Głowica AAZ a 1Y
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Głowica AAZ a 1Y
Witam!
Mam mały problem z głowica.
Chyba będę musiał ją wymienić i pytanie czy głowca od 1Y będzie taka sama jak głowica z AAZ?
Mam mały problem z głowica.
Chyba będę musiał ją wymienić i pytanie czy głowca od 1Y będzie taka sama jak głowica z AAZ?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
- indigo1975
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
- Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco
Głowica AAZ a 1Y
Według ksiazki vw golf i vento wyd.WKŁ glowica jest identyczna w aaz i 1Y
indigo1975
Głowica AAZ a 1Y
czyli teoretycznie mogę podmieniać...
macie jakieś wskazówki przy wymianie głowicy?
macie jakieś wskazówki przy wymianie głowicy?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Głowica AAZ a 1Y
w sumie mój problem wygląda tak:
padły mi końcówki wtrysków, gdy je wymieniałem to na drugim cyl zauważyłem ze było pęknięte gniazdo wtrysku to z gwintem,
no ale i tak musiałem wykręcić, niby się trzymało tam wszystko.
jednak gdy wkręcałem to już nie dało się wkręcić, dopadło pół gniazda.
macie pomysł jak to załatwić bez zdejmowania głowicy?
padły mi końcówki wtrysków, gdy je wymieniałem to na drugim cyl zauważyłem ze było pęknięte gniazdo wtrysku to z gwintem,
no ale i tak musiałem wykręcić, niby się trzymało tam wszystko.
jednak gdy wkręcałem to już nie dało się wkręcić, dopadło pół gniazda.
macie pomysł jak to załatwić bez zdejmowania głowicy?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Re: Głowica AAZ a 1Y
Są kleje tzw. spawy na zimno, ale do drobniejszych rzeczy - nie ma sensu się bawić w przypadku jak masz rozwalone gniazdo, że wtrysk nie ma sie jak trzymać. Do tego nie będziesz znał dnia i godziny kiedy Ci się spoina rozpadnie.walus501 pisze:w sumie mój problem wygląda tak:
padły mi końcówki wtrysków, gdy je wymieniałem to na drugim cyl zauważyłem ze było pęknięte gniazdo wtrysku to z gwintem,
no ale i tak musiałem wykręcić, niby się trzymało tam wszystko.
jednak gdy wkręcałem to już nie dało się wkręcić, dopadło pół gniazda.
macie pomysł jak to załatwić bez zdejmowania głowicy?
Wymień głowicę i będziesz miał spokój. Może być z 1Y.
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Głowica AAZ a 1Y
Głowice sa takie same na bank.
Mi tez tak się stało w 1Y.Zdjąłem głowice i zawiozłem do pospawania.Zapłaciłem 5 dych i śmigam dalej na tej samej czapce.
Pękło mi gniazdo na 1 baniaku,ale żałuję,że nie kazałem spawaczowi wzmocnić też na 4,bo właśnie te skrajne gniazda,są najbardziej narażone na pęknięcia.
Mi tez tak się stało w 1Y.Zdjąłem głowice i zawiozłem do pospawania.Zapłaciłem 5 dych i śmigam dalej na tej samej czapce.
Pękło mi gniazdo na 1 baniaku,ale żałuję,że nie kazałem spawaczowi wzmocnić też na 4,bo właśnie te skrajne gniazda,są najbardziej narażone na pęknięcia.
Głowica AAZ a 1Y
jeszcze pytanie na temat rozrządu: gdzie jest znak na pompie?
bo na korbie jest przy zamachu a wałek rozrządu po prawej stronie płaskownik trzeba wstawić tak?
bo na korbie jest przy zamachu a wałek rozrządu po prawej stronie płaskownik trzeba wstawić tak?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Głowica AAZ a 1Y
W kole pompy jest otwór o średnicy 15,5mm.Musisz w niego włożyć trzpień o tym wymiarze i wcisnąć gdy pokryje się w identyczny otwór we wsporniku pompy.Natomiast gdy silnik jest od roku 95,to w piaście koła jest wycięcie,a w korpusie pompy otwór 5,5mm.Trzeba włożyć np. wiertło o takim wymiarze.
Wałek na płaskownik 4,5mm,koło luźne na wałku.Zamach na znaku OT.
Wałek na płaskownik 4,5mm,koło luźne na wałku.Zamach na znaku OT.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości