regulacja pompy VP37

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
motowalus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob gru 01, 2007 22:59
Lokalizacja: Wolsztyn

regulacja pompy VP37

Post autor: motowalus » pn gru 17, 2012 19:25

Niestety w moim audi A6 C4 2.5TDI nie moge się połączyć z Vagiem. Nie mogę więc ustawić sobie dawki paliwa a muszę wyczyścić nastawnik. W zwiazku z tym pytanie. Gdzieś obiło mi się o uszy, że regulacja na stole pobierczym jest dokładniejsza niż pod vagiem. W takim razie w ogole nie potrzebuje komp żeby wszystko ustawić? kąt wtrysku już ustawiałem pod zegarem wiec z tym nie ma problemu. interesuje mnie tylko reszta ustawień.


Seat Toledo 1.9TDI 110KM

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211027

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

regulacja pompy VP37

Post autor: Michał_1977 » pn gru 17, 2012 20:22

Tak jest.Stół jest dokładniejszy niż VAG.Później tak jak piszesz,kąt wtrysku czujnikiem i gitara.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

regulacja pompy VP37

Post autor: Adamm » pn gru 17, 2012 21:00

motowalus, albo dobry kabel i wio :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
motowalus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob gru 01, 2007 22:59
Lokalizacja: Wolsztyn

regulacja pompy VP37

Post autor: motowalus » pn gru 17, 2012 21:20

niestety problem nie lezy w kablu ;/ na wtyczce jest zasilanie +12V brak jednak napięcia na lini k. i nie dalem rady dojsc jak to naprawic bo troche mam balagan w elektryce niestety


Seat Toledo 1.9TDI 110KM

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211027

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

regulacja pompy VP37

Post autor: Fahoo » wt gru 18, 2012 08:32

bo masz instalacje obd a nie obdII w aucie ale przejsciówki mozna kupic lub wpiąc się pinami i działa
Obrazek


koszt 7,5 u viakena :okej:
http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/adapte ... -obd1.html" onclick="window.open(this.href);return false;


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
motowalus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob gru 01, 2007 22:59
Lokalizacja: Wolsztyn

regulacja pompy VP37

Post autor: motowalus » wt gru 18, 2012 12:26

Fahoo, chyba nie podejrzewasz mnie że probowalem podlaczyc wtyczke obdII do gniazda obd? az takim nowicjuszem nie jestem :D oczywiscie przejsciowke posiadam bo w poprzednim aucie (Seat Toledo) rowniez nie bylo obdII. po prostu na gniezdzie w moim aucie nie ma napiecia na lini K. prawdopodobnie sa gdzies pociete kable albo ktos sie do nich wpial z jakimis dodatkowymi bajerami typu alarm. probowalem dojsc gdzie bezposrednio w ecu mozna sie wpiac ale niestety do takiej wiedzy ciezko sie dokopac


Seat Toledo 1.9TDI 110KM

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211027

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

regulacja pompy VP37

Post autor: Fahoo » wt gru 18, 2012 15:29

motowalus, daj model i rok auta podam ci piny bezposrednio z ECU


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
motowalus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob gru 01, 2007 22:59
Lokalizacja: Wolsztyn

regulacja pompy VP37

Post autor: motowalus » wt gru 18, 2012 15:35

Audi A6 C4 2.5TDI AAT rok 1996


Seat Toledo 1.9TDI 110KM

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211027

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

regulacja pompy VP37

Post autor: munior » wt gru 18, 2012 22:36

motowalus pisze:Audi A6 C4 2.5TDI AAT rok 1996
42 pin z kompa linia K :bigok: a ustawianie dawki "na stole " nie ma najmniejszego sensu ,bo i tak można ją zmienić w adaptacjach :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
motowalus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob gru 01, 2007 22:59
Lokalizacja: Wolsztyn

regulacja pompy VP37

Post autor: motowalus » śr gru 19, 2012 01:38

munior, owszem, jeżelu da rade się podłączyć z kompem:)


Seat Toledo 1.9TDI 110KM

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211027

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

regulacja pompy VP37

Post autor: ciachotdi » śr gru 19, 2012 15:43

munior pisze: nie ma najmniejszego sensu ,bo i tak można ją zmienić w adaptacjach
zapomniał kolega dodać ze regulacja jest marginalna :smoke:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

regulacja pompy VP37

Post autor: munior » śr gru 19, 2012 21:45

ciacho840 pisze: munior napisał(a): nie ma najmniejszego sensu ,bo i tak można ją zmienić w adaptacjach


zapomniał kolega dodać ze regulacja jest marginalna
No nie powiedziłałbym że prawie 2 mg to ''marginalna "regulacja ...fakt fabryka tak ustawia nastawnik na pompie że za dużo nie zwiększymy ,ale ustawiamy sobie sami tak ,
żeby minimum w adaptacjach wynosiło ok.4 mg i maximum mamy już ok.2 mg :chytry:
motowalus pisze:munior, owszem, jeżelu da rade się podłączyć z kompem:)
:chytry:
motowalus pisze: probowalem dojsc gdzie bezposrednio w ecu mozna sie wpiac ale niestety do takiej wiedzy ciezko sie dokopac
No przecież masz podane na tacy :bigok: 42 pin w twoim ECU , czyli linie K podpinasz pod obd 2 ,zasilanie (+) (-) i musisz się połaczyć ...o ile masz kabel sprawny ,odpowiednio skonfigurowane opcje w programie i sterowniki USB do kabla...nie zdarzył mi się jeszcze taki z którym bym się nie połaczył,a trochę tego przewaliłem ...nawet stare 2,5 i audi 80 na nastawniku potencjometrycznym i ze starym sterownikiem z dostępnym tylko blokiem 000 :hmm: choć w tych staruszkach ,najlepiej od razu przerobić to na nastawnik indukcyjny i komp z pełną diagnostyką co zwykle czynię na życzenie umęczonych właścicieli szczególenie audi 80 ,gdzie padający nastawnik potencjometryczny MES ,potrafi okrutnie umilić życie :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 139 gości