pytanko o ssanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

danielvw3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 14:04
Lokalizacja: zambrów

pytanko o ssanie

Post autor: danielvw3 » ndz lut 04, 2007 21:32

mam pytanko,jezeli przy rannym odpalaniu ,zaciagne ssanie to powinny się podnieść obroty czy nie????


danielvw3

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » ndz lut 04, 2007 21:34

U mnie sie podnosza, ale slyszalem, ze sa wersje, w ktorych nie podnosza sie obroty, ale slychac roznice w sposobie pracy silnika.


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » pn lut 05, 2007 11:19

umnie też się podnoszą i tak powinno być w AAZ!!


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

robak7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn gru 27, 2004 20:12
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: pytanko o ssanie

Post autor: robak7 » pn lut 05, 2007 11:20

danielvw3 pisze:mam pytanko,jezeli przy rannym odpalaniu ,zaciagne ssanie to powinny się podnieść obroty czy nie????
U mnie rowniez sie podnosza. Zobacz sobie zdjecie ponizej na ktorym sa rozrysowane elementy pompy. Jesli masz takie same to obroty powinny wzrastac. Mozna to latwo ustawic sruba nr4. Oczywiscie obroty po wycignieciu przyspieszacza. Jesli nie masz takiej pompy to Ci nie pomoge:(
Obrazek



Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » pn lut 05, 2007 11:33

U mnie sie podnosza, ale slyszalem, ze sa wersje, w ktorych nie podnosza sie obroty, ale slychac roznice w sposobie pracy silnika.
umnie też się podnoszą i tak powinno być w AAZ!!
Chyba mi sie pomylilo z mk2.


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Olaf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob sty 14, 2006 20:20
Lokalizacja: ok. Krakowa

Post autor: Olaf » pt lut 09, 2007 09:59

A czy w MK2 1.6 TD (1V) optymalne obroty to również 900 obr/min. :chytry:


:okej: [b] Pozdrawiam [/b] :okej:

sibikkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lis 16, 2012 23:19

pytanko o ssanie

Post autor: sibikkk » śr lis 28, 2012 23:31

Mam problem z wyprzedzaczem kąta wtrysku, przejawiający sie brakiem zwiększonych obrotów z wyciągnietym wyprzedzaczem. Słychać zmianę pracy silnika ale nic poza tym i przy zapalaniu troszke telepie.

Dodam że posiadam klimatyzacje i sprawa wyglada inaczej z ustawieniem obrotów z wyciągnietym wyprzedzaczem. Nie posiadam także regulacji precyzyjnych obrotów na biegu jałowym bez wyciągnietego wyprzedzacza.Dalej regulacja obrotów bez wyciągniętego oraz z wyciągnietym nic nie daje, jeśli chodzi o mój problem.

Mógłby się ktoś wypowiedzieć bede wdzięczny.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

pytanko o ssanie

Post autor: JABcok20 » czw lis 29, 2012 00:38

Masz coś rozregulowane tzn. wiem co ale i tak nie będę tłumaczył bo mechanik który nie ogarnia tematu tego nie ustawi. Jest to bardzo proste ale widziałem już tak namieszane że wszystko możłiwe. Co drugi mechanik się czuje że ustawi a tak namiesza że szkoda gadać.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

sibikkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lis 16, 2012 23:19

pytanko o ssanie

Post autor: sibikkk » czw lis 29, 2012 01:30

:) kolego pewnie nie przeczytałeś całego mojego postu :) chodzi o pompe która nie posiada precyzyjnego ustawienie obrotu oraz która jest z zaworkiem ciśnieniowym który reguluje obroty np z właczoną klimatyzacją :) a jak wiesz to sie ciesze tylko twój post nic owocnego nie ukazał :>



sibikkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lis 16, 2012 23:19

pytanko o ssanie

Post autor: sibikkk » czw lis 29, 2012 01:34

aha a jak byś wiedział co to byś nie używał określenia "coś" jak jesteś fach mistrzem



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

pytanko o ssanie

Post autor: JABcok20 » czw lis 29, 2012 02:02

Nie pisałem że jestem fach mistrzem;) No ale widzę że bardzo dobrze wytłumaczyłeś swój problem :kac:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

pytanko o ssanie

Post autor: _model_ » czw lis 29, 2012 13:47

Ja jak miałem Golfa AAZ z klimą to dało się bez problemu ustawić obroty biegu jałowego. na pompie są śruby odpowiedzialne za to. Zresztą na cięgnie za pompa (od wyprzedzenie kąta zapłonu) też można podregulować. Jest dźwigienka i dwa ograniczniki z regulacją. Troszkę dłubania jest ale da radę. Generalnie podepnij vaga i zobacz czy w sekcji pompa paliwa nie pokaże błędu zaworu N108 (na 99%). U mnie nie działało to za dobrze i się okazało, że mam walnięty przewód od tego zaworu.


Skoda Rapid Liftback 1,0TSI MY 2019, Ambition+Audio+Sunset

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości