Macie jakieś pomyśły ? Czy może być winny wąż pomiedzy Vacum a servem z tym "grzybkiem"?
1.9 AFN twardy hamulec, lag turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9 AFN twardy hamulec, lag turbo
Witam jak w temacie mam mały problem ze swoim bolidem. Otóż twardy pedał hamulca sprawdzałem na dwóch autkach moim golfie i vectrze DTI rodziców. Problem wygląda następująco gdy wcisne kilkakrotnie pedął hamulca w golfinie na postoju przy odpalonym robi się twardy i mięknie dopiero jak przejade jakiś odcinek a w vectrze po kilku sek na postoju... Do tego zdarzylo mi sie że przy hamowaniu gwałtownym (trzykrotnym w krótkim odstepie czasu) podczas trzeciego hamowania zrobił się twardy , tak jakby wspomaganie uciekło i dopiero po kilkunastu metrach znów zaczęło wszystko hulać. Do trego zauważyłem dziś gdy zahamowałem i potem zacząłem ruszać z pod swiateł ze golf lepiej się zbiera niż zazwyczaj, az opony zapiszczały
tak jakby coś w układzie servo-vacum miało wpływ i na doładowanie i na te moje nieszczęsne twarde hamulce niekiedy. Wiadomo że człowiek chce bezpiecznie jeździć dlatego czas najwyższy usunąć tą usterkę..
Macie jakieś pomyśły ? Czy może być winny wąż pomiedzy Vacum a servem z tym "grzybkiem"?
Macie jakieś pomyśły ? Czy może być winny wąż pomiedzy Vacum a servem z tym "grzybkiem"?
- italiano_83
- V.I.P.

- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
-
michszym11970
- Mały gagatek

- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
1.9 AFN twardy hamulec, lag turbo
Jak kolega wyżej napisał, nieszczelność w układzie podciśnienia, albo pompa vacum pada. Sterowanie doładowaniem turbo i wspomaganie hamulców zasila to samo podciśnienie.
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
1.9 AFN twardy hamulec, lag turbo
No wiem mniej wiecej jak to działa. Dzisiaj szukałem usterki i nie znalazłem wszędzie wszystko wydaję się być szczelne. Jak odpale golfika na postoju wcisne 3x hamulec to jest twardy jak skała, dopiero jak przejade jakiś odcinek to robi sie miekki i idzie hamować. Wracajac do wcisniecia pedalu 3x , robi sie twardy po tym wylaczylem auto i sciagnalem ten krociec od serva a tam jak ze sprezarki , czy tak ma być ??
Natomiast gdy auto jest odpalone i przykladam palca do krocca to go mocno zasysa na jalowym...
Dodam że gdy wcisne pedał na max to auto sie slabo zbiera od dolu i w przedziale powyzej 2tys obrotów co jakis czas szybciej przyspiesz doslownie 200obr jakby turbo ladowalo mocniej ,potem znów slabo..
Normalnie rece opadają...
Natomiast gdy auto jest odpalone i przykladam palca do krocca to go mocno zasysa na jalowym...
Dodam że gdy wcisne pedał na max to auto sie slabo zbiera od dolu i w przedziale powyzej 2tys obrotów co jakis czas szybciej przyspiesz doslownie 200obr jakby turbo ladowalo mocniej ,potem znów slabo..
Normalnie rece opadają...
-
arwam
1.9 AFN twardy hamulec, lag turbo
spróbuj odpiąć od serva przewód i go zaślep , a potem zobacz czy nadal turbo będzie sie gorzej wkręcać, czasem tak się dzieje jajk servo padnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości

