Coś świerka po odpaleniu `

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LoOk666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt wrz 06, 2011 15:29

Coś świerka po odpaleniu `

Post autor: LoOk666 » czw lis 29, 2012 13:04

Pacjent Golf IV TDI 1.9 oznaczenie silnika ALH 90 ps.

Świerka po zapaleniu jak sie nagrzeje to przestaje


[youtube][/youtube]



Proszę o diagnozę pozdrawiam Łukasz LoOk


Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana.
------------------------------------------------
VW Golf IV. 90 kucy TDI.

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Coś świerka po odpaleniu `

Post autor: tberent » czw lis 29, 2012 13:35

wg mnie trzeba zrzucić paski i zobaczyć, ja miałem boscha za chyba 22 zł wielorowkowy a pierniczony jakis zleżały był.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Coś świerka po odpaleniu `

Post autor: daniel.wwe » czw lis 29, 2012 14:00

Nie moge w tej chwili otworzyc tego filmiku ale jesli ten dzwiek wydobywa sie z okolic napinacza paska wielorowkowego to nastepnym razem jak odpalisz auto i bedzie ten dzwiek, nacisnij na napinacz paska wielorowkowego, jesli dzwiek zniknie masz winowajce, a dokladniej pewnie tulejka w tym amortyzatorku sie wybila. U mnie kiedys tak bylo. Dotoczylem druga i do dzis spokoj


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
LoOk666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt wrz 06, 2011 15:29

Coś świerka po odpaleniu `

Post autor: LoOk666 » czw lis 29, 2012 21:16

jesli chodzi ci o ten teleskop taki to jak to wcisne to nic nie da piszczenie dalej wystepuje. fimik działa


Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana.
------------------------------------------------
VW Golf IV. 90 kucy TDI.

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Coś świerka po odpaleniu `

Post autor: ciachotdi » pt lis 30, 2012 22:01

daniel19843 pisze:pewnie tulejka w tym amortyzatorku sie wybila
jest tam jakaś tulejka, mozesz zapodać jakieś foto



daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Coś świerka po odpaleniu `

Post autor: daniel23584 » pt lis 30, 2012 23:05

Jest jest... tam gdzie sie przykreca amortyzatorek do napinacza, sruba przechodzi przez tulejke ktora lubi sie wybic i wtedy wydobywaja sie dziwne dzwieki.. jakis czas temu tez to przerabialem


ALH -> 205 -> soft

coval
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 17:43
Lokalizacja: Zielona Góra

Coś świerka po odpaleniu `

Post autor: coval » sob gru 01, 2012 12:47

Niestety mało prawdopodobne żeby to był napinacz paska wielorowkowego. Częstotliwość ćwierkania wskazuje na układ napędu rozrządu.
LoOk666, poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=372047 i inny zawarty w linkach, bo taki problem juz był opisywany z rozwiązaniem go.



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Coś świerka po odpaleniu `

Post autor: daniel.wwe » sob gru 01, 2012 16:17

coval pisze:Niestety mało prawdopodobne żeby to był napinacz paska wielorowkowego
Dokładnie. Dopiero teraz miałem możliwość obejrzenia filmu, nie wygląda to na napinacz..


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości