1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
piter91, wrzucaj logi dynamiczne grup 003,006,011 bo bez nich tylko wróżenie z fusów pozostaje. Jeśli okaże się że konieczne jest czyszczenie turbo proponuję tę operacje połączyć z wycięciem katalizatora. Po tej operacji bardzo często turbo śmiga jak nowe przez długie lata.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Właśnie widzę że kolega piter91, mało ogarnia temat ,i chce się wziąć za poprawę osiągów od strony ...wiec już mu nie mącęAdamm pisze:munior, nie mac chlopakowi w glowie,
Moc nie bierze się z samego powietrza ,dmuchanego przez turbinkę Daj sobie spokój z wymianą turbiny ,bo to nie jest prosty temat ...oddaj swoją do czyszczenia kierownic ,najlepiej komuś z forum ,kto juz to robił i wie o co chodzi ...Jak bedziesz miał zrobiną turbinę i zachce ci się więcej mocy ,to wystarczy dobry program do kompa i na pewno poczujesz tą moc Ja od kilku lat jeżdzę na modzonych sterownikach i jak czasem zapinam do testów ori sterownik ,to tak sobie myślę że jazda na ori to nie jazda tylko męka ale o tym można się dopiero przekonać jak się raz przejedzie na modzonym sterownikupiter91 pisze: moze jest jakas innta turbina ktora bedzie pasowoac a jest mocniejsza??
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Munior wiem ze samym powietrzem nic nie zdzialam tylko pytalem czy taka zwykla suszara nie bedzie mulic auta...
Ostatnio zerkalem na turbine i jest cala zasra..... olejem i dlatego napisalem ze raczej sie konczy a do tego ten problem z przeladowaniem.
postaram sie wrzucic te logi
Ostatnio zerkalem na turbine i jest cala zasra..... olejem i dlatego napisalem ze raczej sie konczy a do tego ten problem z przeladowaniem.
postaram sie wrzucic te logi
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
piter91, to zrobic hybryde, dac wieksze wtryski, zrobic soft i bedzie fajnie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
munior pisze:Dlatego ktokolwiek mnie pyta o to poradę w kwesti jakie tdi zakupić ,zdecydowanie odradzam wszelkie tdi z turbiną VNT ...Bo to zaraza nie z tej ziemi i mitem jest ze kierownice nigdy się nie zapieką jak ktoś jeżdzi dając odpowiednio w palnik ....zapiecze się wczesniej czy pózniej kazdemu ,kwestia czasu ...znam dwa przypadki w których dawanie w palnik nie ustrzegło własciciela przd zapieczeniem się kierownic ...VNT to zło i nigdy bym świadomie nie kupił auta z tą upierdliwą turbosprężarką .... każda zaczipowana 90 tka i tak objedzie taka 110 tke bez problemu a jej wlasciciel przynajmniej nigdy nie będzie miał problemu z zapieczonymi kierownicami
swięte słowa, te pierwsze silniki turbiny VW z VNT to jest jakaś porażka. Zacinające się geometrie to udręka nie jednego użytkownika vw ( czytając chocby relację użytkowników tego forum ). Podam przykład marki auta, której silniki nie są uznawane za zbyt udane. Sąsiad kolegi, taryfiarz, opel vectra b, silnik 2,2 DTi ( czyli ma turbinkę z VNT), przebieg 360000 ( a ile miała viki w rzeczywistości za nim przyjechała z raichu tego nie wie nikt ), silnik miał 2 razy robioną głowicę, bo pękała po autostradowych prędkościach ( bolączka DTI-ków ). Auto spala 0,2l oleju na 1000km. Po kompresji można sądzić ze silnik 400000 km, ma już za sobą. TURBINA jest garretta, nigdy nie była ściągana, bierze w prawdzie troche oleju, ale w teście dynamicznym dmucha ładnie w całym zakresie obrotów. Wniosek jest tylko jeden. --->
turbinki z Vnt nie są złe, tylko zależy od tego jak producent postara się o ich bezawaryjność. AFN 110 PS i Y22DTR 125PS mają VNT, i turbiny od jednego producenta czyli garreta. W jednym aucie nie sprawia problemów, w drugim tak. Więc wszystko zalezy od dołożonych starań producentów , aby silnik nie był zbyt awaryjny.
ktoś kiedyś mądrzę napisał lub powiedział: " Kupuje się auta z takiego okresu, w którym producenci jeszcze nie wiedzieli ile można zarobić na ich serwisie".
Dziekuję.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
mocniejsza mialem na mysli zywotniejsza
daje logi tylko nie wiem jak to sie przestawia w te tabele, gdyby ktos mogl to poprawic bede wdzieczny.
tylko nie wiem czy dobre bo u mnie jest lodowisko na drogach i tak staralem sie zeby jakos go bujnac i w dodatku sam robilem
http://przeklej.net/file_details/40516.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://przeklej.net/file_details/40517.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://przeklej.net/file_details/40518.html" onclick="window.open(this.href);return false;
narazie nie planuje podnoszenia mocy.
Dodam ze wczoraj wyciagnolem licznik i wymienilem spalona diode od swiec i wymienilem 4 swieczki bo byly spalone, podlaczylem vaga skasowalem bledy i wyskakuje brak bledow i zauwazylem ze przestal przerywac jak sie zagrzeje
daje logi tylko nie wiem jak to sie przestawia w te tabele, gdyby ktos mogl to poprawic bede wdzieczny.
tylko nie wiem czy dobre bo u mnie jest lodowisko na drogach i tak staralem sie zeby jakos go bujnac i w dodatku sam robilem
http://przeklej.net/file_details/40516.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://przeklej.net/file_details/40517.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://przeklej.net/file_details/40518.html" onclick="window.open(this.href);return false;
narazie nie planuje podnoszenia mocy.
Dodam ze wczoraj wyciagnolem licznik i wymienilem spalona diode od swiec i wymienilem 4 swieczki bo byly spalone, podlaczylem vaga skasowalem bledy i wyskakuje brak bledow i zauwazylem ze przestal przerywac jak sie zagrzeje
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Było wgrać te logi tutaj http://vaglog.rtnet.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; bo ja tu nie widzę żadnych logówpiter91 pisze:daje logi
Żywotna jest i ta którą posiadasz ,tylko trapi ją zawsze ta sama choroba ,czyli zapiekające się kierownice spalin w części "gorącej "turbiny ...choroba ta powoduje ,że żeby to przywrócić do stanu normalnego ,trzeba zdemontować turbinę ,rozebrać i dobrać się do kierownic a to nie ciekawa robotapiter91 pisze:mocniejsza mialem na mysli zywotniejsza
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108818.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108819.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108820.html" onclick="window.open(this.href);return false;
prosze
nie znam sie zbytnio na tym ale co do pierwszego loga to widze ze sporo przekraczaja dozwolone wartosci 2 kolumny, nie wiem czy to ma cos do spalania ale wlasnie troszke za duzo mi pali bo na trasie wychodzi mi spalanie 7 litrow bez szalenstw
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108819.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108820.html" onclick="window.open(this.href);return false;
prosze
nie znam sie zbytnio na tym ale co do pierwszego loga to widze ze sporo przekraczaja dozwolone wartosci 2 kolumny, nie wiem czy to ma cos do spalania ale wlasnie troszke za duzo mi pali bo na trasie wychodzi mi spalanie 7 litrow bez szalenstw
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Trochę na dziko zlogowałeś tę grupę 011 - najlepiej na 3 biegu z pedałem gazu max w podłodze w zakresie od 1500 do 4200 obrotów. Proponuję zlogować dynamicznie dwie grupy łącznie czyli 003 z 011 lub jedną czyli 010 bo coś mi się wydaje, że masz zbyt dużą masę powietrza zmierzoną przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania czyli podejrzana jest nieszczelność dolotu powietrza doładowanego. Druga rzecz to masz uwalony przełącznik F36 przy pedale sprzęgła (grupa 002, wskazanie "100" zamiast "000" w trakcie przyspieszania - ciągle sterownik "widzi" go jakby był wciśnięty pedał sprzęgła - rozbierz go i popraw w nim lutownicą luty bo będą wypalone a wypalone styki zalej najpierw lutem i przeszlifuj by styki były na tym samym poziomie co i platynki (jak rozbierzesz to się domyślisz o co mi chodzi). Przez tę usterkę może szarpać przy zmianie biegów.
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
wiem, pisalem ze u mnie lodowisko na drogach i w dodatku sam musialem pilnowac lapka i samochodu
logi robilem na 3 biegu...
oki, lukne ten czujnik
logi robilem na 3 biegu...
oki, lukne ten czujnik
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108872.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108873.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108874.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108875.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108873.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108874.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/zuku91_108875.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Sztomel, a czemu sugerujesz uwalony czujnik pedalu sprzegla, zapewne wystarczy go deczko wysunac go go pedal nie dociska
piter91 sprawdzales sztange czy plynnie chodzi?
piter91 sprawdzales sztange czy plynnie chodzi?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Adamm
ruszalem reka i niby pracuje ale jakos chyba malo, na biegu jalowym jest to samo...
a co wynika z tych logow?
ruszalem reka i niby pracuje ale jakos chyba malo, na biegu jalowym jest to samo...
a co wynika z tych logow?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 135 gości