AFN kąt wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AFN kąt wtrysku
Witam. w mk3 1.9tdi afn kąt wtrysku waha się między 59-69. Czy poza tym, że jest źle ustawiony, skoki nie są zbyt duże??
Jeśli tak co może być tego przyczyną??
Jeśli tak co może być tego przyczyną??
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
59 owszem, ale 69 to już chyba nie. Może pasować bo kumpel walczy właśnie z gibającym kołem na wale.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Gacekk, a dane kąta to skąd odczytałeś?? BS000?? kąt powinien być między 49-51 lub okolic
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Kat jest zalezny od temp paliwa. I ja mialem go na 42 a byl idealnie na niebieskiej linii. Dla tych co powtarzaja jak mantre 50 to jest taka usredniona wartosc. Lepiej zeby byl za wczesny niz za pozny
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
AFN kąt wtrysku
Odgrzewamy kotleta.
Pacjent Audi A4 AFN.Pompa po czyszczeniu,uszczelnieniu i sprawdzeniu na stole.Rozrząd zmieniony i ustawiony zgodnie ze sztuką.
Silnik pali,kąt wtrysku waha się w granicach 54-58 jednostek lecz VAG nie reaguje na przestawienie pompą przód-tył nawet od min do max.Cały czas utrzymuje się ta sama wartość...
Temperatura na blacie 90,na VAGu 85.
Coś jest ze złem,ale co?
Pacjent Audi A4 AFN.Pompa po czyszczeniu,uszczelnieniu i sprawdzeniu na stole.Rozrząd zmieniony i ustawiony zgodnie ze sztuką.
Silnik pali,kąt wtrysku waha się w granicach 54-58 jednostek lecz VAG nie reaguje na przestawienie pompą przód-tył nawet od min do max.Cały czas utrzymuje się ta sama wartość...
Temperatura na blacie 90,na VAGu 85.
Coś jest ze złem,ale co?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
AFN kąt wtrysku
Kurczę,VAG-iem operował kumpel,a ja bawiłem się pompą,ale on to już nieraz robił i zawsze wszystko było O.K.krzycho85 pisze:Na pewno sprawdzałeś w BS?
AFN kąt wtrysku
Sorry za laickie pytanie ale jak kąt wtrysku jest opóźniony to wartość w BS będzie większa czy mniejsza?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości