przerywanie na zimnym silniku.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » czw sty 07, 2010 02:09

Miałem podobny przypadek, pompa odebrana po regeneracji, założyłem i golf ledwo jechał, po prostu pompiarz ustawił ja na stole według jakiś tam parametrów. Pokreciłem kilka magicznych srubek i lata jak dawniej. Jak odbierałem pompe, to gościu pytal się "Czy nie kopcił" :helm: Ciekawe co by powiedzał jak bym ją nie skręcił przed oddaniem. Podkręć troche dawkę paliwa i bedzie dobrze.



lolekzetor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
Lokalizacja: stare pole

Post autor: lolekzetor » sob sty 09, 2010 17:13

:helm: dzieki za rade narazie ustawiłem na słuch i jest lepiej. podkręciłem turbo zwiększyłem minimalnie dawke i smiga aż miło :grin:
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 17:19 przez lolekzetor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

przerywanie na zimnym silniku.

Post autor: piotrekgal » pn gru 24, 2012 13:58

a ja mam pytanie, jak na zimnym silniku, przez jakies 5min, silnik systematycznie co pare sekund, na chwile przerwie- slyszalne, ale na obrotomierzu nie zauwazalne, jest to bardzo delikatne, jak przejade z 1km, to juz jest raczej ok, tez w kat wtrysku zagladac? Choc na zimnym nie dymi, pali od strzala- moze przez chwike pokuleje przy mrozach, troche bardzie klepie ale to ze wzgledu koncowek wtryskow merola- nowe, ustawione na 155bar i powiedzmy, ze poki co bąble w przewodach paliwowycn nie są chwilowo widoczne.



lolekzetor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
Lokalizacja: stare pole

Re: przerywanie na zimnym silniku.

Post autor: lolekzetor » pn gru 24, 2012 16:38

piotrekgal pisze:a ja mam pytanie, jak na zimnym silniku, przez jakies 5min, silnik systematycznie co pare sekund, na chwile przerwie- slyszalne, ale na obrotomierzu nie zauwazalne, jest to bardzo delikatne, jak przejade z 1km, to juz jest raczej ok, tez w kat wtrysku zagladac? Choc na zimnym nie dymi, pali od strzala- moze przez chwike pokuleje przy mrozach, troche bardzie klepie ale to ze wzgledu koncowek wtryskow merola- nowe, ustawione na 155bar i powiedzmy, ze poki co bąble w przewodach paliwowycn nie są chwilowo widoczne.
to normalne ewentualnie przyspiesz wtrysk . czyli pobaw sie pochyłem pompy najlepiej na Zimno . domyslam sie Ze przyspieszacz wtrysku działa .



lolekzetor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
Lokalizacja: stare pole

Re: przerywanie na zimnym silniku.

Post autor: lolekzetor » pn gru 24, 2012 16:42

to normalne ewentualnie przyspiesz wtrysk . czyli pobaw sie pochyłem pompy najlepiej na Zimno . domyslam sie Ze przyspieszacz wtrysku działa .[/quote]

jesli to aaZ po 95roku to nie pochył pompy tylko masz na kole pompy tZw nuty i tam dłubiesz . ps elektryczne sterowanie przyspieszaczem czesto niedziała i teZ kolebotał bedzie



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

przerywanie na zimnym silniku.

Post autor: piotrekgal » wt gru 25, 2012 15:28

lolekzetor, przyspieszacz sprawny, auto z 93r, pompa za pewne tez (brak egr etc). Kąt ustawie na zegar bo i tak mialem, tylko najpierw kogos trzeba z tym zegarem znalezc, dzieki.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

przerywanie na zimnym silniku.

Post autor: Michał_1977 » wt gru 25, 2012 20:10

piotrekgal pisze:przyspieszacz sprawny,
Więc sprawdź z zaciągniętym przyspieszaczem,czy będzie poprawa.Jeżeli nie będzie,to odpowiedź znasz.Natomiast,jeśli nie będzie poprawy,to może któryś wtrysk troszkę podlewać.
Powietrze w układzie,też ma na to wpływ.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

przerywanie na zimnym silniku.

Post autor: piotrekgal » wt gru 25, 2012 21:05

Michał_1977 pisze:Więc sprawdź z zaciągniętym przyspieszaczem,czy będzie poprawa.Jeżeli nie będzie,to odpowiedź znasz.Natomiast,jeśli nie będzie poprawy,to może któryś wtrysk troszkę podlewać.
Powietrze w układzie,też ma na to wpływ.
Z wyciągniętym jest tak samo, ale z tą różnicą, że po tym np 1km przejechanym od porannego rozruchu jest już OK, a więc może gdyby wtrysk lał to problem miałby miejsce cały czas? Zadnych białych dymków z tłumika etc. Nie ma spadków mocy, czy przerywania przy przyspieszaniu.
Jeżeli chodzi o powietrze, to mam z nim problem, ale akurat w tym momencie problemu nie było (na wolnych obrotach bąble się nie pojawiły)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

przerywanie na zimnym silniku.

Post autor: Michał_1977 » śr gru 26, 2012 08:24

piotrekgal pisze:więc może gdyby wtrysk lał to problem miałby miejsce cały czas?
Nie.Z czasem wszystko potrafi wrócić do normy.Przerabiałem identyczny problem,choc do końca jeszcze się go nie pozbyłem,bo czasem przerwie kilka razy,zwłaszcza gdy jest zimniej.
Jest jeszcze opcja,że inny kąt rozpylenia z merców powoduje chwilowe niedomagania.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

przerywanie na zimnym silniku.

Post autor: piotrekgal » śr gru 26, 2012 12:12

Michał_1977 pisze:Nie.Z czasem wszystko potrafi wrócić do normy.Przerabiałem identyczny problem,choc do końca jeszcze się go nie pozbyłem,bo czasem przerwie kilka razy,zwłaszcza gdy jest zimniej.
Ja jeszcze brałem pod uwage paliwo, miałem go może z 10,15l w baku a identyczne mam w bańkach- okazało się lekkim masłem, co by na pewno łatwo nie zeszło przez lejek z sitkiem. Natomiast pod maskę zaglądałem to w przewoach paliwowych tego masła no nie było. Dolałem skydd, zalałem w cpn do pełna, i dziś zobaczę jak po odpaleniu będzie się miewał, choć dzisiaj temp są dobrze dodatnie, tamtego dnia bardziej ujemne.
Michał_1977 pisze:est jeszcze opcja,że inny kąt rozpylenia z merców powoduje chwilowe niedomagania.
To też mogłoby tłumaczyć, choć w trakcie odpalenia w tłumika nie wydoby się nic innego niż wydobywało się z wtrysków AAZta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości