Jak podłączyć taką pompę wtryskową?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14294
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Jak podłączyć taką pompę wtryskową?

Post autor: Michał_1977 » wt mar 27, 2012 15:25

daniel23584 pisze:założyliśmy drugą i tak samo jak mocniej gazu się wciśnie to zaczyna się pod nią sączyć paliwo
Zmień wszystkie wężyki przelewowe,bo jak któryś spuchł,to ciśnienie się wytwarza i wywala zaślepkę.
Co mi jeszcze do głowy przychodzi,to taka możliwość,że pomyliliście nyple (te śruby na klucz 17) mocujące wężyki zasilający i powrotny,przez co jest słaby i wywala zaślepkę.Na powrotnym ma być napis OUT.
Dawka też może być zbyt uboga,skoro słaby i nie puszcza dymka.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Jak podłączyć taką pompę wtryskową?

Post autor: daniel23584 » śr mar 28, 2012 20:58

Michał_1977 miałeś rację zamienili nyple tzn oba były od wężyka zasilającego, a w starej pompie były oba z napisem OUT. Już zaślepki nie wywala :bigok:
Możesz mi jeszcze podpowiedzieć, bo żeby zwiększyć dawkę paliwa to ile i w którą str pokręcić tą śrubką?


ALH -> 205 -> soft

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14294
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Jak podłączyć taką pompę wtryskową?

Post autor: Michał_1977 » śr mar 28, 2012 21:46

daniel23584 pisze:żeby zwiększyć dawkę paliwa to ile i w którą str pokręcić tą śrubką?
Ostrożnie w prawo,po poluzowaniu przeciwnakretki (kontry) na klucz 13.Najlepiej na obrotach silnika.
Pamiętaj,że po zmianie dawki,trzeba przeprowadzić korektę wydatku resztkowego.
Śruba od wydatku,to ta,na której wspiera się dźwignia gazu w czasie spoczynku.Tutaj masz krótką poradę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ernest_debesciak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt lis 16, 2012 09:17

Jak podłączyć taką pompę wtryskową?

Post autor: ernest_debesciak » pt lis 16, 2012 09:39

Witam... Na wstępie przepraszam że odkopuję stary wątek, lecz... szukam pomocy dosłownie wszędzie. Trafiłem tu z forum Opla (i to nie jednego) ponieważ... Oplami to chyba same dzieci śmigają. Od ponad 2 tyg. szukam pomocy - i niestety... po przez wujka Googla trafiłem własnie do tego wątku. Widzę konkrety (czego mi brakuje w forach Opla) więc, postanowiłem się zarejestrować i zadać kilka pytań...

Mój problem dotyczy pomp wtryskowych BOSCH 284-3 oraz BOSCH 284-2 (obie VE)
Samochód z której owe pompy pochodzą to:

Opel Corsa B, silnik 1.5d, bez turbo, ze stajni ISUZU, rocznik 1995

Zaczęło się od awarii pompy. Została zakupiona inna (niby oryginalna) lecz nie pasuje elektryka. W starej pompie (284-3) wychodzi z jakiegoś czujnika przewód w którym są 3 kable (złączka). W nowej pompie (284-2) jest tylko jeden przewód (okrągły) z jak by bolcem w środku. Niestety, nie wiem gdzie to podłączyć...

Nie wiem też, od czego dokładnie jest to przewód. Z tego co wyczytałem - prawdopodobnie STEROWNIK CIŚNIENIA PALIWA bądź jakiś ELEKTROZAWÓR PALIWA.

Nikt a nikt w forach Opla nie potrafi zdiagnozować - od czego te przewody...
Może Wy będziecie wiedzieć?

Bosch 284 był stosowany w różnych samochodach...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości