głowica po kompletnej regeneracji a eksploatacja

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

głowica po kompletnej regeneracji a eksploatacja

Post autor: piotrekgal » pn lis 12, 2012 23:11

Mialem kompletnie regenerowana glowice- docieranie zaworow, nowe prowadnice, uszczelniacze, szklanki, komory wirowe itd itd, przejechalem niecale 800km. Jak sie rozumie/jak tez doczytalem, dobrze byloby pewnie olej zmienic mi po 3 tys km? -choc to ponoc bardziej sie ma przy zmianie pierscieni, I jak to sie ma z jazdą- kilka razy po przejechaniu 500km przydeptalem zdrowiej, nic to nie robi?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14294
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

głowica po kompletnej regeneracji a eksploatacja

Post autor: Michał_1977 » wt lis 13, 2012 07:41

Oleju nie zmieniaj nie ma takiej potrzeby.Remont głowicy,to nie to co remont silnika.
Głowicy nic nie będzie po przepałowaniu,bo niby co ma się stać. Luzy zaworów w prowadnicach jakie są ustalone,nie dopuszczą do zatarcia.Przecież głowica ma sporo kanałów wodnych i płyn na bieżąco odbiera ciepłotę.Musiałoby zabraknąć oleju,żeby coś się stało.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

głowica po kompletnej regeneracji a eksploatacja

Post autor: piotrekgal » ndz lis 18, 2012 04:28

Michał_1977, :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości