej kondycji.



Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Po czym poznać pompe od JR

Post autor: ja4rqu » czw gru 20, 2012 00:23

pompa od jr i sb ma taki charakterystyczny grzybek na górze. W jp i 1v masz taki jakby maszt do którego dochodzą przelewy z wtrysków. Może u Ciebie ktoś sie z dawka bawił i ciśnieniem turbiny.



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Po czym poznać pompe od JR

Post autor: berthold61 » czw gru 20, 2012 13:03

ja w swoim 1v miałem zwykłą pompę to fajnie chodził ale zdechła i założyłem z SB podkręciłem turbo (turbinkę) na maxa 1,4 bar i powiem szczże że szału nie ma tak jak by chciał ale nie chciał wydaje mi się że na starej pompie lepiej jechał ,myślę że aby to lepiej pruło to by trza założyć inne turbo + ic ,ale jedno się poprawiło spalanie przedtem palił 6,5/100 teraz 4-5 /100 i niech tak zostanie bo za długiego życia temu autu już nie wróżę ( 22 lata )


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Po czym poznać pompe od JR

Post autor: ja4rqu » czw gru 20, 2012 14:42

dawke w tej pompie podkręc to będzie lepiej jechać, na samym powietrzu się nie jeździ.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14294
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Po czym poznać pompe od JR

Post autor: Michał_1977 » czw gru 20, 2012 16:59

KuRcZaKjaS pisze:poznać pompę od jp czy sr. Jakieś oznaczenie czy znaki szczególne?
Pompa z JR ma nr. 0 460 494 146 lub 0 460 494 206,a pompa z SB ma nr. 0 460 494 525.
Poza tym w pompie SB,znakiem szczególnym jest wystająca blaszka spod tłokorozdzielacza.
berthold61 pisze:podkręciłem turbo (turbinkę) na maxa 1,4 bar i powiem szczże że szału nie ma
Dawka,kąt wtrysku,zapieczony zawór upustowy WG,kondycja turbiny itd.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

KuRcZaKjaS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 20:42

Po czym poznać pompe od JR

Post autor: KuRcZaKjaS » pt gru 21, 2012 22:03

dobra już wiem że nie mam pompy z grzybkiem. Ale to nie tłumaczy czemu moje auto tak zapierdziela?? A przy zmianie biegów według wskazań licznika to wogle masakra. Podejrzewam że było coś kombinowane z dawką paliwa.



Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Po czym poznać pompe od JR

Post autor: inż. Mk2_marcin » pn gru 24, 2012 00:01

berthold61, wtryski


Obrazek
Obrazek

KuRcZaKjaS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 20:42

Po czym poznać pompe od JR

Post autor: KuRcZaKjaS » czw gru 27, 2012 16:35

ale jak by była większa dawka to by chyba kopcił nie ?? u mnie jest tak ze tylko z rana trochę pary a potem na rozgrzanym to już nic dymu.



Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Po czym poznać pompe od JR

Post autor: ja4rqu » pt gru 28, 2012 18:06

nakręć jakiś filmik to zobaczymy jak to jeździ.



KuRcZaKjaS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 20:42

Po czym poznać pompe od JR

Post autor: KuRcZaKjaS » pt gru 28, 2012 21:19

no to się postaram


edit:

dobra nie było tematu dziś po zmierzeniu czasu wyszło katalogowe 18s, więc żadnych modów nie było filmika nie wrzuce bo i poco ale dalej mnie martwi to spalanie w okolicach 8l na 100km



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości