Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Gitner » śr gru 26, 2012 16:34

Witam

Znajoma ma problem z A6 AFN. Wczoraj na stacji po zatankowaniu i wrzuceniu 1-ki auto nie ruszyło, silnik chodzi OK, a samochód zachowywał się jak przy gazowaniu na jałowym. Na żadnym biegu nie dało się ruszyć. Dziś był holowany 5km, podczas holu coś tam delikatnie rzęziło, zatrzymali sie i dalej auto nie ruszało. Znów na hol do wasztatu i juz nie rzęził po drodze, a najlepsze, że po dociagnięciu do warsztatu samochód ruszył na 1-ce i na wstecznym. Co się mogło stać?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
areczek0000000
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12

Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: areczek0000000 » śr gru 26, 2012 19:03

po przeciągnięciu mechanizm różnicowy się rozruszał i zadziałał skrzynia do wymiany


Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Shmatan » śr gru 26, 2012 19:46

W jaki sposób się "rozruszał"? i w jaki sposób wcześniej nie przekazywał napędu?



Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Przemek482 » śr gru 26, 2012 21:20

Pewnie z tryba wysypalo ze 2 3 zeby nie moglo załapac i w trackie drogi gdy auto zostalo cholowane zalapalo i teraz pewnie nawet daloby sie jechac normlanie do mometu jak nie zatrzymasz auta na pechowym zebie :hmm: szkoda ze nie prubowaliscie wzucic innego biegu czy daloby rade ruszyc bo jak tak by sie okazalo wtedy mozna by bylo miechanizm roznicowy wykluczyc :bajer:



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: krzycho85 » śr gru 26, 2012 22:10

Albo jest problem z którymś przegubem, albo zaciął się siłownik lub pompka sprzęgła.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Gitner » czw gru 27, 2012 09:00

krzycho85 pisze:Albo jest problem z którymś przegubem, albo zaciął się siłownik lub pompka sprzęgła.
Przeguby biorę pod uwagę bo 2 tyg temu były wymieniane osłony. Po wrzuceniu biegów można było auto luzem pchać.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Przemek482 » czw gru 27, 2012 17:38

Nic innego nie pozostaje jak sprawdzic tak jak chłopaki pisza, zaczynajac od sprawdzenia przegubów i tych najprostszych rzeczy a reszta to wruzenie dopuki skryznia nie bedzie na stole rozlozona , nie wiem jak te skrzynie w afn i te slynne nity mechanizmu roznicowego sie maja bo jesli ich poscinalo to mialbys rozwiazanie na ta zagadke gdyz moge ci zrobic fotke takiego sprzetu z scietymi nitami i srednio widze odratowania tego mechanizmu jak juz ich zetnie bo nie dosc ze nity sie wykrzacza to jeszcze peka to ustrojstowo co jest znitowane i wlasnie z tym najwiekszy problem zeby odratowac dyfer.



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: krzycho85 » czw gru 27, 2012 17:52

reszta to wruzenie dopuki skryznia nie bedzie na stole rozlozona , nie wiem jak te skrzynie w afn i te slynne nity mechanizmu roznicowego sie maja bo jesli ich poscinalo to mialbys rozwiazanie na ta zagadke
Zauważ, że problem dotyczy Audi A6, ta skrzynia jest pancerna zanim ma olej. Żaden mit mechanizmu tam nie występuje.



Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Przemek482 » czw gru 27, 2012 19:25

krzycho85 pisze:
reszta to wruzenie dopuki skryznia nie bedzie na stole rozlozona , nie wiem jak te skrzynie w afn i te slynne nity mechanizmu roznicowego sie maja bo jesli ich poscinalo to mialbys rozwiazanie na ta zagadke
Zauważ, że problem dotyczy Audi A6, ta skrzynia jest pancerna zanim ma olej. Żaden mit mechanizmu tam nie występuje.
a no wlasnie oto chodiz bo tak tylko przypuszczalem z tymi nitami ale skoro tak mowisz to mozna wykluczyc nitowanie heh osobiscie to stawiam na wykruszone zeby w takim razie :hmm:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Gitner » czw gru 27, 2012 21:28

Dostałem info, że tarcza sprzegła spalona. Zobaczymy co dalej wyjdzie.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: krzycho85 » czw gru 27, 2012 21:49

Chyba w trakcie tankowania nie spaliło się sprzęgło :grin:
Musiałyby być wcześniej objawy ślizgającego się sprzęgła.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Gitner » czw gru 27, 2012 21:52

Przemek482 pisze:szkoda ze nie prubowaliscie wzucic innego biegu czy daloby rade ruszyc bo jak tak by sie okazalo wtedy mozna by bylo miechanizm roznicowy wykluczyc :bajer:
Dziś udało się go ledwo bujnąć tylko na 4-ce


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Gitner » czw gru 27, 2012 21:54

krzycho85 pisze:Chyba w trakcie tankowania nie spaliło się sprzęgło :grin:
Musiałyby być wcześniej objawy ślizgającego się sprzęgła.
Dlatego jutro znajomy będzie patrzył mechanikom na ręce. Zdziwiło mnie jedno, że to "spalone sprzegło" wyczuli chyba nosem, bo skrzynia nie była jeszcze zdjęta.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

Re: Nie ruszał, po przeciagnięciu zaczął jeździć

Post autor: Przemek482 » pt gru 28, 2012 00:04

Gitner pisze:
Przemek482 pisze:szkoda ze nie prubowaliscie wzucic innego biegu czy daloby rade ruszyc bo jak tak by sie okazalo wtedy mozna by bylo miechanizm roznicowy wykluczyc :bajer:
Dziś udało się go ledwo bujnąć tylko na 4-ce
jak daje sie na 4 jechac to sprzeglo raczej nie bedzie przyczyna całej afery jak tez sam dyfer mozna juz wykluczyc ,zostaje reszta bebechow skrzyni do rozpatrzenia :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości