EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Szczygieł
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr maja 09, 2012 19:05
Lokalizacja: Częstochowa

EGR out - wrazenia

Post autor: Szczygieł » sob sie 25, 2012 18:40

Zależy jeszcze jak jeździsz po tym mieście, bo jak na krótkich dystansach to norma, że pali ci ponad 7



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Fahoo » sob sie 25, 2012 22:05

glownie o kolektor chodzi


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: bjoern » pn sie 27, 2012 09:39

Szczygieł pisze:Zależy jeszcze jak jeździsz po tym mieście, bo jak na krótkich dystansach to norma, że pali ci ponad 7
no na krótkich, ale silnik zawsze ciepły ;)


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: matisim » sob wrz 01, 2012 12:28

ostatnio w borze z silnikiem 1.9 Tdi 115km zapchałem ten wężyk który idzie do EGR i silnikowi zaczęło brakować mocy na niskich obrotach i potrafił zgasnąć przy ruszaniu, gdy miał jakieś 1tys obr to po dodaniu gazu strasznie się mulił. gdy wróciłem do stanu poprzedniego problem znikł, dlaczego tak jest??? w ibizie 6l zrobiłem tak samo i problemu nie miałem a tu proszę...



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

EGR out - wrazenia

Post autor: KoJ@K » sob paź 27, 2012 20:36

Pany w którym miejscu powinienem założyc zaślepki w silniku AXR ? Jedna na kolektorze wydechowym to wiadome, a druga ? Tam pod EGRem ? A czy te wejścia do chłodniczki spalin też trzeba zaślepic ? :-k


Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

EGR out - wrazenia

Post autor: Paviarotti » sob paź 27, 2012 22:46

Możesz całkiem chłodniczkę spalin wywalić, ja tak zrobiłem :) ale ja dałem przejściówkę zamiast EGRu. Przewody z wodą spięte elegancko, jak seria :)


Obrazek

mirasek_69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lis 23, 2012 12:29

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: mirasek_69 » pt lis 23, 2012 12:37

Witam
Jestem tutaj nowy, wiec chciałem się przywitać. Witam wszystkich gorąco.
Mam pytanie chciałem się dowiedzieć jaki jest numer części lub ewentualny koszt. W załączniku dodałem zdjęcie o co mi chodzi(narysowane szczałki). Mam pęknięty ten wężyk.
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

EGR out - wrazenia

Post autor: KoJ@K » pt lis 23, 2012 16:56

U mnie kiedyś po logach wyszło, że egr jest w złej kondycji, więc został wyłączony programowo i lekko telepało budą na wolnych, nie dawno wymieniałem turbo i mimo tego, że egr jest wyłączony, to poprzykręcałem jeszcze zaślepki - czyli go zaślepiłem no i telepanie zniknęło całkiem. Auto troszkę dłużej się nagrzewa - dzisiaj rano ( temp. powietrza 4 stopnie) na liczniku temp. 90 stopni miałem po przejechaniu ~ 6 km, więc znowu nie jest tak źle. ;)

mirasek_69, We wszystkich tych miejscach możesz zastosowac normalne zwyczajne opaski zaciskowe skręcane, które na te rurki małe będą kosztowały w granicach 1.50zl, a te większe ok. 3zl, śrubka ok. 1zl. A tą rurkę zastąp jakimś wężem olejoodpornym o takiej średnicy i też zastosuj te opaski skręcane, no chyba, że chcesz miec ori(odczytaj sobie nr z rurki, powinien na niej byc) . A tak na marginesie to po co Ci zawieszka do kibla pod maską ? :helm:


Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

EGR out - wrazenia

Post autor: Paviarotti » pt lis 23, 2012 17:00

KoJ@K pisze:temp. 90 stopni miałem po przejechaniu ~ 6 km
U mnie tak samo (też zaślepiony +wywalony). Nie ma tragedii :)


Obrazek

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

EGR out - wrazenia

Post autor: KoJ@K » pt lis 23, 2012 17:19

To jest temperatura licznikowa. ;) A ile ma dokładnie to nie sprawdzałem Vagiem.


Obrazek

mirasek_69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lis 23, 2012 12:29

EGR out - wrazenia

Post autor: mirasek_69 » pt lis 23, 2012 20:08

heh nawet nie zauważyłem tego zapachu. Zdjęcie wziołem z neta. ładnie się można naciąć. dzieki za info KoJ@K.

Pozdrawiam



mirasek_69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lis 23, 2012 12:29

EGR out - wrazenia

Post autor: mirasek_69 » pt lis 23, 2012 20:08

heh nawet nie zauważyłem tego zapachu. Zdjęcie wziołem z neta. ładnie się można naciąć. dzieki za info KoJ@K.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Sphinksus
TURBINAAA!!!
TURBINAAA!!!
Posty: 797
Rejestracja: czw lis 19, 2009 17:43
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Sphinksus » pt lis 23, 2012 20:53

U mnie też EGR całkiem wywalony razem z klapą gaszącą i wstawiona flansza. 90 stopni pojawia się na blacie po ok 5-6km wiec też nie ma tragedii, biegi na zimnym zmieniam w okolicach 1900rpm. :bigok: Przy gaszeniu coś tam zatelepie ale to tak delikatnie że w normalnym użytkowaniu w ogóle to nie przeszkadza :bigok:


Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam :pub:

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

EGR out - wrazenia

Post autor: Paviarotti » pt lis 23, 2012 22:39

Sphinksus, dokładnie tak. Dzisiaj zerknąłem z ciekawości - po 5km już praktycznie 90, po 6km już 90 siedziało, w seryjnym EGRze wątpię żeby było dużo lepiej.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 110 gości