po wymianie rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
po wymianie rozrządu
Podobno niektóre paski tak wyją jak się napnie prawidłowo.Słyszałem że niektórzy delikatnie luzują i jest spokój.
Ja osobiście bym zostawił jak fabryka kazała i tylko słuchał czy sie to nie pogarsza.Po jakims czasie powinno sie uspokoić.
Chyba że u Ciebie jakoś inaczej słychać niż na filmiku.
Ja osobiście bym zostawił jak fabryka kazała i tylko słuchał czy sie to nie pogarsza.Po jakims czasie powinno sie uspokoić.
Chyba że u Ciebie jakoś inaczej słychać niż na filmiku.
po wymianie rozrządu
ten motyw mozna zaobserwowac w silnikach chewrotela oraz opla. Trzeba nieco poluzowac pasek i sprzwdzic jak tam sie zmieniło. Dlatego tez rozrzad sie sprawdza co pewniem przebieg i czas a nie ze tylko zakladamy i za 90 czy 120 tys dopiero zagladamy. To jeden z powaznych bledów ludzi. Nikt ci nie uwzgledni gwarancji jak sie cos wykrzaczy p przelocie 40 czy 50 tys km ani od tego co zakladal a ni od tego co sprzedawal czesci.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
po wymianie rozrządu
U mnie po wymianie rozrządu wydobywa się tak sam dźwięk jak ten w linku od Michal7891. Silnik pracuje jakby jakieś łożysko było mocno zatarte. Sprawdzałem wszystko o czym pisaliście i jedyne co pozostało, tylko nie pamiętam na którym forum o tym czytałem(A4 klub czy Vwgolf.pl) to panewki wałka rozrządu... Rozrząd wymieniałem ok 25 tys km. temu.
Słyszałem już kilka PD-ków, które pracowały tak jak mój i wydaje mi się, że to może byc całkiem sensowne wytłumaczenie tego dźwięku.
Słyszałem już kilka PD-ków, które pracowały tak jak mój i wydaje mi się, że to może byc całkiem sensowne wytłumaczenie tego dźwięku.
po wymianie rozrządu
moim zdanie to niepowazny chyba jestes. Jakby panewki mialy taki odglos wydawac to byl by to trup a nie silnik no i ile by tak pochodzil?? Tydzien gora i po walku, glowicy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
po wymianie rozrządu
Poważny nie poważny, dyskutujemy tutaj i tyle. Nie mam doświadczenia w kwestii panewek i wałków rozrządu... napisałem tylko co przeczytałem na którymś z w/w forum.
Po to jest ta dyskusja i to forum żeby właśnie wyprowadzać ludzi(np. mnie) z błędu. I dziękuje Ci za takie info, bo gość który wymieniał mi rozrząd(pracownik ASO VW) stwierdził również, że to panewki...chociaż nie chciałem w to wierzyć. Do tej pory nie daje mi to spokoju, zobaczymy co będzie przy nastepnej wymianie rozrzadu. Bo już brak mi pomysłów.
Po to jest ta dyskusja i to forum żeby właśnie wyprowadzać ludzi(np. mnie) z błędu. I dziękuje Ci za takie info, bo gość który wymieniał mi rozrząd(pracownik ASO VW) stwierdził również, że to panewki...chociaż nie chciałem w to wierzyć. Do tej pory nie daje mi to spokoju, zobaczymy co będzie przy nastepnej wymianie rozrzadu. Bo już brak mi pomysłów.
po wymianie rozrządu
Podłącze się pod temat, niedawno wymieniałem u brata rozrząd ( silnik AJM hydrauliczny napinacz) i po wymianie pojawił się właśnie taki dzwięk jak w linku (tak jakby pasek był za mocno napięty). Dodam że podczas wymiany używałem blokad, włożyłem zestaw INA razem z tym hydraulicznym siłowniczkiem i pompę wody DOLZ, napięcie ustawione na 4 mm. Na początku myślałem że się ułoży,ale nie przestało. W między czasie wymieniałem taki sam rozrząd w silniku ASZ z tym że założyłem pompe wody SKF ,a reszta taka sama. Jak robiłem tego ASZ to przed zdjęciem paska zmierzyłem napięcie tam gdzie ustawia się 4 mm było 9mm. Więc napinając pasek nie napiąłem go tak mocno ustawiłem 6mm i wszystko chodziło dobrze bez żadnych niepokojących dźwięków. Po przejechaniu przez mojego brata 1500 km (dźwięk nie zniknął) rozebrałem rozrząd jeszcze raz, wymieniłem pasek na Gates i rolkę napinacza na SKF (bo INA już delikatnie szumiała) i napiąłem tak jak w tym ASZ na 6 mm ,ale nic to nie dało, ten dziwy dźwięk pozostał. Przy najbliższej wymianie oleju planuje rozebrać ten rozrząd jeszcze raz i wymienić pompe wody na SKF. Jak myślicie czy to pomoże? Jak napinać pasek w przypadku jak jest hydrauliczny napiunacz? Ustawiać 4 mm, czy 6mm a może jeszcze jakąś inną wartość ? Może ma ktoś większe doświadczenie z tymi rozrządami i coś podpowie? Bo chciałbym żeby ten trzeci raz przyniósł w końcu efekt.
po wymianie rozrządu
Dodam jeszcze że wcześniej wymieniałem kilka rozrządów w silnikach 1.9 TDI PD, ale z mechanicznymi napinaczami i nigdy nie miałem takiego problemu.
- barthez994
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 20:28
- Lokalizacja: Czersk
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
po wymianie rozrządu
barthez994, po co ten odkop? Masz problem z rozrządem,czy w archeologa się bawisz?barthez994 pisze:@mielarz i jak tam? robiłeś 3 raz ten rozrząd?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości