Witam przy moim golfie 2 1.6td z 1991roku, po wymianie chłodnicy pojawił się problem.
Autko zgasło mi kilka razy przy skręcaniu zazwyczaj na światłach, po dłuższym postoju na biegu jałowym.
Nie pomogła wymiana filtra paliwa.
Tendencje do tego typu wybryków ma na zagrzanym silniku.
Ostatnio zaś przytrafia się że auto na jakimś wyboju przygaśnie, siłą rozpędu pojedzie dalej zaś na desce rozdzielczej kilka razy mrugnie kontrolka niskiego poziomu płynu chłodniczego.
Nie wiem czy przyczyny szukać w instalacji czy czy też coś przytyka mi pompę .
gaśnie na wolnych obrotach przy skręcie i wybojach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
gaśnie na wolnych obrotach przy skręcie i wybojach
a jak jest z temperatura? jakie ma obroty po nagrzaniu? sprawdź wszystkie kabelki przy przekaźnikach i pompie wtryskowej.
gaśnie na wolnych obrotach przy skręcie i wybojach
Sprawdź jak mocno trzyma się wsuwka na elektrozaworze gaszącym w pompie.
I am traveler of both time and space...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
gaśnie na wolnych obrotach przy skręcie i wybojach
Taki silnik to gaśnie głownie z dwóch powodów - w/w elektrozawór na pompie, bądź wkład stacyjki. Częściej do wymiany jest wkład.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
Re: gaśnie na wolnych obrotach przy skręcie i wybojach
Właśnie wymieniłem wkład stacyjki i wszystko działa.dominik7 pisze:Taki silnik to gaśnie głownie z dwóch powodów - w/w elektrozawór na pompie, bądź wkład stacyjki. Częściej do wymiany jest wkład.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości