Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mteszl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 16, 2012 18:30

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: mteszl » ndz gru 09, 2012 22:46

Witam,
chciałbym poprosić o Waszą radę co robić. Blokują mi się kierownice w turbo na 4, 5 biegu przy ok 2800 obr. Chcę ten problem definitywnie wyeliminować. Naczytałem się, że czyszczenie zazwyczaj pomaga na jakiś krótki czas i potem trzeba znowu czyścić. Chodzi mi po głowie pomysł kupienia używanego turbo np od ASZ V ARL (jakie jest Wasze doświadczenie czy problem zapiekania występuje rzadziej) tylko nie wiem gdzie, żeby nie w walić się w kolejne turbo z tym samym problemem, może znacie jakieś pewne źródło (nie koniecznie sklep z nówkami).
Z góry dzięki



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Adamm » ndz gru 09, 2012 23:59

wyczyscic porzadnie i nie jezdzic po emerycku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

mteszl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 16, 2012 18:30

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: mteszl » pn gru 10, 2012 00:10

Sam się na tym nie kumam. Jestem z podlasia masz jakiś dobry adres?? Jakie to kwoty??



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Re: Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Zimny Chirurg » pn gru 10, 2012 00:11

Adamm pisze:wyczyscic porzadnie i nie jezdzic po emerycku
Styl emerycki nie ma nic do tego.
Juz Ci mówie co sprawdz. Po 1 wymien lub wytnil katalizator. Oczywiście wymien na nowy. Lepiej wytnij. Po 2 sprawdz czy nie jeją wtryski. Jak to zrobisz i wszystko bedzie sprawne to będzie ok na 100%.
Dla przykładu u mnie było podobnie. Po wycieciu katalizatora od 3 lat zapomniałem ze mam turbo. Niekiedy w zime pół roku smigam jak emeryt bo mam taki kaprys i geometria chodzi ze małym palcem ją przestawiam jak mie sie podoba.

Pozdro

ZC



mteszl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 16, 2012 18:30

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: mteszl » pn gru 10, 2012 00:14

Wtryski raczej nie leją korekcje na vagu są 0,2 - 0,3. Z katalizatorem to pomyślę, ale najpierw trzeba zrobić turbo.



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Re: Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Zimny Chirurg » pn gru 10, 2012 00:16

mteszl pisze:Wtryski raczej nie leją korekcje na vagu są 0,2 - 0,3. Z katalizatorem to pomyślę, ale najpierw trzeba zrobić turbo.

Zrób turbo i od razu wywal kata. I zapomnisz o turbinie.

Pozdro

ZC



mteszl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 16, 2012 18:30

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: mteszl » pn gru 10, 2012 00:44

A może ma ktoś na zbyciu turbawkę w dobrym stanie od asz, arl??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Haki » pn gru 10, 2012 21:36

Zrób swoją --- z polerowaniem na lustro miejsca po którym poruszają się kierownice ... resztę dopowiedział już kolega ZC :bigok:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Jarek_NS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1886
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 19:48
Lokalizacja: Nowy Sącz

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Jarek_NS » wt gru 11, 2012 00:31

W Tdi ahf miałem wycięty kat i dalej zapiekała się geometria. Problemem była odma przez którą opart oleju dostawały się do dolotu. Założyłem oil catch tank i przez następne 80 tkm był spokój.


Moje MK4 AXR+ Pakiet V6 MFD+FULL FIS EVOLO STP viewtopic.php?f=89&t=483752
Obrazek

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Detektor » wt gru 11, 2012 14:29

Jarek_NS pisze:Problemem była odma przez którą opart oleju dostawały się do dolotu. Założyłem oil catch tank i przez następne 80 tkm był spokój
Nie widzę związku kolego, przecież geometria w turbinie to strona gorąca.

Wycięcie katalizatora napewno ma wpływ na geometrię.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

mteszl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 16, 2012 18:30

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: mteszl » śr gru 12, 2012 16:56

Haki radzisz, żebym zrobił swoją bo? Duża jest różnica pomiędzy G1749V a G1749VA ?



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Detektor » śr gru 12, 2012 19:37

mteszl, zrób swoją jeżeli jest jeszcze zdrowa i nie ma luzów. Zamiana na tą od ASZ czy ARL będzie miała tylko
sens jeżeli zamierzasz wgrać mu wirusa, w innym przypadku mija się to z celem. Nie ma różnicy czy będziesz miał
swoje turbo czy inne (większe) ponieważ w każdej jednej może się zapiec geometria bez różnicy od jakiego silnika
jest dana turbina bo każda jest tak samo podatna na tego typu historie.
mteszl pisze:Duża jest różnica pomiędzy G1749V a G1749VA ?
o co pytasz dokładnie ? 1749VA jest odrazu z kolektorem jako jeden element a u Ciebie o ile dobrze pamiętam
turbina jest osobno przykręcana do kolektora.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

mteszl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 16, 2012 18:30

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: mteszl » śr gru 12, 2012 23:02

Wirusa już mam, na swoim turbo ciśnienie mam podniesione o 0,2 bara, robiłem wirusa w Tykocinie u Zapstrzała. Pytanie o różnice pomiędzy turbinami dotyczy konstrukcji (czym właściwie po za mocowaniem kolektora się różnią), trwałości, odporności na podniesione ciśnienie. Mam w planach wrzucenie wtrysków 205 celuje w jakieś 130 kucy więcje nie chce, nie chcę inwestować w nowe chłodzenie do turba.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Co radzicie, zapieczone kierownice ALH

Post autor: Adamm » czw gru 13, 2012 02:18

roznia sie podlaczeniami wezy

do 130 koni starczy Ci ori turbo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości