AFN kąt wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

AFN kąt wtrysku

Post autor: Gacekk » śr paź 28, 2009 16:05

Witam. w mk3 1.9tdi afn kąt wtrysku waha się między 59-69. Czy poza tym, że jest źle ustawiony, skoki nie są zbyt duże??
Jeśli tak co może być tego przyczyną??


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 28, 2009 16:10

Gacekk pisze:Czy poza tym, że jest źle ustawiony, skoki nie są zbyt duże??
Jeśli tak co może być tego przyczyną??
59 to nie tragednia, moze być jest w normie

skoki moga wynikać z gibającego sie koła lub napinacza



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » śr paź 28, 2009 16:31

59 owszem, ale 69 to już chyba nie. Może pasować bo kumpel walczy właśnie z gibającym kołem na wale.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt paź 30, 2009 20:49

myślę że to nie od gibającego koła tylko od stanu pompy, a kat powinien być ok.42-46



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt paź 30, 2009 20:57

piter_s pisze:a kat powinien być ok.42-46
raczej okolice 50



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » pt paź 30, 2009 22:35

Gacekk, a dane kąta to skąd odczytałeś?? BS000?? kąt powinien być między 49-51 lub okolic



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob paź 31, 2009 10:19

a kto wam powiedział że ma być 50st, a ile ecu ma zadane????, jak się nie mylę to 42-46



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob paź 31, 2009 10:25

Kat jest zalezny od temp paliwa. I ja mialem go na 42 a byl idealnie na niebieskiej linii. Dla tych co powtarzaja jak mantre 50 to jest taka usredniona wartosc. Lepiej zeby byl za wczesny niz za pozny


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

AFN kąt wtrysku

Post autor: Michał_1977 » śr lis 07, 2012 13:24

Odgrzewamy kotleta.
Pacjent Audi A4 AFN.Pompa po czyszczeniu,uszczelnieniu i sprawdzeniu na stole.Rozrząd zmieniony i ustawiony zgodnie ze sztuką.
Silnik pali,kąt wtrysku waha się w granicach 54-58 jednostek lecz VAG nie reaguje na przestawienie pompą przód-tył nawet od min do max.Cały czas utrzymuje się ta sama wartość...
Temperatura na blacie 90,na VAGu 85.
Coś jest ze złem,ale co?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: AFN kąt wtrysku

Post autor: krzycho85 » śr lis 07, 2012 18:10

Na pewno sprawdzałeś w BS?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

AFN kąt wtrysku

Post autor: Michał_1977 » śr lis 07, 2012 20:28

krzycho85 pisze:Na pewno sprawdzałeś w BS?
Kurczę,VAG-iem operował kumpel,a ja bawiłem się pompą,ale on to już nieraz robił i zawsze wszystko było O.K. :?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

kornat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: sob kwie 03, 2010 17:29
Lokalizacja: Podkarpacie

AFN kąt wtrysku

Post autor: kornat » śr lis 07, 2012 20:50

Sorry za laickie pytanie ale jak kąt wtrysku jest opóźniony to wartość w BS będzie większa czy mniejsza?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

AFN kąt wtrysku

Post autor: Michał_1977 » śr lis 07, 2012 21:39

Mniejsza.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości