Ustawienie sztangi turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KrólJulian722
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: KrólJulian722 » sob lis 17, 2012 19:47

Witam dzisiaj wyciągnąłem swoje turbo w celu wyczyszczenia kierownic. Po wyjęciu okazało się że łopatki są ok blokowało je troszkę, ale udało mi się to wyczyścić. Mam takie pytanie jak w tym golfie tj. 1.9 TDI PD AJM powinna być prawidłowo ustawiona sztanga bo teraz była tak że w pozycji neutralnej gruszki czyli na zgaszonym silniku łopatki wysterowane były tylko do połowy po odpalenia auta sztanga poszła do poziomu ogranicznika. Nie wiem czy tak powinno być czy jest źle ustawiona ta sztanga i łopatki powinny cofać się dalej ? Jak to mogę sprawdzić ewentualnie jak ustawić tak żeby było dobrze. Dodam też ze łopatki blokowały się w tej pozycji gdzie sztanga nawet nie dochodzi. A więc ciągłe notlaufy nie były spowodowane zacinaniem się ale pewnie złym ustawieniem.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 18, 2012 10:12

Nic nie ruszaj przy sztandze.Wyczyściłeś geometrię i wystarczy.Przestawienie sztangi na "oko",może narobić niezłego bigosu.Po prostu tym się nie martw.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

KrólJulian722
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: KrólJulian722 » ndz lis 18, 2012 10:27

No tak niby ją wyczysciłem tylko że ona w granicach w jakich chodzi sztanga to się nie blokowała wcale lekko ją przycinało ale w granicy gdzie sztanga joz nie dochodziła i własnie niewiem czy przypadkiem nie trzeba ustawić tej sztangi inaczej no bo skoro turbo się nie blokowało zaworki n75 i n18 sprawne wszystkie węze posprawdzane a natlaufy się zdarzają. Dołączam teraz zrobione logi.

Grupy: 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104896.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Grupy: 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104897.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: italiano_83 » ndz lis 18, 2012 10:58

KrólJulian722 pisze:Grupy: 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104896.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Grupy: 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104897.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Te logi nie kwalifikują się na umieszczanie na forum :bajer: Jest abc diagnozowania więc poczytaj jak ma być wykonany log dynamiczny ...
Sztangi nie ruszaj - zrobisz loga 011 dynamicznego to będzie widać co się dzieje i czy jest potrzebna regulacja czy nie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: wesol » ndz lis 18, 2012 11:14

Ty, a coś ty tu za wypociny wrzucił. Co to ma być; weż mi to wytlumacz co zrobiles bo naprawde nie wiem co to ma przedstawiac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

KrólJulian722
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: KrólJulian722 » ndz lis 18, 2012 12:12

Dobra dobra :pub: tu są następne może te będą dobre a jak nie to zrobimy następne. :jezor:

Zrobiłem 2 logi jeden na
3 Bieg Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104898.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4 Bieg Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_104899.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: wesol » ndz lis 18, 2012 14:52

na 4 biegu z turlaniem sie zaledwie czyli z obrotów 1000 nie wiecej. Majac takie obroty i tak wysoki bieg zapiety wlaczasz logowanie i wciskasz pedal gazu w podloge tylko w podloge nie na pol czy 3/4. Czekasz az osiagnie oborty dajmy na to 3800 i styka.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

KrólJulian722
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: KrólJulian722 » ndz lis 18, 2012 17:34

Dzisiaj joż zabardzo nie zrobię postaram się jutro a jeśli chodzi o te na 3 biegu to co o tym sądzicie. Dzisiaj po czyszczeniu znów był notlauf podczas jazdy obroty sinika około 2.5 tyś prędkość 100 -120 km\h na piątym biegu poczułem taką jak by dziurę może to własnie turbo nie doładowało momentalnie temperatura silnika wskoczyła na 120 stopni. Czy tak powinno być z tą temperaturą?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: wesol » ndz lis 18, 2012 17:45

i na 3 i na 4 takie same czyli do lftu. Zrob pozadne logi jutro to bedziemy gadac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

KrólJulian722
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: KrólJulian722 » ndz lis 18, 2012 18:04

Ok jutro je zrobię czyli mam przy jak najniższych obrotach wrzucić 3 i ciągnąć aż do 4 tyś i to samo na 4 biegu był bym wdzięczny za jakaś podpowiedz jeśli chodzi o te logi bo wierzcie mi że nie mam łatwo ich zrobić bo mieszkam w górach i raz pod górę raz na dół jak się trafi jakaś prostka to tak dziur w drodze że szkoda gadać. :grin:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: wesol » ndz lis 18, 2012 18:12

im wyzszy bieg tym czytelniejsze logi bo przyspieszanie na wysokim biegu z obrotów typu 900-1000 jest na tyle mulowate ze vag odnotowuje wszelkie parametry co powiedzmy pol sekundy czyli co przyrost obrotów okolo 200-300. Jak dasz niski bieg to przyrost obrotów do tych 4000 bedzie trwal 5 sekund a jak na 4 biegu to bedzie trwal 35 sekund. Dluzej czyli czytelniej. Moze byc od biedy na 3 biegu ale tylko jedna grupa logowana naraz czyli 011 pozniej tak samo mozesz zapodac sama grupe oo3 osobno grupe 008. rozumiesz. Wszystko jest na forum tak jak koledzy pisali w dziale abc diagnostyki.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

KrólJulian722
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: KrólJulian722 » pn lis 19, 2012 11:53

Oto logi zrobione dzisiaj na 4 biegu od niskich obrotów. Mam nadzieję że będą dobre :bigok:

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_105118.html" onclick="window.open(this.href);return false;



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: tomau » pn lis 19, 2012 13:16

yyy... :) nie sa dobre :) od 1000 obrotów, nie od 1800... i do 4tys...
przeplywomierz jest do wymiany lub czyszczenia zaczyna powyzej 3300 obrotow obcinac dawke.


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

KrólJulian722
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04

Ustawienie sztangi turbiny

Post autor: KrólJulian722 » pn lis 19, 2012 13:55

aha a jak go czyścić bo jak go odkręciłem to jest tam taka siatka i ona jest czysta prosiłbym o jakieś porady jesli chodzi o logi to nie dam rady innych zrobić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 207 gości