remont ajm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- barto3130
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
- Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
- Kontakt:
remont ajm
Ktos sie orientuje w koszcie remontu silnika ajm?turbo sprawne
Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;
- barto3130
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
- Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
- Kontakt:
remont ajm
hm problem jest taki ze przepuszczaja mi pierscienie olejowe,wiec głowica tez wchodzi w gre.
Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;
remont ajm
Koszta nie są małe. Jak rozbierzesz pewnie okaże się że trzeba robić szlif cylindrów. A jak szlif to i nowe tłoki. Ja za zestaw 4 nowych tłoków z pierścieniami sworzniami i zabezpieczeniami kolbenchmitta do silnika 1,6 TD płaciłem około 1000 złotych. Pamiętam że na pewno po znajomości, za szlif kolega wziął ode mnie symboliczną stówkę. Remont głowicy ze szkiełkowaniem nowymi prowadnicami 4 zaworami wydechowymi i szklankami INA kosztował mnie coś między 300 a 400 złotych i to też po znajomości. U mnie odpadł szlif wału i panewek bo wszystko jest jak z fabryki - nie wiadomo co wylezie u Ciebie. Do tego musisz doliczyć:
-uszczelka głowicy być może i śruby
-rozrząd
-simmeringi wału korbowego wałka rozrządu
-uszczelki: pokrywy rozrządu miski olejowej podstawy filtra oleju i kolektorów
-zestaw śrub do mocowania sprzęgła
-pompę wody
No i najważniejsze kto i za ile Ci to poskłada.
Jednym słowem rozejrzyj się gdzieś za droższym słupkiem z gwarancją przełóż i lataj, no chyba że chodzi o udowodnienie sobie że "ja też potrafię"
Pozdrawiam
-uszczelka głowicy być może i śruby
-rozrząd
-simmeringi wału korbowego wałka rozrządu
-uszczelki: pokrywy rozrządu miski olejowej podstawy filtra oleju i kolektorów
-zestaw śrub do mocowania sprzęgła
-pompę wody
No i najważniejsze kto i za ile Ci to poskłada.
Jednym słowem rozejrzyj się gdzieś za droższym słupkiem z gwarancją przełóż i lataj, no chyba że chodzi o udowodnienie sobie że "ja też potrafię"
Pozdrawiam
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
remont ajm
Rozbierasz silnik,jak cylindry i tłoki są ok to je zostawiasz. czyli uszczelka pod głowicą i wymianapierścienie to koszt robocizny około 500-600zł.pierścienie 200 pare i uszczelkaz planowaniem około 200zł. jeśli chceszuszczelniacze todochodzi około 15zł komplet, docieranie zaworów około 80zł, wymiana prowadnic uszkodzonych 50zł.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 17:17
- Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
- Kontakt:
Re: remont ajm
witam,
poczepie sie pod temat, bo też chodzi o remont ajm. zmierzona dzisiaj kompresja jest nastepujaca: 26,28,28,28. Golf po nocy na dworze przy -10 odpala za mniej wiecej 80 razem (przy 60 zakreceniu rozrusznika przestalismy liczyc). Jakie będą koszta remontu silnika w tym przypadku ? Pytam bo zastanawiam sie co lepsze, remont czy nowy słupek?
poczepie sie pod temat, bo też chodzi o remont ajm. zmierzona dzisiaj kompresja jest nastepujaca: 26,28,28,28. Golf po nocy na dworze przy -10 odpala za mniej wiecej 80 razem (przy 60 zakreceniu rozrusznika przestalismy liczyc). Jakie będą koszta remontu silnika w tym przypadku ? Pytam bo zastanawiam sie co lepsze, remont czy nowy słupek?
remont ajm
Ja wlałbym remontować. Jaki masz przbieg? orginalny? Sprawdzałeś synchronizacje wałka rozrządu. Przy takiej kompresji powinien raczej odpalić ale nie aż tak kiepsko... świece grzeją, ile oleju ubywa, ile dolewasz?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
remont ajm
z tym paleniem u kolegi kryzysiek jest coś nie tak
też mam ajm
i u mnie jest tak 28 30 26.5 30 odchyłka niby 3.5 bara (może być do 5bar) ale pali bez problemu
co nie znaczy że silnik igła
od razu łapie na jeden cylinder a za dosłownie 1/10 sekundy na kolejne dwa
tylko odpali i chodzi równo, nie szarpie, stuka lekko popychacz albo wtrysk
u Ciebie musi być coś nie tak nie z kompresją a z osprzętem
co do remontu ajm ciężko zmieścić się w 1500zł a jak dołożysz 500zł to kupisz asz z pompkami z jakiegoś anglika
ktoś przerobi Ci program pod nowe wtryski i jazda
potencjał większy, większe panewki, wtryski a cenowo wielkiej przepaści nie ma
a ze starego sprzedasz jeszcze wtryski, głowicę jak się nadaje i może wyjść że dopłacisz do całej operacji 1500zł czyli koszt remontu
więc warto usiąść i przekalkulować co się bardziej opłaca
też mam ajm
i u mnie jest tak 28 30 26.5 30 odchyłka niby 3.5 bara (może być do 5bar) ale pali bez problemu
co nie znaczy że silnik igła
od razu łapie na jeden cylinder a za dosłownie 1/10 sekundy na kolejne dwa
tylko odpali i chodzi równo, nie szarpie, stuka lekko popychacz albo wtrysk
u Ciebie musi być coś nie tak nie z kompresją a z osprzętem
co do remontu ajm ciężko zmieścić się w 1500zł a jak dołożysz 500zł to kupisz asz z pompkami z jakiegoś anglika
ktoś przerobi Ci program pod nowe wtryski i jazda
potencjał większy, większe panewki, wtryski a cenowo wielkiej przepaści nie ma
a ze starego sprzedasz jeszcze wtryski, głowicę jak się nadaje i może wyjść że dopłacisz do całej operacji 1500zł czyli koszt remontu
więc warto usiąść i przekalkulować co się bardziej opłaca
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 17:17
- Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
- Kontakt:
remont ajm
przebieg jest 286 tysi ale według mnie ma ponad 400.
Oleju raczej nie dolewam, bo nie ma po co, tylko czasem jak sie gdzies spiesze, to potem trzeba dolac 100ml. Tylna sciana silnika od zawsze jest lekko w oleju, ale poza tym git.
@JABcok20 - Był wymieniany czujnik położenia wałka rozrządu jeżeli o to chodzi.
Samochód ogólnie przez ostatnie 4 miesiace byl u mechanika z 10 razy, właśnie w kwestii odpalania. Wymienili i sprawdzili już chyba wszystko co się dało. Cały układ paliwowy i dolotowy został sprawdzony. Może elektryka coś szwankuje ?
Sorry ze nie daje wam bardziej szczegołowych odpowiedzi ale sie po prostu na tym nie znam.
Oleju raczej nie dolewam, bo nie ma po co, tylko czasem jak sie gdzies spiesze, to potem trzeba dolac 100ml. Tylna sciana silnika od zawsze jest lekko w oleju, ale poza tym git.
@JABcok20 - Był wymieniany czujnik położenia wałka rozrządu jeżeli o to chodzi.
Samochód ogólnie przez ostatnie 4 miesiace byl u mechanika z 10 razy, właśnie w kwestii odpalania. Wymienili i sprawdzili już chyba wszystko co się dało. Cały układ paliwowy i dolotowy został sprawdzony. Może elektryka coś szwankuje ?
Sorry ze nie daje wam bardziej szczegołowych odpowiedzi ale sie po prostu na tym nie znam.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
remont ajm
napisz do kolegów na regionalnym a jesteś z w-wy to chłopaki znają się na rzeczy - no że chyba to oni ręce rozkładają
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
remont ajm
kryzysiek, jak cos to odezwij sie do mnie cos pomyslimy
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości