Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
Witam,
chciałbym poprosić o Waszą radę co robić. Blokują mi się kierownice w turbo na 4, 5 biegu przy ok 2800 obr. Chcę ten problem definitywnie wyeliminować. Naczytałem się, że czyszczenie zazwyczaj pomaga na jakiś krótki czas i potem trzeba znowu czyścić. Chodzi mi po głowie pomysł kupienia używanego turbo np od ASZ V ARL (jakie jest Wasze doświadczenie czy problem zapiekania występuje rzadziej) tylko nie wiem gdzie, żeby nie w walić się w kolejne turbo z tym samym problemem, może znacie jakieś pewne źródło (nie koniecznie sklep z nówkami).
Z góry dzięki
chciałbym poprosić o Waszą radę co robić. Blokują mi się kierownice w turbo na 4, 5 biegu przy ok 2800 obr. Chcę ten problem definitywnie wyeliminować. Naczytałem się, że czyszczenie zazwyczaj pomaga na jakiś krótki czas i potem trzeba znowu czyścić. Chodzi mi po głowie pomysł kupienia używanego turbo np od ASZ V ARL (jakie jest Wasze doświadczenie czy problem zapiekania występuje rzadziej) tylko nie wiem gdzie, żeby nie w walić się w kolejne turbo z tym samym problemem, może znacie jakieś pewne źródło (nie koniecznie sklep z nówkami).
Z góry dzięki
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
wyczyscic porzadnie i nie jezdzic po emerycku
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
Sam się na tym nie kumam. Jestem z podlasia masz jakiś dobry adres?? Jakie to kwoty??
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Re: Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
Styl emerycki nie ma nic do tego.Adamm pisze:wyczyscic porzadnie i nie jezdzic po emerycku
Juz Ci mówie co sprawdz. Po 1 wymien lub wytnil katalizator. Oczywiście wymien na nowy. Lepiej wytnij. Po 2 sprawdz czy nie jeją wtryski. Jak to zrobisz i wszystko bedzie sprawne to będzie ok na 100%.
Dla przykładu u mnie było podobnie. Po wycieciu katalizatora od 3 lat zapomniałem ze mam turbo. Niekiedy w zime pół roku smigam jak emeryt bo mam taki kaprys i geometria chodzi ze małym palcem ją przestawiam jak mie sie podoba.
Pozdro
ZC
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
Wtryski raczej nie leją korekcje na vagu są 0,2 - 0,3. Z katalizatorem to pomyślę, ale najpierw trzeba zrobić turbo.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Re: Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
mteszl pisze:Wtryski raczej nie leją korekcje na vagu są 0,2 - 0,3. Z katalizatorem to pomyślę, ale najpierw trzeba zrobić turbo.
Zrób turbo i od razu wywal kata. I zapomnisz o turbinie.
Pozdro
ZC
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
A może ma ktoś na zbyciu turbawkę w dobrym stanie od asz, arl??
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
Zrób swoją --- z polerowaniem na lustro miejsca po którym poruszają się kierownice ... resztę dopowiedział już kolega ZC
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
W Tdi ahf miałem wycięty kat i dalej zapiekała się geometria. Problemem była odma przez którą opart oleju dostawały się do dolotu. Założyłem oil catch tank i przez następne 80 tkm był spokój.
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
Nie widzę związku kolego, przecież geometria w turbinie to strona gorąca.Jarek_NS pisze:Problemem była odma przez którą opart oleju dostawały się do dolotu. Założyłem oil catch tank i przez następne 80 tkm był spokój
Wycięcie katalizatora napewno ma wpływ na geometrię.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
Haki radzisz, żebym zrobił swoją bo? Duża jest różnica pomiędzy G1749V a G1749VA ?
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
mteszl, zrób swoją jeżeli jest jeszcze zdrowa i nie ma luzów. Zamiana na tą od ASZ czy ARL będzie miała tylko
sens jeżeli zamierzasz wgrać mu wirusa, w innym przypadku mija się to z celem. Nie ma różnicy czy będziesz miał
swoje turbo czy inne (większe) ponieważ w każdej jednej może się zapiec geometria bez różnicy od jakiego silnika
jest dana turbina bo każda jest tak samo podatna na tego typu historie.
turbina jest osobno przykręcana do kolektora.
sens jeżeli zamierzasz wgrać mu wirusa, w innym przypadku mija się to z celem. Nie ma różnicy czy będziesz miał
swoje turbo czy inne (większe) ponieważ w każdej jednej może się zapiec geometria bez różnicy od jakiego silnika
jest dana turbina bo każda jest tak samo podatna na tego typu historie.
o co pytasz dokładnie ? 1749VA jest odrazu z kolektorem jako jeden element a u Ciebie o ile dobrze pamiętammteszl pisze:Duża jest różnica pomiędzy G1749V a G1749VA ?
turbina jest osobno przykręcana do kolektora.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
Wirusa już mam, na swoim turbo ciśnienie mam podniesione o 0,2 bara, robiłem wirusa w Tykocinie u Zapstrzała. Pytanie o różnice pomiędzy turbinami dotyczy konstrukcji (czym właściwie po za mocowaniem kolektora się różnią), trwałości, odporności na podniesione ciśnienie. Mam w planach wrzucenie wtrysków 205 celuje w jakieś 130 kucy więcje nie chce, nie chcę inwestować w nowe chłodzenie do turba.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Co radzicie, zapieczone kierownice ALH
roznia sie podlaczeniami wezy
do 130 koni starczy Ci ori turbo
do 130 koni starczy Ci ori turbo
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 118 gości